نام کاربری یا پست الکترونیکی
رمز عبور

 دوره آموزشی استاندارد ISO 9001:2015

تجارت خارجی ایزو(ISO) مخفف عبارت International Organization for Standardization به مفهوم سازمان بین‌المللی برای استانداردسازی است . در حال حاضر، این سازمان بین‌الملی متشکل از یک شبکه از مؤسسات استاندارد ملی در 157کشور دنیا است، که بر پایه یک مرکز در هر کشور و یک مرکز اصلی در شهر ژنو - سوئیس- فعالیت می‌کند که وظیفه هماهنگی مراکز مختلف را برعهده دارد. امروزه رعایت استانداردهای ایزو در تولید و عرضه محصولات و خدمات از چنان اهمیتی برخوردار است که در عرصه تجارت جهانی، استاندارد‌های ایزو شرط اولیه در داد و ستدهای بین‌المللی قرار گرفته است.

در سال 1987 کمیته‌ فنی 176 سازمان بین المللی استاندارد (ISO/TC۱۷۶) سری استانداردهای ایزو 9000 را به جهانیان ارائه نمود. هدف از تدوین این سری استاندارد به وجود آوردن الگوئی بین‌المللی برای پیاده‌سازی و استقرار سیستم‌های مدیریت و تضمین کیفیت بوده که مورد استقبال فراوان در سطح دنیا قرار گرفت. سری استانداردهای ایزو 9000 در سال 1994 و 2000 با نگرش فرآیندگرا و نهادینه نمودن بهبود مستمر در سیستم مدیریت کیفیت سازمان از طریق اصلاح فرآیندها، مورد ویرایش قرارگرفت. در واقع استاندارد ایزو 9000 به یک محصول خاص داده نمی‌شود، بلکه فرآیند تولید کالا یا خدمات را در یک واحد تجاری مورد ارزیابی قرار می‌دهد

کمیته فنی ایزو در سال 2012 موضوعات مورد نیاز برای بازنگری ایزو 9001 را بررسی نمود و یک برنامه رمان بندی جهت تدوین ویرایش جدید ISO 9001 ارائه نمود آخرین تغییرات ISO 9001 در سال 2015 بر مبنای پیش نویس منتشر شده استاندارد ایزو 9001 در May , ویرایش جدید استاندارد ایزو 9001 در سال 2015  منتشر می گردد. کمیته مرتبط با سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001 ، TC 176 تا کنون چندین جلسه جهت بررسی تغییرات استاندارد سیستم مدیریت برگزار نموده است ، پیش نویس استاندارد ISO 9001: 2015  در سال 2013 منتشر شده و آخرین نسخه پیش نویس در جلسه کمیته ایزو May 2014  منتشر شده است  .

نقش محوری سیستم های  مدیریت کیفیت به عنوان پایه ای برای رشد اقتصادی وجزئی از برنامه های پایداری اغلب نادیده گرفته شده است در سال های اخیر بر یکپارچگی  عناصر اصلی محیط زیست و عدالت اجتماعی بیشتر تاکید شده است.نباید فراموش کنیم، که الزامات استاندارد ایزو 9001  نقطه شروعی ، برای بسیاری از سازمان هایی که بدنبال پیاده سازی رسمی سیستم های مدیریت می باشدگرچه الزام نیست ولی شرکت گواهی دهنده شخص ثالت  بعنوان یک حرکت کننده ایزو می باشد.

مدیریت کیفیت بیشتر به سازمان ها دردستیابی به موفقیت در بلندمدت کمک می نماید تا سازمان با گواهینامه ایزو 9001 دیده شوند این  به معنی ارتقاء کیفیت در وسیع ترین مفهوم از کلمه، و تشویق سازمان به نگاه به مجموعه ای فراتر ازانطباق با الزامات  است.

آیا می دانید ؟؟؟؟

آشنایی با سیستم های مدیریت کیفیت و داشتن گواهینامه بین المللی در این برهه از زمان صنعتی برای هر مهندسی اجباری و الزامی است.

 

سرفصل دوره آموزشی

آشنايي با كيفيت و روند معرفي آن درصنعت خودرو

تشريح اصول كلي و مباني استاندارد ISO9001:2015

تشريح الزامات استاندارد مديريت كيفيت با نظام نامه هاي مرجع (FMEA,MSA,SPC,PPAP,APQP)

دلايل و ضرورت مستند سازي

نحوه تنظيم مستندات مبتني بر نياز استاندارد (نظامنامه، خط مشي كيفيت ، روشهاي اجرايي و ...)

آشنايي با نحوه كد گذاري (شناسايي) و رديابي

معرفي استاندارد مميزي و تعاريف و اصطلاحات آن

تشريح انواع مميزي ها و نقش آنها در سازمان

اصول مميزي

مديريت برنامه ريزي

فعاليتهاي مميزي

روانشناسي در مميزي

مراحل اخذ گواهينامه

كارگاههاي مرتبط

مخاطبین دوره

مخاطبین این دوره آموزشی کليه فارغ التحصيلان رشته هاي فني مهندسي و علوم پایه و پزشکی وعلاقه مندان به حوزه مشاوره، کليه کارشناسان, بازرسان و ناظران شرکتها ومديران شاغل در واحدهاي  فني - مهندسي، توليد، کنترل کيفيت، بازرسي فني

 

امکان حضور مجازی در دوره

در پی درخواست های اعضای محترم شاغل و همچنین شهرستانی های عزیز این امکان برای اعضای محترم ارائه می گردد بطوری که در صورت ثبت نام اعضا بصورت مجازی نیازی به حضور مستمر در کلاس های آموزشی نبوده و صرفا با مطالعه مستندات پک آموزشی ارائه شده با اعمال شرایط خاص امکان صدور گواهینامه وجود خواهد داشت.برای شرکت کنندگان مجازی فیلم های دوره آموزشی به همراه مستندات ارسال می گردد و پس از مطالعه موارد همانند سایر شرکت کنندگان آزمون بصورت اینترنتی برگزار خواهد شد.

 

آزمون دوره

بر اساس دستورالعمل مصوب شورای آموزشی کنسرسیوم، آزمون کلیه دوره های آموزشی بصورت اینترنتی و از طریق سامانه هوشمند آزمون های اینترنتی انجام می گیرد و نیازی به حضور مجدد کارآموز جهت انجام آزمون نمی باشد.

آزمون این دوره نیز بصورت اینترنتی از طریق سامانه آزمون ایرکاس می باشد که شرکت کنندگان باید به 20 سوال چهار گزینه ای در 20 دقیقه پاسخ دهند که مدت زمان مجاز جهت ورود به سیستم آزمون 24 ساعت جهت شروع فرآیند آزمون می باشد که زمان شروع و پایان آن برای هر دوره آموزشی، از طریق واحد آموزش کنسرسیوم اطلاع رسانی می گردد که شرکت کنندگان می بایست با ورود سامانه آزمون به آدرس http://azmon.ircas.ir آزمون مربوطه را انجام دهند .

 

گواهینامه آموزشی دوره

در این دوره آموزشی چندین حالت برای صدور گواهینامه آموزشی پیش بینی شده است که شرکت کنندگان بسته به نیاز خود می توانند نوع گواهینامه های خود را تعیین نمایند.

آپشن اول :  برای شرکت کنندگان در این دوره آموزشی در صورت قبولی در آزمون مربوطه گواهینامه معتبر از طرف کنسرسیوم دانشگاهیان و متخصصان ایران به زبان فارسی که دارای ارزش ترجمه و تایید وزارت امور خارجه می باشد بصورت رایگان اعطا خواهد شد.

 

آپشن دوم: شرکت کنندگان در این دوره آموزشی در صورت قبولی در آزمون مربوطه و اخذ گواهینامه فارسی ، در صورت نیاز می توانند با پرداخت مبلغ 35000 تومان گواهینامه به زبان انگلیسی را نیز علاوه بر گواهینامه فارسی از طرف کنسرسیوم ایرکاس دریافت نمایند.

 

آپشن سوم : شرکت کنندگان در این دوره آموزشی در صورت قبولی در آزمون مربوطه می توانند علاوه بر گواهینامه های کنسرسیوم با پرداخت 25 دلار (95 هزارتومان) گواهینامه بین المللی از آکادمی RFTC اسپانیا و دارای کد رهگیری بین المللی را درخواست نمایند . شایان ذکر است مدت زمان صدور این گواهینامه 1 ماه می باشد.

زمان و مکان برگزاری

این دوره آموزشی در یکی از سالن های اختصاصی انجمن مهندسان و نوآوران به مدت 3 روز و در آخر هفته (روز های چهارشنبه - پنج شنبه - جمعه ) از ساعت 8 صبح لغایت 17 عصر برگزار خواهد شد که زمان های استراحت و برنامه نهار و نماز در آن گنجانده شده است.

زمان برگزاری دوره آموزشی استاندارد ایزو 9001 :  شهریورماه96

رزرو و یا ثبت نام دوره های آموزشی

رزرو دوره های آموزشی صرفا جهت اعلام آمادگی جهت شرکت در دوره آموزشی می باشد فلذا رزرو دوره به منزله ثبت نام نمی باشد و در صورت وجود ظرفیت بر اساس تاریخ رزرو دوره اطلاع رسانی صورت پذیرفته و از طرف واحد آموزش برای ثبت نام تماس گرفته خواهد شد  فلذا برای قطعی شدن ثبت نام حتما باید ثبت نام قطعی انجام دهید.

کنسرسیوم ایرکاس ضمن ارج نهادن به اعضای خود از عزیزانی که تمایل به ثبت نام در دوره را به صورت قطعی دارند ولی بنا به دلایلی امکان واریز کل مبلغ شهریه را در هنگام ثبت نام ندارند آپشنی را با پرداخت 500,000 ریال در نظر گرفته که شرکت کنندگان بتوانند از طریق فرم ثبت نام از این امکان استفاده نمایند.

Mellat دوره آموزشی استاندارد ISO 9001:2015

Meli دوره آموزشی استاندارد ISO 9001:2015

برای رزرو دوره ها می توانید از دو روش پیشنهادی زیر استفاد نمایید :

1 - رزرو پیامکی این دوره با ارسال عدد 1015 به سامانه پیامکی 30001230700700

2- رزرو و ثبت نام از طریق وب سایت ایرکاس

 

توجه مهم : شرکت کنندگان محترم توجه داشته باشند پس از تایید نهایی ثبت نام طی 48 ساعت پیامک تایید ثبت نام ارسال خواهد شد که به منزله تایید ثبت نام می باشد که  در صورت عدم دریافت این پیامک سریعا با دفتر کنسرسیوم تماس حاصل نموده و مراتب را پیگیری نمایند.

هزینه ثبت نام دوره
نام دوره هزینه دوره مجازی هزینه دوره حضوری
دوره آموزش استاندارد ایزو 9001
2500000 ریال 5200000 ریال
 

پرداخت اقساطی شهریه

در جهت ارج نهادن و تسهیل ثبت نام اعضای محترم امکان پرداخت اقساطی شهریه دوره ها با توجه به شرایط شرکت کنندگان فراهم گردیده که عزیزان می توانند جهت اطلاع از شرایط پرداخت اقساطی با دفتر کنسرسیوم 4-33369052-041 تماس حاصل نمایند.

برای ثبت نام های گروهی و همچنین ثبت نام همزمان در چندین دوره آموزشی تخفیفاتی در نظر گرفته شده است که جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفتر کنسرسیوم در ارتباط باشید.

.

 

مدارک مورد نیاز

 مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام و صدور گواهینامه به شرح زیر می باشد که در زمان برگزاری دوره اخذ خواهد شد و شرکت کنندگان می توانند مدارک را از بخش "ارسال مدارک هویتی" پنل کاربری خود نیز ارسال نمایند.شایان ذکر است اعضای نقره ای نیاز به ارسال مدارک ندارند.

1) کپی و یا اسکن  کارت ملی

2) کپی آخرین مدرک تحصیلی (ارائه گواهی موقت بلامانع می باشد) و یا کارت دانشجویی

3) یک قطعه عکس 4*3 جدید و تمام رخ با زمینه روشن

درصورتی که در ارائه هریک از موارد مذکور مشکلی وجود داشته باشد در اسرع وقت با کارشناسان کنسرسیوم تماس حاصل نموده و راهکار های مربوطه را جویا شوید.

توجه بسیار مهم : شرکت کنندگان عزیز توجه داشته باشند مسئولیت هرگونه اختلال در روند صدور گواهینامه آموزشی بین المللی دوره بدلیل عدم ارائه مدارک مذکور در مهلت تعیین شده متوجه فرد شرکت کننده خواهد بود و انجمن مهندسان ایران هیچ گونه مسئولیتی را متقبل نخواهد شد.

 

دپارتمان های علمی

درباره کنسرسیوم

پنل آموزشی

آمار سایت

تعداد اعضای آنلاین : 0

تعداد کل اعضای کنسرسیوم : 1725

برای مشاهده اعضای آنلاین کلیک کنید

مراکز خدماتی و رفاهی طرف قرارداد

marakez

آموزش تست های غیر مخرب میوه روش جدید بدست آوردن ضربان قلب خانواده دانشگاه های علوم پزشکی مهندسی پزشکی گرایش بیومتریال (بیومواد) لاپلاس يك تصوير ASTM آشنایی با اصول دندانپزشکی هيأت علمي اپراتور پیکومولار تا نانومولار کامپیوتر پاسخ اورلپ تكثير سلولي جايگزين مناسب استخوان راه اندازی خط تولید فيلترهاي آب پخشان ماده یک تا ماده 12 بازرسی بویلر زیکا چطور ساختار جمجمه را به هم می‌ریزد؟ شاخه های مهندسی پزشکی کلاس آموزش نسخه الکترونیک در بوکان مهندسین مشاور بازرسی فنی درملن فوتوسل هاسلول های عصبی تولید محیط استخدام دستیار دندانپزشک در بیمارستان تبریز نور فلورسنت عطاری تومورهای داخل چشم دوره آموزشی تجهیزات پزشکی مشكلات اندازه گیری در یک سيستم زنده مهندسی پزشکی موادمفیدمغز بازرسی سد دوره های نسخه خوانی در تبریز روشهای کمکی تولیدمثل بافتهای چشم ترمیم استخوان و جلوگیری از عفونت ماده حاجب آموزش بخیه در تبریز آموزش نسخه پیچی در تبریز خطوط انتقال علوم مهندسی امام هادی دوره های مهارت های هفتگانه دوره های مهارت های هفتگانه زیست فناوری دستگاه قیمت گذاری تجهیزات پزشکی و توزيع و نظارت مدارک نسخه پیچی طب سنتی بریدگی کناری جوش بازار کار کمک پرستار رفع نقص بافت موروثی انرژی-مثبت آموزش قفسه چینی داروخانه عیب یابی برد های الکترونیکی پزشک متخصص ناباروری

logo دوره آموزشی استاندارد ISO 9001:2015

حامیان کنسرسیوم ایرکاس

  • IRSME
  • RKA
  • ACS
  • IUE
  • RFTC
  • BQC
  • DNW
  • ICS
  • TUV-EMB
  • QAL
  • Ino
  • Allaiance
  • Tckit

تبلیغات در ایرکاس

دسترسی به ژورنال مقالات

az3

تصاویر اینستاگرام ایرکاس