نام کاربری یا پست الکترونیکی
رمز عبور

khordeghi

این دوره از دورهای تخصصی و پرکاربرد در زمینه حفاظت از خوردگی می باشد که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد دانشجویان در این دوره با مطالب جامعی از شناخت رنگها تا انواع روشهای پوشش و عیوب مربوطه تا نحوه انجام بازرسی آشنا می شوندو به عنوان متخصص رنگ و پوشش در صنایع مختلف به کار گرفته می شوند.

توجه : این دوره برخلاف رویه ای که در برخی موسسات آموزشی اتخاذ شده است بصورت کاملا عملی برگزار می شود و تجهیزات مربوط به هر روش در اختیار کارآموز قرارداده می شود تا خود با انجام تست مراحل عملی آن را فراگیرد و در پابان دوره نفرات علاقمند جهت شرکت در برنامه کارآموزی جهت فراگیری فنون اجرایی کار معرفی می شوند.

 

سرفصل دوره آموزشی

شرکت کنندگان در دوره آموزش بازرسی رنگ با مواردی به شرح زیر آشنا می شوند:

1) آشنایی با پروسه های آماده سازي سطح براي رنگ آميزي

2) بازرسی از متریال رنگ و عایق

3) زنگ زدائی و لایه های رنگ و عایق

4) آشنایی با انواع رنگها

5) آشنایی با پروسه های رنگ آميزي

6) بازرسی رنگ و سندبلاست

7) عیوب رنگ

8) علل بوجود آمدن عیوب رنگ و برطرف کردن آنها

9) تست های کیفیت رنگ

10) آشنایی با انواع عایق و پوشش

11) روش اجرای عایق و پوشش

12) سيستم حفاظت از زنگ

13) تست و آزمایش عایق و پوشش

14) برطرف نمودن عیوب و تعمیرات

15) اتصالات نهایی و راه اندازی

16) آیین نامه ها و دستورالعمل های رنگ و عایق

17) آشنایی با SSPC و IPS الزمات رنگ و پوشش (عایق)

18) نكات ايمني و بهداشت در سايت

مخاطبین دوره

کلیه دانشجویان رشته های فنی و مهندسی(مکانیک، برق، عمران و...) و کلیه متخصصان و مدیران واحد های صنعتی، نیروگاهی و سایر صنایع و کارخانجات و کلیه علاقمندان به بحث مهندسی بازرسی رنگ و خوردگی

 

امکان حضور مجازی در دوره

در پی درخواست های اعضای محترم شاغل و همچنین شهرستانی های عزیز این امکان برای اعضای محترم ارائه می گردد بطوری که در صورت ثبت نام اعضا بصورت مجازی نیازی به حضور مستمر در کلاس های آموزشی نبوده و صرفا با مطالعه مستندات پک آموزشی ارائه شده با اعمال شرایط خاص امکان صدور گواهینامه وجود خواهد داشت.برای شرکت کنندگان مجازی فیلم های دوره آموزشی به همراه مستندات ارسال می گردد و پس از مطالعه موارد همانند سایر شرکت کنندگان آزمون بصورت اینترنتی برگزار خواهد شد.

 

آزمون دوره

بر اساس دستورالعمل مصوب شورای آموزشی کنسرسیوم، آزمون کلیه دوره های آموزشی بصورت اینترنتی و از طریق سامانه هوشمند آزمون های اینترنتی انجام می گیرد و نیازی به حضور مجدد کارآموز جهت انجام آزمون نمی باشد.

آزمون این دوره نیز بصورت اینترنتی می باشد که شرکت کنندگان باید به 25 سوال چهار گزینه ای در 25 دقیقه پاسخ دهند که مدت زمان مجاز جهت ورود به سیستم آزمون 24 ساعت جهت شروع فرآیند آزمون می باشد که زمان شروع و پایان آن برای هر دوره آموزشی، از طریق واحد آموزش کنسرسیوم اطلاع رسانی می گردد که شرکت کنندگان می بایست با ورود به سایت کنسرسیوم ایرکاس از طریق پنل آموزش، آزمون مربوطه را انجام دهند .

گواهینامه آموزشی دوره

در این دوره آموزشی چندین حالت برای صدور گواهینامه آموزشی پیش بینی شده است که شرکت کنندگان بسته به نیاز خود می توانند نوع گواهینامه های خود را تعیین نمایند.

آپشن اول :  برای شرکت کنندگان در این دوره آموزشی در صورت قبولی در آزمون مربوطه گواهینامه معتبر از طرف کنسرسیوم دانشگاهیان و متخصصان ایران به زبان فارسی که دارای ارزش ترجمه و تایید وزارت امور خارجه می باشد بصورت رایگان اعطا خواهد شد.

 نمونه گواهینامه داخلی کنسرسیوم

آپشن دوم: شرکت کنندگان در این دوره آموزشی در صورت قبولی در آزمون مربوطه و اخذ گواهینامه فارسی ، در صورت نیاز می توانند با پرداخت مبلغ 25000 تومان گواهینامه به زبان انگلیسی را نیز علاوه بر گواهینامه فارسی از طرف کنسرسیوم ایرکاس دریافت نمایند.

 نمونه گواهینامه ترجمه شده کنسرسیوم

آپشن سوم : شرکت کنندگان در این دوره آموزشی در صورت قبولی در آزمون مربوطه می توانند علاوه بر گواهینامه های کنسرسیوم با پرداخت 20 دلار (بیست دلار) گواهینامه بین المللی از آکادمی RFTC اسپانیا و دارای کد رهگیری بین المللی را درخواست نمایند . شایان ذکر است مدت زمان صدور این گواهینامه 1 ماه می باشد.

نمونه گواهینامه بین المللی

زمان و مکان برگزاری

این دوره آموزشی در یکی از سالن های اختصاصی کنسرسیوم ایرکاس در آخر هفته ها برگزار خواهد شد که زمان های استراحت و نهار و نماز در آن گنجانده شده است.

زمان برگزاری دوره آموزشی بازرسی رنگ و خوردگی :   بزودی تاریخ دقیق اعلام می شود

رزرو و یا ثبت نام دوره های آموزشی

رزرو دوره های آموزشی صرفا جهت اعلام آمادگی جهت شرکت در دوره آموزشی می باشد فلذا رزرو دوره به منزله ثبت نام نمی باشد و در صورت وجود ظرفیت بر اساس تاریخ رزرو دوره اطلاع رسانی صورت پذیرفته و از طرف واحد آموزش برای ثبت نام تماس گرفته خواهد شد  فلذا برای قطعی شدن ثبت نام حتما باید ثبت نام قطعی انجام دهید.

برای رزرو دوره ها می توانید از دو روش پیشنهادی زیر استفاد نمایید :

1. جهت رزرو دوره و ثبت درخواست از طریق فرم رزرو دوره های آموزشی می توانید اقدام نمایید.

2 - رزرو پیامکی این دوره با ارسال عدد 1011 به سامانه پیامکی 30001230700700

توجه مهم : شرکت کنندگان محترم توجه داشته باشند پس از تایید نهایی ثبت نام طی 48 ساعت پیامک تایید ثبت نام ارسال خواهد شد که به منزله تایید ثبت نام می باشد که  در صورت عدم دریافت این پیامک سریعا با دفتر کنسرسیوم تماس حاصل نموده و مراتب را پیگیری نمایند.

هزینه ثبت نام دوره
نام دوره هزینه دوره مجازی هزینه دوره حضوری
 بازرسی رنگ و خوردگی
2500000 ریال 4500000 ریال
 

پرداخت اقساطی شهریه

در جهت ارج نهادن و تسهیل ثبت نام اعضای محترم امکان پرداخت اقساطی شهریه دوره ها با توجه به شرایط شرکت کنندگان فراهم گردیده که عزیزان می توانند جهت اطلاع از شرایط پرداخت اقساطی با دفتر کنسرسیوم 4-33369052-041 تماس حاصل نمایند .

 

مدارک مورد نیاز

 مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام و صدور گواهینامه به شرح زیر می باشد که در زمان برگزاری دوره اخذ خواهد شد و نیازی به ارسال آنها قبل از برگزاری دوره نمی باشد.

1) کپی کارت ملی و شناسنامه طبق دستور العمل (بطوری که باید در یک صفحه A4 بوده و در بالای صفحه تصویر شناسنامه و در پایین صفحه تصویر کارت ملی باشد)

2) کپی آخرین مدرک تحصیلی (ارائه گواهی موقت بلامانع می باشد)

3) دو عدد عکس 4*3 جدید و تمام رخ با زمینه روشن

درصورتی که در ارائه هریک از موارد مذکور مشکلی وجود داشته باشد در اسرع وقت با کارشناسان کنسرسیوم تماس حاصل نموده و راهکار های مربوطه را جویا شوید.

توجه بسیار مهم : شرکت کنندگان عزیز توجه داشته باشند مسئولیت هرگونه اختلال در روند صدور گواهینامه آموزشی بین المللی دوره بدلیل عدم ارائه مدارک مذکور در مهلت تعیین شده متوجه فرد شرکت کننده خواهد بود و انجمن مهندسان ایران هیچ گونه مسئولیتی را متقبل نخواهد شد.

دپارتمان های علمی

درباره کنسرسیوم

پنل آموزشی

آمار سایت

تعداد اعضای آنلاین : 0

تعداد کل اعضای کنسرسیوم : 1725

برای مشاهده اعضای آنلاین کلیک کنید

مراکز خدماتی و رفاهی طرف قرارداد

marakez

آموزش مهندسی پزشکی چاپ رگهای خونی وظایف نسخه پیچ میلاد بازرسی لوله مدفون MT گلبول های قرمز ویور (چگونگی) مدالیته تصویربرداری مولکولی تفکر مارتین هایدگر بر معماری آموزش مجازی NDT هزینه عمل جراحی با لیزر ECG فوکودا گلبول سفید استخدام مهندس پزشک آمالگاماتور آموزش اتصالات متریال در مرند dcvg آشنایی با تعمیر ای سی جی سیگنال خروجی دوره های ارز دیجیتال شب‌زنده‌داری دستیار دندانپزشکی آزمون تکنسین داروخانه بهتره یا دستیار دندانپزشک میزان فطریه دوره بارسی جوش در تبریز دانلود رایگان مقاله مهندسی پزشکی آموزش تکنسین داروخانه در تبریز معرفی مهندسی پزشکی ، مهندسی پزشکی گرایش بالینی ، مهندسی پزشکی گرایش بیومکانیک ، مهندسی پزشکی گرایش بیوالکتریک ، مهندسی پزشکی گرایش بیومتریال (بیومواد) ، مهندسی پزشکی ایران ، مهندسی پزشکی دانشگاه پیام آموزش از راه دور درمان استروئیدی biomedical engineering ، مهندسی پزشکی ، آشنایی با مهندسی پزشکی ، معرفی مهندسی پزشکی ، مهندسی پزشکی گرایش بالینی ، مهندسی پزشکی گرایش بیومکانیک ، مهندسی پزشکی گرایش بیوالکتریک ، مهندسی پزشکی گرایش بیوم کمپرسور دندانپزشکی سرنگ های بدون سوزن درباره نحوه ی عملکرد و ایمنی تجهیزات پزشکی فعال در حوزه اجتماعی معرفی مهندسی پزشکی ، مهندسی پزشکی گرایش بالینی ، مهندسی پزشکی گرایش بیومکانیک ، مهندسی پزشکی گرایش بیوالکتریک ، مهندسی پزشکی گرایش بیومتریال (بیومواد) ، مهندسی پزشکی ایران ، مهندسی پزشکی دانشگاه پیام رنگ آمیزی بیماری مننژیت چیست؟ ناسا آزمایشات ژنی کاربرد بالینی سی تی اسکن کویترون ای سی جی bionet استخدام دستیاری دندانپزشک در بیمارستان کرمان اندازه گیری FVIII دوره آناليز تصوير عملکرد تجهیزات پزشکی شناخت قطعات الکترونیکی equipment 5شعبان تمدن آشنایی با ای سی جی اموزش تعمیز تجهیزات پزشکی رحم جایگزین، والدین حکمی، تعهّدات، قرارداد، مادر جانشین کلاس تعمیر تجهیزات دندانپزشکی در یزد افزایش کیفیت تصویر روش تصویربرداری کسب تجربیات مدیریتی

logo دوره آموزشی بازرسی رنگ

حامیان کنسرسیوم ایرکاس

  • IRSME
  • RKA
  • ACS
  • IUE
  • RFTC
  • BQC
  • DNW
  • ICS
  • TUV-EMB
  • QAL
  • Ino
  • Allaiance
  • Tckit

تبلیغات در ایرکاس

دسترسی به ژورنال مقالات

az3

تصاویر اینستاگرام ایرکاس