نام کاربری یا پست الکترونیکی
رمز عبور

tamir bord

یکی از پرطرفدار ترین دوره های آموزشی و پر محتواترین دوره های الکترونیکی را می توان دوره الکترونیک تخصصی مهندسی معکوس نامید.در این دوره کارآموز با انواع مدارات الکترونیکی آشنا شده و می تواند پس از گذراندن این دوره بیشتر بردهای الکترونیکی را تحلیل و عیب یابی نماید. این دوره برای آن دسته از دوستانی که می خواهند در زمینه تعمیرات انواع تجهیزات الکترونیکی مهارت پیدا کنند بسیار پر بازده می باشد که پس از طی دوره آموزش مهندسی معکوس کار آموز می تواند با مهارتی بسیار بالا وارد بازار کار شود و در عرصه تعمیرات بسیار موفق ظاهر شود و کنسرسیوم ایرکاس این افتخار را دارد که بنیان گذار این دوره آموزشی برای اولین بار در ایران بوده که پس از گذشت چند سال و برگزاری چندین دوره، با تجربه بسیار زیاد و مطالبی بسیار ارزنده و کاملا عملی توانایی برگزاری این دوره آموزشی را با کیفیتی بسیار عالی را دارد.

 

سرفصل دوره آموزشی

شرکت کنندگان در دوره تعمیرات تخصصی بردهای الکترونیکی با سرفصل هایی به شرح زیر آشنا می شوند:

1) آموزش الکترونیک پایه و مقدماتی

2) آشنایی با مدارات تغذیه و پاور های خطی و غیر خطی سوئیچینگ

3) نحوه عیب یابی برد های الکترونیکی لوازم خانگی، تجهیزات پزشکی و صنعتی

4) آشنایی با مدارات تغذیه اینورتوری

5) آموزش نقشه خوانی مدارات الکترونیکی

6) شناخت کامل قطعات SMD,DIP روی انواع برد های الکترونیکی

7) آشنایی با انواع ICها و نحوه عملکرد آنها در مدارات مختلف

8) آشنایی با روشهای نوین جهت تست ICها ی مختلف در مدارات مختلف

9) آشنایی با انواع دیتاشیت و نحوه خواندن موارد مورد نیاز دیتاشیت

10) نحوه رسم شماتیک بردهای مونتاژ شده

11) نحوه عیب یابی انواع بردهای الکترونیکی

12) قلقهای تعمیرات انواع بردهای الکترونیکی

13) عیوب قطعات مختلف در مدارات مختلف الکترونیکی

14) تکنیکهای تحلیل انواع مدارات الکترونیکی

15) نحوه ولتاژگیری روی بردهای مختلف الکترونیکی

16) تست مدارات با انواع دستگاههای عیب یاب

17) تست و عیب یابی مدارات مختلف به روش محاسبه میزان مصرف و آمپراژ

مخاطبین دوره

کلیه تعمیراکاران، دانشجویان رشته های فنی و مهندسی(مکانیک، برق، کامپیوتر، مهندسی پزشکی و...) و کلیه علاقمندان به بحث تعمیرات تخصصی

 

امکان حضور مجازی در دوره

در پی درخواست های اعضای محترم شاغل و همچنین شهرستانی های عزیز این امکان برای اعضای محترم ارائه می گردد بطوری که در صورت ثبت نام اعضا بصورت مجازی نیازی به حضور مستمر در کلاس های آموزشی نبوده و صرفا با مطالعه مستندات پک آموزشی ارائه شده با اعمال شرایط خاص امکان صدور گواهینامه وجود خواهد داشت.برای شرکت کنندگان مجازی فیلم های دوره آموزشی به همراه مستندات ارسال می گردد و پس از مطالعه موارد همانند سایر شرکت کنندگان آزمون بصورت اینترنتی برگزار خواهد شد.

 

آزمون دوره

بر اساس دستورالعمل مصوب شورای آموزشی کنسرسیوم، آزمون کلیه دوره های آموزشی بصورت اینترنتی و از طریق سامانه هوشمند آزمون های اینترنتی انجام می گیرد و نیازی به حضور مجدد کارآموز جهت انجام آزمون نمی باشد.

آزمون این دوره نیز بصورت اینترنتی از طریق سامانه آزمون ایرکاس می باشد که شرکت کنندگان باید به 20 سوال چهار گزینه ای در 20 دقیقه پاسخ دهند که مدت زمان مجاز جهت ورود به سیستم آزمون 24 ساعت جهت شروع فرآیند آزمون می باشد که زمان شروع و پایان آن برای هر دوره آموزشی، از طریق واحد آموزش کنسرسیوم اطلاع رسانی می گردد که شرکت کنندگان می بایست با ورود سامانه آزمون به آدرس http://azmon.ircas.ir آزمون مربوطه را انجام دهند .

 

گواهینامه آموزشی دوره

در این دوره آموزشی چندین حالت برای صدور گواهینامه آموزشی پیش بینی شده است که شرکت کنندگان بسته به نیاز خود می توانند نوع گواهینامه های خود را تعیین نمایند.

آپشن اول :  برای شرکت کنندگان در این دوره آموزشی در صورت قبولی در آزمون مربوطه گواهینامه معتبر از طرف کنسرسیوم دانشگاهیان و متخصصان ایران به زبان فارسی که دارای ارزش ترجمه و تایید وزارت امور خارجه می باشد که با پرداخت مبلغ 75000 تومان اعطا خواهد شد.

 نمونه گواهینامه داخلی کنسرسیوم

آپشن دوم: شرکت کنندگان در این دوره آموزشی در صورت قبولی در آزمون مربوطه و اخذ گواهینامه فارسی ، در صورت نیاز می توانند با پرداخت مبلغ 110000تومان گواهینامه دو زبانه را نیز علاوه بر گواهینامه فارسی از طرف کنسرسیوم ایرکاس دریافت نمایند.

 نمونه گواهینامه ترجمه شده کنسرسیوم

آپشن سوم : شرکت کنندگان در این دوره آموزشی در صورت قبولی در آزمون مربوطه می توانند علاوه بر گواهینامه های کنسرسیوم با پرداخت 25 دلار (225 هزار تومان) گواهینامه بین المللی از آکادمی RFTC اسپانیا و دارای کد رهگیری بین المللی را درخواست نمایند . شایان ذکر است مدت زمان صدور این گواهینامه 1 ماه می باشد.

نمونه گواهینامه بین المللی

زمان و مکان برگزاری

این دوره آموزشی در یکی از سالن های اختصاصی کنسرسیوم ایرکاس برگزار خواهد شد که زمان های استراحت و نهار و نماز در آن گنجانده شده است.

زمان برگزاری دوره تعمیرات بردهای الکترونیکی

برای کسب اطلاعات بیشتردر رابطه با زمان بندی دوره
با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.
04133369052

 

رزرو و یا ثبت نام دوره های آموزشی

رزرو دوره های آموزشی صرفا جهت اعلام آمادگی جهت شرکت در دوره آموزشی می باشد فلذا رزرو دوره به منزله ثبت نام نمی باشد و در صورت وجود ظرفیت بر اساس تاریخ رزرو دوره اطلاع رسانی صورت پذیرفته و از طرف واحد آموزش برای ثبت نام تماس گرفته خواهد شد  فلذا برای قطعی شدن ثبت نام حتما باید ثبت نام قطعی انجام دهید.

کنسرسیوم ایرکاس ضمن ارج نهادن به اعضای خود از عزیزانی که تمایل به ثبت نام در دوره را به صورت قطعی دارند ولی بنا به دلایلی امکان واریز کل مبلغ شهریه را در هنگام ثبت نام ندارند آپشنی را با پرداخت 1.000.000 ریال در نظر گرفته که شرکت کنندگان بتوانند از طریق فرم ثبت نام از این امکان استفاده نمایند.

Mellat دوره آموزشی مهندسی معکوس و تعمیر بردهای الکترونیکی

Meli دوره آموزشی مهندسی معکوس و تعمیر بردهای الکترونیکی

برای رزرو دوره ها می توانید از دو روش پیشنهادی زیر استفاد نمایید :

1 - رزرو پیامکی این دوره با ارسال عدد 1017 به سامانه پیامکی 30001230700700

2- رزرو و ثبت نام از طریق وب سایت ایرکاس

برای ثبت نام اینترنتی کلیک کنید

توجه مهم : شرکت کنندگان محترم توجه داشته باشند پس از تایید نهایی ثبت نام طی 48 ساعت پیامک تایید ثبت نام ارسال خواهد شد که به منزله تایید ثبت نام می باشد که  در صورت عدم دریافت این پیامک سریعا با دفتر کنسرسیوم تماس حاصل نموده و مراتب را پیگیری نمایند.

هزینه ثبت نام دوره
نام دوره هزینه دوره مجازی هزینه دوره حضوری
تعمیر تخصصی بردهای الکترونیکی 43500000 ریال 8300000 ریال
 

پرداخت اقساطی شهریه

در جهت ارج نهادن و تسهیل ثبت نام اعضای محترم امکان پرداخت اقساطی شهریه دوره ها با توجه به شرایط شرکت کنندگان فراهم گردیده که عزیزان می توانند جهت اطلاع از شرایط پرداخت اقساطی با دفتر کنسرسیوم 4-33369052-041 تماس حاصل نمایند .

 

مدارک مورد نیاز

 مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام و صدور گواهینامه به شرح زیر می باشد که در زمان برگزاری دوره اخذ خواهد شد و شرکت کنندگان می توانند مدارک را از بخش "ارسال مدارک هویتی" پنل کاربری خود نیز ارسال نمایند.شایان ذکر است اعضای نقره ای نیاز به ارسال مدارک ندارند.

1) کپی و یا اسکن  کارت ملی

2) کپی آخرین مدرک تحصیلی (ارائه گواهی موقت بلامانع می باشد) و یا کارت دانشجویی

3) یک قطعه عکس 4*3 جدید و تمام رخ با زمینه روشن

درصورتی که در ارائه هریک از موارد مذکور مشکلی وجود داشته باشد در اسرع وقت با کارشناسان کنسرسیوم تماس حاصل نموده و راهکار های مربوطه را جویا شوید.

توجه بسیار مهم : شرکت کنندگان عزیز توجه داشته باشند مسئولیت هرگونه اختلال در روند صدور گواهینامه آموزشی بین المللی دوره بدلیل عدم ارائه مدارک مذکور در مهلت تعیین شده متوجه فرد شرکت کننده خواهد بود و انجمن مهندسان ایران هیچ گونه مسئولیتی را متقبل نخواهد شد.

 

دپارتمان های علمی

درباره کنسرسیوم

پنل آموزشی

آمار سایت

تعداد اعضای آنلاین : 0

تعداد کل اعضای کنسرسیوم : 1725

برای مشاهده اعضای آنلاین کلیک کنید

مراکز خدماتی و رفاهی طرف قرارداد

marakez

حساسیت طرح دوره های مهندسی پزشکی دوره های آموزش تعمیرات دومین کره زمین انجمن تست های غیر مخرب مانیتورینگ علائم حیاتی APOLLON ژنتیک پایه دیوید هاروی، شهرهای شورشی، هنری لفور، اِرْبْز، جغرافیای انسانی، هوسمان، کمون پاریس آموزش تعمیر تجهیزات آموزش بازرسی جوش صرع و درمان غير دارویی آناليز تصوير معرفی بخش اول آیین نامه تجهیزات پزشکی اکسیژن سازهای پرتابل شرکت بازرسی جوش در تبریز تازه ها انجمن قلم ايران فریت اورانیوم آموزش تعمیرات دندانپزشکی مسلمین تکریم MT بافت استخوان نقاشی در مورد روز جمهوری اسلامی ژورنال مقالات،دسترسی به پایگاه های علمی،پسورد دانشگاه ها،مقالات رایگان،دانلود مقاله،ساینس دایرکت، مقالات ISI، کلاس ایمنی و بهداشت صنعتی (HSE) در ارومیه عوامل موثر در تغییرمقاومت پوست روز ترویج آموزش های فنی و حرفه ای قشر دانشگاهی ویسکومترهای سقوطی ضربت خوردن حضرت علی زیکا منابع انسانی، تصویربرداری از تومورها هموگلوبین مجری برگزاری دوره های آموزشی میکروبیولوژی كشف اشعه X مزایا و معایب لیزر در دندانپزشکی آزبستوسیس سی تی اسکن با کنتراست اموزش تعمیر تجهیزات بیمارستانی دوره گیاهان دارویی در کلیبر تخفیف دوره های نسخه پیچی هزینه های سنگین درمانی ایمپالس های تعمير اسرارآمیز آموزش ارز دیجیتال در تبریز دوره تکنسین داروخانه پیشرفته در تبریز تست های غیر مخرب معایب استفاده از لیزر در دندانپزشکی پس گرم آشنایی با اندوسکوپی سازمان انرژی اتمی نارسایی سالار شهیدان سلول‌های سالم غیرسرطانی

logo دوره آموزشی مهندسی معکوس و تعمیر بردهای الکترونیکی

حامیان کنسرسیوم ایرکاس

  • IRSME
  • RKA
  • ACS
  • IUE
  • RFTC
  • BQC
  • DNW
  • ICS
  • TUV-EMB
  • QAL
  • Ino
  • Allaiance
  • Tckit

تبلیغات در ایرکاس

دسترسی به ژورنال مقالات

az3

تصاویر اینستاگرام ایرکاس