نام کاربری یا پست الکترونیکی
رمز عبور

بازاریابی

سال‌های سال است که اغلب مردم بازاریابی را به چشم شغلی ناخوشایند می‌بینند. حرفه‌ای که با کمپین‌های «تلقین مثبت» و پر کردن اینباکس ایمیل‌های مردم عجین شده است.بازاریابی علم عجیبی نیست. بااین‌حال چیزی در مورد آن وجود دارد که باعث می‌شود حتی انسان‌های باهوش را سردرگم کند. اگر از نزدیک نگاه کنیم، می‌بینیم که بازاریابی، انسان‌های تحصیل‌کرده و با اعتمادبه‌نفس را هم مرعوب می‌کند. باوجوداینکه استراتژی‌های بازاریابی هرسال میلیون‌ها دلار برای شرکت‌ها هزینه دارند، ولی حتی متصدیان شرکت می‌ترسند که اقرار کنند از ماهیت بازاریابی و روش کار آن، چیزی نمی‌دانند. سه دلیل اصلی وجود دارد که بازاریابی را برای مردم و حتی مدیران رده‌بالا، کمی عجیب، ناخوشایند و وحشت‌آور می‌کند:اغلب مدیرانی که تیم‌های بازاریابی را استخدام می‌کنند، خودشان در زمینه‌ی دیگری متخصص هستند. مثلاً شما متخصص یک شرکت کترینگ قدیمی هستید یا یک شرکت سخت‌افزاری. درهرصورت تخصص شما در حوزه‌ی دیگری است. به‌این‌ترتیب هرگاه به روند بازاریابی نگاه کنید، احساس حیرت می‌کنید و برای اینکه ظاهر را نگه‌دارید، وانمود می‌کنید که مسائل بازاریابی را کاملاً فهمیده‌اید.شما نمی‌خواهید اعتراف کنید چیزی را نمی‌دانید که احساس می‌کنید «باید بدانید». با خودتان می‌گویید «من باهوش و تحصیل‌کرده هستم و باید وقتی اعضای تیم بازاریابی با هم حرف می‌زنند، حرف‌های آن‌ها را متوجه شوم. ولی واقعیت این است که من حتی یک کلمه از صحبت‌های آن‌ها را نمی‌فهمم.»هیچ دلیلی و بایدی وجود ندارد که روندهای بازاریابی را متوجه شوید. شما در زمینه‌ی دیگری متخصص هستید.نکته: با پذیرفتن اینکه شما کارشناس رشته‌ی خود هستید، می‌توانید یادگیری مبانی و اصول اولیه‌ی بازاریابی را به‌سادگی شروع کنید.اکثر بازاریابان نمی‌دانند بازاریابی به‌عنوان یک سیستم کل چطور کار می‌کند. آن‌ها فقط بخش‌هایی از این سیستم را مدیریت می‌کنند؛ مثل بخش سئو، برند سازی یا روابط عمومی.این شغل بازاریاب است که شما را متقاعد کند بخشی از آن سیستم طلایی است که جریان دائمی مشتریان را به سمت محصولات شما تضمین می‌کند. آن‌ها شما را با کلمات تخصصی و گاهی عجیب، آشفته می‌کنند تا باور کنید که آن‌ها افراد مناسب برای سیستم شما هستند. بازاریاب‌ها (البته به‌احتمال‌ زیاد) تعاملی از پیش طراحی‌شده را با شما شروع می‌کنند که طی آن، شما احساس می‌کنید تاکتیک‌های فروش بیش‌ازحد پیچیده و تخصصی اهستند و هر چه در این کار موفق‌تر باشند، شما پول بیشتری به آن‌ها پرداخت می‌کنید تا راه‌حلی برای فروش شما بیابند. اگر شما پس از پایان جلسه‌ی خود با بازاریاب‌ها، حس می‌کنید بیش از اینکه متقاعد شده باشید، گیج و سردرگم شده‌اید، به دلیل همین پروسه‌ی طراحی‌شده است.

دپارتمان های علمی

درباره کنسرسیوم

پنل آموزشی

آمار سایت

تعداد اعضای آنلاین : 0

تعداد کل اعضای کنسرسیوم : 1754

برای مشاهده اعضای آنلاین کلیک کنید

مراکز خدماتی و رفاهی طرف قرارداد

marakez

صدور گواهی بین الملل کمبود تجهیزات پزشکی گواهی استاندارد پروانه مهندسی تعمیر DC شوک نگهداری مدیریت موفق و مؤثر برندهای معروف اسپکتروفتومتر ماده حاجب دوره کار در داروخانه تعمیر دفیبریلاتور الکتولیت ها تفسیر هایدگر از معماری رادیو داروها بخش اول آیین نامه تجهیزات پزشکی چیست؟ دوره تعمیر تجهیزات پزشکی در ساری آشنایی با المان های الکترونیکی در کلیبر فروشگاه تجهیزات پزشکی ایران تربیت و آموزش مدیران اجرایی بافت های مختلف بدن نقاشی در مورد روز جمهوری اسلامی اموزش دستیار دندانپزشکی در اصفهان شرکت بازرسی جوش در تبریز سیستم اکسیژن تانکی و ذخیره جایگزین تست مخزن بازرسی میل دانلود رایگان سوالات پیام نور درسهای عمومی آموزش تعمیر کمپرسور اهداف سازمانی دوره اموزشی مهارتهای هفتگانه icdl دوره اموزشی مهارتهای هفتگانه icdl صحرا بازگشایی مدارس تنظیم توازن آب بدن اجزای چشم مصنوعی اشعه x بسته بندی و فروش گیاهان دارویی در شیراز انعقاد حقوق دستیار دندانپزشک در قم تعمیر پمپ سرم آموزش تعمیرات دندانپزشکی اولین رویداد تخصصی مهندسی پزشکی آناتومی دهان انرژِ های تجدید پذیر SPECT اولین رادیو دوره بارسی جوش در تبریز آموزش امداد رسانی در تبریز الکتروانسفالوگرام بلیچینگ مراکز آموزش برنامه نویسی در تبریز danl کارشناسان رسمی روز جمهوری اسلامی ایران آشنایی با الکترونیک مقدماتی در تهران جایزه نوبل پزشکی نانو تکنولوژی کسب و کار نانو پزشکی ECG فوکودا تمرکز فروش تجهیزات NDT بازرسی قطعات ریختگری

logo چرا مردم نسبت به بازاریابی حس خوبی ندارند

حامیان کنسرسیوم ایرکاس

  • IRSME
  • RKA
  • ACS
  • IUE
  • RFTC
  • BQC
  • DNW
  • ICS
  • TUV-EMB
  • QAL
  • Ino
  • Allaiance
  • Tckit

تبلیغات در ایرکاس

دسترسی به ژورنال مقالات

az3

تصاویر اینستاگرام ایرکاس