نام کاربری یا پست الکترونیکی
رمز عبور

الکتروشوک زول

یکی از تجهیزات پزکاربرد بیمارستانی دستگاه الکتروشوک یا دی سی شوک و یا دفیبریلاتور می باشد. این دستگاه در احیای بیماران ایست قلب و نارسایی های قلبی به کار می رود.شایع‌ترین‌ علت‌ ایست‌ قلبی‌، یک‌ ریتم‌ غیرطبیعی‌ قلب‌ است‌ که‌ فیبریلاسیون‌ بطنی‌ نامیده‌ می‌شود. این‌ ریتم‌ غیرطبیعی‌ زمانی‌ اتفاقی‌ می‌افتد که‌ اکسیژن‌رسانی‌ به‌ قلب‌ ناکافی‌ باشد یا در نتیجه‌ حمله‌ قلبی‌، قلب‌ آسیب‌ ببیند. برای‌ تصحیح‌ ریتم‌ قلبی‌ می‌توان‌ از دستگاهی‌ به‌ نام‌ دفیبریلاتور خارجی‌ خودکار (دفیبریلاتور) استفاده‌ نمود.دفیبریلاتور دستگاهی است که شوک الکتریکی را به عضله قلبی که تحت یک آریتمی (ریتم غیر نرمال) کشنده است می رساند.

دوره آموزش تخصصی تعمیرات الکتروشوک

دوره آموزش تخصصی تعمیرات الکتروشوک

دوره آموزش تخصصی تعمیرات الکتروشوک

دوره آموزش تخصصی تعمیرات الکتروشوک

هم زمان با هر ضربان قلب که منجر به پر و خالی شدن قلب و گردش خون می شود، یک الگوی منظم و هماهنگ الکتریکی در قلب و در سلول های ماهیچه قلب اتفاق می افتد. هنگامی که به هر دلیلی این الگوی الکتریکی بر اساس ناهماهنگی(فیبریلاسیون) تغییر می کند، انقباض ماهیچه های قلب نامتعادل شده و خون پمپ نمی شود(دوره تعمیر تجهیزات پزشکی در تبریز).

این عمل موجب کاهش فشار خون، کمبود اکسیژن، آسیب ماهیچه قلبی و مرگ نابهنگام می شود. در چنین شرایطی لازم است ضربان قلب به صورت مصنوعی ایجاد شود و عملکرد قلب به حالت نرمال برگردد. به این منظور از دستگاه الکتروشوک یا دفیبریلاتور استفاده می شود.

این دستگاه در بخش های مختلف مراکز درمانی به خصوص بخش اورژانس و مراقبت های ویژه استفاده می شود. علاوه بر این از مدل پرتابل آن در آمبولانس و در حین رساندن بیمار به مراکز درمانی کمک گرفته می شود.از آن جای که دستگاه دفیبریلاتور در مواقع بسیار حساس در تماس نزدیک بیمار است، از لحاظ صحت عملکرد دارای اهمیت ویژه ای است به طوری که خطا یا نقص عملکرد آن به مرگ بیمار منجر می شود.

 0 تا 100 دروه تعمیر الکتروشوک 

از الکترو شوک برای بیمارانی استفاده می کنند که قادر به تحمل مصرف دارو نیستند و همچنین کاربرد دیگر آن برای افراد سالخورده ای است که به دلیل مشکلات جسمی نمی توانند از داروهای جدید استفاده کنند می باشد . درنتیجه دستگاه های الکتروشوک انرژی الکتریکی را از طریق الکترود ها در فاصله ی چند هزارم ثانیه با ولتاژ بالا تخلیه می کنند و موجب دپولاریزاسیون سلول های قلبی می شوند .

نکته ی مهمی که برای شما بسیار نکته ی مهمی می باشد این است که در صورت خرابی و یا ایجاد نقص در دستگاه الکتروشوک نگران هزینه ی بالا آن نباشید زیرا آموزشگاه آپادانا در تبریز با ارائه ی آموزش های جامع و کاربردی ویژه بازار کار در طی دوره تعمیرات تجهیزات پزشکی، صفر تا صد تعمیرات تجهیزات پزشکی را برای علاقمندان به این هوزه در کارگاه های مجهز آموزش می دهد.

مشکلات رایج الکتروشوک ها

دستگاه الکتروشوک یکی از ضروری ترین و پرکاربردترین دستگاه ها در مراکز درمانی و بیمارستان ها به شمار می آید که اگر با مواردی از قبیل مشکل:

تعمیر دستگاه الکتروشوک در باطری و عدم ذخیره مناسب انرژی الکتریکی

تعمیر دستگاه الکتروشوک سوختن خازن ها و قطعات الکترونیکی روی برد دستگاه

تعمیر دستگاه الکتروشوک مشکل در سیستم شارژ و دشارژ دستگاه

تعمیر دستگاه الکتروشوک قطعی سیم ها و اتصالات داخلی دستگاه

تعمیر دستگاه الکتروشوک بروز مشکل در نمایشگر دستگاه

تعمیر دستگاه الکتروشوک فرسوده شدن ولوم ها و دکمه های دستگاه

تعمیر دستگاه الکتروشوک فرسوده شدن و جرم گرفتگی الکترودها

دوره آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی در تبریز

برگزاری دوره آموزش تعمیر تجهیزات پزشکی در کارگاههای مجهز آپادانا زیر نظر تعمیرکار بردهای پزشکی مقدور میباشد. علاقمندان و کارشناسان مهندسی پزشکی و دانشجویان میتوانند با شرکت در دوره آموزش تعمیر لوازم پزشکی بازار کار و کسب خوبی بدست آورند.آموزش تعمیر تجهیزات پزشکی در تبریز شامل دو بخش تعمیر مکانیک دستگاه و بردهای پزشکی و آزمایشگاهی است. بیشترین تاکید در آموزش تعمیر لوازم پزشکی تعمیرات برد دستگاههای پزشکی میباشد.

دپارتمان های علمی

درباره کنسرسیوم

پنل آموزشی

آمار سایت

تعداد اعضای آنلاین : 0

تعداد کل اعضای کنسرسیوم : 1725

برای مشاهده اعضای آنلاین کلیک کنید

مراکز خدماتی و رفاهی طرف قرارداد

marakez

تشخیص طبی کلاس آموزش الکتروانسفالوگرافی قیام خونین 15 خرداد ژن‌های عامل اوتیسم فیلم آموزشی مهندسی پزشکی متد آپادانا انواع بیماری دهان و دندان طرح محکومیت دسته بندي تصوير طراحی تجهیزات و دستگاه ها هزینه تست بازرسی قطعات خودرو استخدامی دستیار دندانپزشک در اصفهان آموزش اشتغال در مطب تالار گفتگو مهندسی پزشکی خاك آینده شغلی ساخت کلیه‌ای با استفاده از پرینت سه‌بعدی استخدام دستیار دندانپزشک در اهواز اﻣﻨﻴﺖ در ﺷﺐ نبوت پیامبر تعمیر مانیتور پزشکی نجوم حرفه‌ای نور سرد پيروزي انقلاب اسلامي کارآفرین برتر آشنایی با اتوکلاو بخار روزکار افرینی کنسرسیوم ایرکاس آموزشگاه آموزش کامپیوتر در تبریز دوره نسخه پیچی داروخانه عمر آموزش نسخه پیچی در تبریز سیستم های جدید بازرسی مخازن ذخیره خرید ترک یاب آموزش کمک پرستاری قدرت تعمیر دی سی شوک جریان مستقیم چیست صلاحیت جوشکار جشنواره آدرس آموزشگاه تکنسین داروخانه در تبریز قلب mfl بازسی غیر مخرب ترميم بافت استخوان سیستم روباتیک سایبر نایف آموزشگاه فنی حرفه ای آپادانا تصویربرداری زیستی تفسیر وجه تمایز طب سنتی و گیاهان دارویی كارشناسی مهندسی پزشکی انتخاب آلیاژ تصاوير ديجيتال دستگاه سی تی اسکن سیستم ایمنی بدن گواهینامه بین المللی روز جهانی هلال احمر و صلیب سرخ

logo آموزش تعمیرات الکتروشوک

حامیان کنسرسیوم ایرکاس

  • IRSME
  • RKA
  • ACS
  • IUE
  • RFTC
  • BQC
  • DNW
  • ICS
  • TUV-EMB
  • QAL
  • Ino
  • Allaiance
  • Tckit

تبلیغات در ایرکاس

دسترسی به ژورنال مقالات

az3

تصاویر اینستاگرام ایرکاس