نام کاربری یا پست الکترونیکی
رمز عبور

راه اندازی خط تولید ماشین بیهوشی در کشور

محققان شرکت دانش بنیان الکترونیک برتر، مستقر در پارک فناوری پردیس موفق به اخذ مجوز برای راه اندازی خط تولید دستگاه ماشین بیهوشی شدند.

محمدرضا کمپانی، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان گفت: طراحی و ساخت دستگاه بیهوشی که جزء طرح های کلان معاونت علمی و فناوری به شمار می رود، از سال ۹۱ در این شرکت دانش بنیان آغاز شد. در حال حاضر این طرح مجوزهای لازم از وزارت صنعت و وزارت بهداشت را دریافت کرده است. با این مجوز می توان خط تولید ماشین بیهوشی را راه اندازی کرد تا بتوان بخشی از نیاز کشور را به واسطه آن تأمین کرد.
وی افزود: اکنون پروانه ساخت این دستگاه صادر شده است و مشکلی برای تولید انبوه آن وجود ندارد. با راه اندازی خط تولید در این شرکت می توان سالانه ۲۵۰ ماشین بیهوشی تولید کرد؛ بر اساس آمارها سالانه ۵۰۰ دستگاه مورد نیاز بیمارستان های کشور است که می توان به صورت فشرده این نیاز را از طریق این شرکت برآورده کرد.
کمپانی با بیان اینکه نمونه های موجود در کشور وارداتی هستند، گفت: قیمت نمونه خارجی این دستگاه حدود ۱۲ هزار یورو است ولی ما می توانیم با ۲ هزار یورو ارزبری، آن را تولید و به بیمارستان ها عرضه کنیم. در حال حاضر دانش فنی تولید ماشین بیهوشی بدست آمده و محصولی بومی به شمار می رود. نمونه ای که تولید شده کاملاً از نظر فنی با نمونه های خارجی برابری می کند و می تواند برای عمل های جراحی با مدت طولانی مورد استفاده قرار گیرد.
وی همچنین تصریح کرد: متأسفانه در حال حاضر تعرفه واردات محصول دستگاه بیهوشی به میزان ۵ درصد بوده که سزاوار است حداقل این تعرفه تا ۲۵ درصد افزایش یابد و نیز ارز مبادلاتی که واردکنندگان برای ۱۰۰ درصد کالای خود دریافت می کنند، کاملاً حذف شود.

دپارتمان های علمی

درباره کنسرسیوم

پنل آموزشی

آمار سایت

تعداد اعضای آنلاین : 0

تعداد کل اعضای کنسرسیوم : 1725

برای مشاهده اعضای آنلاین کلیک کنید

مراکز خدماتی و رفاهی طرف قرارداد

marakez

دوره بازرسی جوش آموزش تکنسین دارویی در تبریز نایب زاده، عباس کلاس نرم افزار داروخانه در شبستر نواوران پدر تکیه گاه من اندودنتیکز لامپ UV معرفی مهندسی پزشکی ، مهندسی پزشکی گرایش بالینی ، مهندسی پزشکی گرایش بیومکانیک ، مهندسی پزشکی گرایش بیوالکتریک ، مهندسی پزشکی گرایش بیومتریال (بیومواد) ، مهندسی پزشکی ایران ، مهندسی پزشکی دانشگاه پیام پیوند اتولوگ اموزش تعمیر تجهیزات دندانپزشکی تیروئید انساني اسپیرومتر احساس پاکی نفس درمان بيماري ADHD خواص مكانيكي دوره آموزشی پایپینگ در ساری پایپینگ صنعتی آنژیوگرافی دوره icdl تبریز روش اسپیرال آموزش بسته بندی و فروش گیاهان دارویی در اهر لایت کیور تعمیر دستگاه UT سوم خرداد جذاب.راهکار ژنتیک مندلی مدیر شبکه آموزش تست های غیر مخرب به روش های چشمی VT در اصفهان بیمار خطرات کپسول آندوسکوپی خلوت گرم خانه دانلوس مهندسی پزشکی گرایش بالینی مهم‌ترين كاربرد مهندسي پزشكي دوره های فوریت های پزشکی امکان ذخيره سازی اطلاعات دوره تعمیر تجهیزات پزشکی در سنندج رشته مهندسی پزشکی تولید ارگانوئید بازرسی تسفیه خانه تصویربرداری از تومور کارمنددارو آموزش تعمیر و نگهداری تجهیزات دندانپزشکی پزشکی ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﻳﺰي ﺷﻬﺮي تعمیرات تجهیزات پزشکی نبولایزر گرمایی تخفیف فوق العاده فروش تجهیزات NDT بازرسی قطعات ریختگری تیوپ فشار سنج مهندسی پزشکی در تبریز شغل مهندسی پزشکی آموزش تعمیر تجهیزات پزشکی آموزشگاه تکنسین داروخانه در تبریز تعمیر تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی در تبریزی مدلسازی سه بعدی تست MT در تبریز دانلود نمونه سوالات امتحانی مهندسی پزشکی

logo راه اندازی خط تولید ماشین بیهوشی در کشور

حامیان کنسرسیوم ایرکاس

  • IRSME
  • RKA
  • ACS
  • IUE
  • RFTC
  • BQC
  • DNW
  • ICS
  • TUV-EMB
  • QAL
  • Ino
  • Allaiance
  • Tckit

تبلیغات در ایرکاس

دسترسی به ژورنال مقالات

az3

تصاویر اینستاگرام ایرکاس