نام کاربری یا پست الکترونیکی
رمز عبور

موقعیت فناوری اطلاعات

موقعیت های شغلی فناوری اطلاعات و ارتباطات

1-تکنیسین PC: این افراد پشتیبانی اصلی ساختار IT و یا فرایند ها و سرویس های Desktop را به عهده دارند .آنها هر آنچه در این زمینه موجود می باشد از سخت افزار و نرم افزار گرفته تا برنامه ها و سرویس های خانگی را پوشش می دهند . رایج ترین مدرک بین المللی در زمینه تکنیسین PC مدارک A+ شرکت کامپتیا و مدرک MCDST مایکروسافت می باشد . 2- مدیر شبکه :
مدیران شبکه از طریق نصب ، راه اندازی و مدیریت Desktop ها و سرورها به امر پشتیبانی فراساختار IT می پردازند . آنها در حقیقت مسئولیت نصب و راه اندازی و عیب یابی شبکه و ایجاد سرویس های رایج شبکه از جمله دسترسی به فایل ، پرینت ، فکس و اینترنت را عهده دار می باشند . مدیران شبکه با تخصص های بالاتر ممکن است برنامه ها و سرویس های در سطح گسترده و Enterprise از جمله سیستم های حسابداری و سیستم های کنترل منابع انسانی (ERP) و محیط های پایگاه های داده ها را نیز مدیریت نمایند . مدارک بین المللی رایج جهت مدیران شبکه شامل MCSE,MCSA ( در زمینه مایکروسافت ) MCNE,CNE ( در زمینه ناول ) می باشند . 3- متخصص امنیت شبکه :
متخصصین امنیت شبکه با آنالیز و ارزشیابی شبکه ها و سیستم ها از زاویه امنیت از آنها پشتیبانی می نمایند .این افراد به طور معمول مسئوول بررسی ، مستند سازی ، اجرا و مدیریت سیاست های امنیتی ارگان ها از تمامی جهات می باشند و این بدان معنی می باشند که آنها مسئوول کار با روترها ، فایروال ها ، Gateway ها و سیستم های Intrusion Detection ، مسائل مربوط به ویروس ها و .... می باشند . متخصصین امنیت شبکه در درون سازمان ها جایی که معمولا به نوعی هسته IT مرکزی تعلق دارند یا در خارج سازمان ها به عنوان مشاور امنیتی به کار مشغول می باشند .
مدارک رایج جهت این دسته از متخصصین شامل مدارک MCSE Security ، MCSA Security CCSP،CISSP و + Security و چندین مدرک دیگر در این زمینه می باشد . 4- متخصص ارتباطات درون شبکه ای (Internetworking) :
این افراد وظیفه مدیریت ساختارهای پیچیده شبکه که معمولا براساس TCP/IP و امور روتینگ ، Name Services ، ساختار های امنیتی و غیره می باشند را به عهده دارند . چه یک سازمان به اینترنت متصل باشد یا از شبکه درونی (Intranet) و یا بخشی از یک شبکه بیرونی (Extranet) استفاده نماید ، متخصصین ارتباطات درون شبکه ای باعث ایجاد ارتباطات صحیح بین شبکه های دورنی و بیرونی می گردند .مدارک رایج در این زمینه شامل مدرک CCNA,CCNP,CCIE سیسکو می گردد. 5- متخصص برنامه نویسی :
برنامه نویسان ایجاد برنامه های تحت وب و تحت ویندوز ، سیستم های داخلی و نرم افزارهای پیچیده شامل پایگاه های داده و سیستم های ERP را به عهده دارند . به طور خلاصه برنامه نویسان با استفاده واحد های ساختمانی ایجاد کننده اکثر محیطهای پیشرفته IT و کنار هم قراردادن این اجزاء و تغییر آنها، پروسه های منحصر به فرد ویژه سازمان ها را ایجاد می نمایند . مدارک رایج جهت این زمینه مدرک MCSD مایکروسافت ، مدارک Sun Java و اوراکل می باشد .
به یاد داشته باشید که این مدارک عمده ترین و رایج ترین مشاغل مربوط به IT بوده و بسیاری از افراد در این زمینه ها مشغول به کار می باشند ، با توجه به اینکه افراد بسیاری این راه ها را پیش از شما طی نموده اند ، رسیدن به این مراتب برای شما نیز باید امکان پذیر و میسر باشد ، مطمئن باشید این راه ها نیاز به شجاعت خاص یک قهرمان برای دستیابی به هدفی که قبلا کسی به آن دست نیافته است نمی باشد . اگر دیگران توانسته اند ( که توانسته اند !) شما هم می توانید !

دپارتمان های علمی

درباره کنسرسیوم

پنل آموزشی

آمار سایت

تعداد اعضای آنلاین : 0

تعداد کل اعضای کنسرسیوم : 1725

برای مشاهده اعضای آنلاین کلیک کنید

مراکز خدماتی و رفاهی طرف قرارداد

marakez

به‌زودی تکوین حمام های سنتی کلاس تعمیر تجهیزات دندانپزشکی در مشهد بازاریابی و مدیریت فروش ( Marketing۲ – مقرآن مجید مدارک بازرسی آشنایی با اتوکلاو بخار روز صنعت اجرا راحتی متخصص رادیولوژی فخر سینا برونشیت مزمن استریلیزاسیون تجهیزات دندانپزشکی شب نوزدهم غفران UFD PFD کلاس نرم افزار داروخانه در اهر مزاج شناسی چهل سالگی انقلاب چاپ رگهای خونی کلاس تعمیر تجهیزات دندانپزشکی در شیراز استخدام دستیار دندانپزشک در بیمارستان مشهد تعداد گلبول های قرمز و گلبول های سفید کلاس تعمیر تجهیزات پزشکی در یزد جوانان دوره گیاهان دارویی در اصفهان اطلاع‏ رسانی اندیشه کاربردهای فلوئوروسکپی حیرت‌انگیز آموزش دستیاری دندانپزشکی زیکا الکتروشوک کد مستر لیوان مرطوب کننده درمان با ذهن ثامن الحجج piping استخدام دستیار دندانپزشک در رشت دیوار تعمیر تجهیزات اتاق عمل گل وگیاه شب بيست‏ و سوم رادیوایزوتوپ آموزش تعمیر فشار سنج های آنالوگ در لاهیجان برگزاری دوره دستیار د ندانپزشک در کرمان mfl بازسی غیر مخرب صیقل روح مشکلات داروسازی ساکشن جراحی پیشگیری در دندانپزشکی آموزش تعمیر تجهیزات پزشکی تبریز استان آذربایجان شرقی تست‌های آزمایشگاهی ژنتیک مندلی بیماری مزمن انسداد ریه مانیتورینگ وضعیت تجهیزات ، همراه با شرایط محیطی بازار کار مهندسی پزشکی بازرسی جوش تعمیر الکتروشوک رادیو داروها آموزش تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی در تبریز

logo موقعیت های شغلی فناوری اطلاعات و ارتباطات

حامیان کنسرسیوم ایرکاس

  • IRSME
  • RKA
  • ACS
  • IUE
  • RFTC
  • BQC
  • DNW
  • ICS
  • TUV-EMB
  • QAL
  • Ino
  • Allaiance
  • Tckit

تبلیغات در ایرکاس

دسترسی به ژورنال مقالات

az3

تصاویر اینستاگرام ایرکاس