نام کاربری یا پست الکترونیکی
رمز عبور

با عنایت بر این که اصل اعتمادسازی در حوزه سایبری با محدودیت های خاص خود همراه است فلذا طبقه بندی اعضای کنسرسیوم در جهت اعتبار بخشی به اعضای ایرکاس تدارک دیده شده است و سندی بر تایید کنسیرسیوم ایرکاس بر هویت اصلی کاربران خواهد بود و ارائه خدمات بر اساس طبقه بندی های صورت خواهد پذیرفت.

در همین راستا کاربرانی که تمایل به فعالیت حرفه ای در کنسرسیوم داشته و تمایل به دریافت کارت عضویت دارند می بایست با توجه به شرایط اعلام شده نسبت به درخواست ارتقا عضویت نقره ای اقدام نمایند.

شرایط ارتقا عضویت نقره ای

شرایط ارتقا به عضویت نقره ای

1- عضویت در سایت :

درخواست کننده می بایست ابتدا عضو سایت رسمی ایرکاس باشد.

2- تکمیل مشخصات و ارسال مدارک هویتی :

کاربر می بایست در صورت ناقص بودن پروفایل مشخصات کامل خود ،اعم از عکس پرسنلی و آدرس و سایر اطلاعات مشخص شده را در سایت وارد نموده و همچنین نسبت به بارگذاری مدارک هویتی درخواست شده جهت ارتقا عضویت نقره ای اقدام نموده باشد

3- درخواست ارتقا عضویت نقره ای :

کاربر می بایست پس از انجام مراحل فوق الذکر نسبت به درخواست ارتقا عضویت نقره ای اقدام نماید برای این امر کافیست از فرم ارتقا عضویت نقره ای در پنل کاربری استفاده نماید.

مدارک مورد نیاز ارتقا عضویت نقره ای

اسکن آخرین مدرک تحصیلی و یا کارت دانشجویی در صورت دانشجو بودن

اسکن کارت ملی

تذکر 1 : بر طبق قوانین ایرکاس پس از ارتقا عضویت به نقره ای امکان ویرایش مشخصات پروفایل برای کاربران مقدور نخواهد بود فلذا مبرهن است قبل از درخواست ارتقا عضویت نقره ای کاربران می بایست مشخصات کاربری خود را بروز و کامل نماید و سپس نسبت به ارتقا عضویت نقره ای اقدام نماید شایان ذکر است ویرایش مشخصات کاربر پس از ارتقا عضویت نقره ای صرفا از طریق ارسال تیکت پشتیبانی و در حد عرف و با ذکر دلایل قابل قبول خواهد بود.

تذکر 2 : عکس پرسنلی می بایست رسمی و به صورت تمام رخ با زمینه روشن و به تازگی تهیه شده باشد خاطر نشان می نماید این عکس جهت درج در کارت عضویت استفاده خواهد شد فلذا این مقوله را باید کاربران مد نظر داشته باشند.

تذکر 3 : کاربر می بایست در صحت و دقیق بودن اطلاعات وارد شده دقت نمایند چراکه در غیر این صورت ارتقا عضویت نقره ای تایید نخواهد شد .

تذکر 4 : ارسال مستندات مدارک شناسایی و تحصیلی باید تصویر انها در فرمت های مشخص شده در پروفایل کاربری باید بارگذاری گردد.

تذکر 5 : در صورت تایید اطلاعات وارد شده در درخواست ارتقا نقره ای ، عضویت نقره ای کاربر ظرف 72 ساعت در حساب کاربری منظور خواهد شد در غیر اینصورت موارد تخلف و عدم انطباق از طریق مقتضی به اطلاع خواهد رسید.

مزایای عضویت نقره ای

امکان صدور کارت عضویت ایرکاس

امکان درج مطلب و مقاله در وبسایت ایرکاس

امکان استفاده از گفتگوی آنلاین با اعضا در ایرکاس

امکان شرکت در جلسات مجمع عمومی و شرکت در انتخابات مجمع

استفاده از تخفیفات ویژه اعضای نقره ای در کارگاههای آموزشی و کنفرانس ها

استفاده از کتابخانه دیجیتال

امکان تنظیم دریافت خبرنامه دپارتمان

امکان دریافت پیامک های های مرتبط با فعالیت های ایرکاس

سایر امکانات که اطلاع رسانی خواهد شد.

 

مطالبی که در ارتباط با این موضوع می باشند:

دپارتمان های علمی

درباره کنسرسیوم

پنل آموزشی

آمار سایت

تعداد اعضای آنلاین : 0

تعداد کل اعضای کنسرسیوم : 1725

برای مشاهده اعضای آنلاین کلیک کنید

مراکز خدماتی و رفاهی طرف قرارداد

marakez

آموزش تعمیر یونیت دندانپزشکی تکنسین دارویی مهندسی پزشکی.دندانپزشکی پريوديك تعمیر کاویترون ورزش رویکرد جدید حیدر بازرسی پوشش لوله تعمیرات نوار قلب ECG اسمارت آموزش تعمیر الکتروکوتر مرکز آموزش تزریقات اشنایی با بخش اول آیین نامه تجهیزات پزشکی کلاس های تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی ای سی جی دلتا hghj \dhl k کلاس تست های غیرمخرب و بازرسی جوش در یزد دوره تعمیر و نگهداری فشارسنج در تبریز آموزش تعمیر تجهیزات پزشکی تبریز استان آذربایجان شرقی موارد مصرف اکسیژن درمانی ناسا پرهیزگارترین Web Server تکنولوژی تولید دستگاه های سی تی اسکن کلاس آموزش نسخه الکترونیک در تبریز آموزش تجهیزات پزشکی ایران شانس دندان دائمی مزایا و معایب لیزر در دندانپزشکی روش عبور كردن از صفر فرازمهر تعمیر الکتروشوک اورهال پالایشگاه امواج سطحی پیوند اتولوگ مدار کپسول آندوسکوپی ستون قیمت لیزر دندان پزشکی صحرا انجمن صنفی خدمات فنی مهندسی تشخیص بیماری ها با دستگاه قابل حمل بهبود لبه ها در پردازش تصویر فرهنگسرای الغدیر استخدام مهندسی پزشکی راه های تشخیص بیماری مننژیت رصد خانه ها کاهش استرس دانلود سوالات نیمسال اول95-96 مدينه طيّبه عاشورا isodraft dimensioning ای سی جی delta كاربرد كلینیكی تشخیص پوسیدگی و جرم کالیبراسیون دستگاه فتومتر ضيافت چاپ اعضای بدن میکرو سانتریفیوژ

logo راهنمای عضویت نقره ای

حامیان کنسرسیوم ایرکاس

  • IRSME
  • RKA
  • ACS
  • IUE
  • RFTC
  • BQC
  • DNW
  • ICS
  • TUV-EMB
  • QAL
  • Ino
  • Allaiance
  • Tckit

تبلیغات در ایرکاس

دسترسی به ژورنال مقالات

az3

تصاویر اینستاگرام ایرکاس