نام کاربری یا پست الکترونیکی
رمز عبور

دوره های نسخه خوانی ttedit کنسرسیوم دانشگاهیان و متخصصان ایران - دوره های نسخه خوانی

بازار کار تکنسین داروخانه

براي موفق شدن و دست يابي به يک تکنسين نيازمند دوره آموزش تکنسين داروخانه و دريافت گواهينامه مي باشيد. با توجه به محيط داروخانه ، وظيفه تکنسين داروخانه نيز متفاوت است. البته به نظر مي رسد وظايف تکنسين داروخانه در تمام کشورها تعريف نشده است. تکنسين معمولا نسخه ها را از مشتري دريافت مي نمايد و در مورد چگونگي درستي آن تجزيه و تحليل مي کند، و بعد شروع به جمع آوري داروها از نسخه مي کند. داروها را از نظر کميت اندازه گيري مي نمايد و روي آن ها برچسب مي زند. پيش از تحويل دارو به مشتري بايد داروساز آن ها را بررسي نمايد. تکنسين هميشه توجه به اين دارد که قفسه داروها هميشه پر باشد.

0 تا 100 دوره تکنسین داروخانه در تبریز

0تا 100 دوره تکنسین داروخانه در تبریز

در دوره آموزش تکنسین داروخانه در تبریز شما می توانید به عنوان یک نسخه پیچ داروخانه یا دست یار داروخانه تحت نظارت مستقیم دکتر داروساز در مراکزی مانند شرکت‌های دارویی و شرکت‌های بیمه فعالیت داشته باشید. در طی دوره آموزش تکنسین داروخانه شما میتوانید نسخه خوانی و قیمت زنی و چیدن داروها را به طور کامل یاد گرفته و به عنوان یک تکنسین داروخانه مشغول به کار شوید. این دوره برای کسانی که جویای کار در داروخانه و شرکت های بیمه هستند بسیار مناسب است و می‌توانند با استفاده از توانایی‌های کسب شده در این دوره به راحتی درآمد عالی داشته باشند.

آموزشگاه آپادانا از جمله مراکز معتبر و برجسته در زمینه آموزش تکنسین داروخانه در تبریز است و شما می توانید از دانش اساتید مجرب و متخصص دوره آموزش تکنسین داروخانه در این آموزشگاه بهره مند شوید.شما با گذراندن دوره کسی به داروخانه می تواند تبحر لازم را در زمینه خواندن نسخه و آشنایی با انواع دارو و شکل دارو به طور کامل به دست آورید.

وضایف یک تکنسین داروخانه

وظايف تکنسين داروخانه يا نسخه پيچ چیست

- بسته بندي و برچسب نسخه ها

- گردآوري اطلاعات مورد نياز بيماران يا متخصصين بهداشت براي نسخه پيچيدن

- اطلاعات مشتري اعم از بيمار را دريافت و وارد سيستم مي نمايد.

با گذراندن آموزش هاي زياد و سعي و تلاش يک تکنسين داروخانه، مي تواند خيلي زود پيشرفت نمايد و با ديدن دوره هاي آموزشي بيشتر به يک داروساز تبديل گردد. بعض از تکنسين ها مي توانند، مهارت هاي بيشتري و تخصصي تري نسبت به محصولات استريل مواد افزوني، اتوماسيون داروخانه، و سيستم اطلاعات سلامت را بدست آورند.

مسئول داروخانه چه مزايايي را داراست ؟

- کم شدن احتمالات خطاها در جمع آوري داروهاي نسخه

- پايين آمدن احتمال شکايات

- افزايش مشتريان هر داروخانه و رضايت مندي مشتريان

دوره آموزش تکنسين داروخانه چه هدف هايي دارد :

- رضايت مندي مراجعين به داروخانه ها

- کم شدن خطاها

- توسعه پيدا کردن وضعيت پخش و مصرف دارو

- بالا رفتن سلامت جامعه

مکان نسخه پيچي بايد با توجه به داروهاي داخلي که تاريخ مشخصي دارند با اصول را رعايت نمود تا دور از آلودگي باشند و به بهترين نحو به دست بيمار برسد . تکنسين داروخانه هر محصولي از هر شرکتي را خريداري مي نمايد و به فروش مي رساند و با توجه به راهنماي کاتالوگ از شرکت، مشاوره به افراد مي دهد. دارا بودن مدرک تکنسين داروخانه يکي از امتيازات ويژه جهت افرادي که تمايلي به مهاجرت خارج از کشور دارند محسوب مي شود بدين ترتيب که سفارت کانادا امتياز ويژه اي براي مدرک تکنسين داروخانه در نظر گرفته است. سفارت هاي اروپا نيز اين مدرک معتبر را جز امتيازات مهاجرت به شمار مي آورند.

آینده شغلی تکنسین داروخانه در تبریز

شغل تکنسين داروخانه براي تمامي علاقمندان اين فرصت را فراهم مي سازد تا به عنوان يک کار تمام وقت يا نيمه وقت براي خود باشيد. کساني که به صورت تجربي اطلاعاتي داشته اند و با به صورت تخصصي تجربه علمي و عملي دارند فرصتي را براي خود ايجاد مي نمايند تا به عنوان دستيار داروخانه کار نمايند. امروز با توجه به اينکه بيماري ها از قبل بيشتر شده است افراد جامعه نيازمند داروخانه ، داروساز و تکنسين داروخانه بيشتري هستند. با آموزش هاي زيادي که يک فرد علاقمند مي بيند مي تواند به سرعت در زمينه کمک دستيار داروخانه پيشرفت نمايد و با داشتن دانش هاي بيشتر به يک داروساز تبديل گردد.

بعضي از تکنسين ها حتي مي توانند مهارت زياد خود را در اتوماسيون داروخانه و سيستم هاي اطلاعات سلامت کسب نمايند. نظارت گران يا مسئولان فني داروخانه بايد هميشه در داروخانه حضور داشته باشند و کنترل بر کار نسخه پيچ ها داشته باشند. در اين صورت است که حضور هميشه مسئول داروخانه بر ارايه درست يا صحيح دارو به بيماران و کاهش خطاهاي دارويي بسيار پر اثر گذار است. تجربه نشان داده شده است که ميزان خطا در نسخه پيچ ها در ارايه دارو بسيار بالا بوده است.

حقوق یک تکنسین داروخانه چقد است؟

حقوق يک تکنسين داروخانه چقدر است

بازار کار نسخه خواني داروخانه در حال حاضر از شرايط خوبي برخوردار است.افراد  که دوره تنکسین داروخانه در تبریز را آموزش ديده تحت عنوان تکنسين داروخانه (نسخه خوان يا نسخه پيچ) در کنار پزشک داروساز اشتغال مي يابند.

تکنسين هاي داروخانه از درامد و حقوق و مزاياي متعادي نسبت به ساير مشاغل مشابه برخوردار بوده و اين عامل باعث استقبال شديد علاقه مندان از کلاس هاي نسخه خواني در سراسر کشور گشته است. شايد شما هم در دوستان و نزديکان خود افرادي را بشناسيد که با دريافت آموزش هاي تکنسين داروخانه توانسته اند مشغول به کار شوند.حقوق يک تکنسين داروخانه با توجه به قانون کار است اما با صلاح ديد مسئول فني داروخانه يا همان داروساز نيز تعيين مي شود.

يعني حداقل حقوق دريافتي کمتر از حقوق مقرري قانون کار نمي باشد اما حداکثر حقوق تکنسين داروخانه با توجه به ميزاني است که مسئول فني داروخانه تعيين مي کند که ممکن است با توجه به سابقه شخص ، ميزان شيفت ها و توانايي ها متغير باشد.

دپارتمان های علمی

درباره کنسرسیوم

پنل آموزشی

آمار سایت

تعداد اعضای آنلاین : 0

تعداد کل اعضای کنسرسیوم : 1725

برای مشاهده اعضای آنلاین کلیک کنید

مراکز خدماتی و رفاهی طرف قرارداد

marakez

دوره تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی معرفی مهندسی پزشکی جانبازان استریل تجهیزات جشنواره طرفین قرارداد رحم جایگزین آلتراسونیک دوره آموزشی ایمنی و بهداشت صنعتی جدید ترین روش درمان تومورهای سرطانی دوره دستیار دندانپزشک در اهواز عملکرد تجهیزات پزشکی باکتری بیماری مننژیت کلاس تعمیر تجهیزات دندانپزشکی در تبریز apiشرکت بازرسی زول سری ام کمپرسور دندانپزشکی ویسکومترها و رئومترهای بروکفیلد استاندارد جوش کامپیوت گرایش بیومواد تروتست آزمایشگاه‌های کامپیوتر آموزش تکنسین دارویی در تبریز گرایش بیومواد در رشته مهندسی پزشکی بازرسی جوش در تبریز مولکول آشنایی با پروب‌های صدمه دوره های فوریت های پزشکی زلزله Ophthalmoscope اشعه ایکس برگزاری دوره دستیار د ندانپزشک در کرمان اثر کلینیکی لیزر کلونی کانتر آموزش اورژانس در تبریز نرم افزار سیستم آیین نامه تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی جوانان فعال نبولایزر ارزیابی نتایج آزمون بازرسی کابل در تبریز دستیار دندانپزشک در مشهد اجرا روش نوین بدست آوردن فشارخون بيوفيدبك در روانشناسي کلاس نسخه خوانی در سنندج پروانه ساخت ماشین بیهوشی دوره آموزشی پایپینگ در تهران واردات و صادرات تجهیزات پزشکی دستمزد نسخه پیچ سونا تست تنفيذ دانشکده علوم پزشکی تهران تعاریف در پردازش تصویر biomedical engineering ، مهندسی پزشکی ، آشنایی با مهندسی پزشکی ، معرفی مهندسی پزشکی ، مهندسی پزشکی گرایش بالینی ، مهندسی پزشکی گرایش بیومکانیک ، مهندسی پزشکی گرایش بیوالکتریک ، مهندسی پزشکی گرایش بیوم سامان بخشيدن گرایش بیو مواد در مهندسی پزشکی تصویربرداری

logo کنسرسیوم دانشگاهیان و متخصصان ایران - دوره های نسخه خوانی

حامیان کنسرسیوم ایرکاس

  • IRSME
  • RKA
  • ACS
  • IUE
  • RFTC
  • BQC
  • DNW
  • ICS
  • TUV-EMB
  • QAL
  • Ino
  • Allaiance
  • Tckit

تبلیغات در ایرکاس

دسترسی به ژورنال مقالات

az3

تصاویر اینستاگرام ایرکاس