نام کاربری یا پست الکترونیکی
رمز عبور

بازاریابی

سال‌های سال است که اغلب مردم بازاریابی را به چشم شغلی ناخوشایند می‌بینند. حرفه‌ای که با کمپین‌های «تلقین مثبت» و پر کردن اینباکس ایمیل‌های مردم عجین شده است.بازاریابی علم عجیبی نیست. بااین‌حال چیزی در مورد آن وجود دارد که باعث می‌شود حتی انسان‌های باهوش را سردرگم کند. اگر از نزدیک نگاه کنیم، می‌بینیم که بازاریابی، انسان‌های تحصیل‌کرده و با اعتمادبه‌نفس را هم مرعوب می‌کند. باوجوداینکه استراتژی‌های بازاریابی هرسال میلیون‌ها دلار برای شرکت‌ها هزینه دارند، ولی حتی متصدیان شرکت می‌ترسند که اقرار کنند از ماهیت بازاریابی و روش کار آن، چیزی نمی‌دانند. سه دلیل اصلی وجود دارد که بازاریابی را برای مردم و حتی مدیران رده‌بالا، کمی عجیب، ناخوشایند و وحشت‌آور می‌کند:اغلب مدیرانی که تیم‌های بازاریابی را استخدام می‌کنند، خودشان در زمینه‌ی دیگری متخصص هستند. مثلاً شما متخصص یک شرکت کترینگ قدیمی هستید یا یک شرکت سخت‌افزاری. درهرصورت تخصص شما در حوزه‌ی دیگری است. به‌این‌ترتیب هرگاه به روند بازاریابی نگاه کنید، احساس حیرت می‌کنید و برای اینکه ظاهر را نگه‌دارید، وانمود می‌کنید که مسائل بازاریابی را کاملاً فهمیده‌اید.شما نمی‌خواهید اعتراف کنید چیزی را نمی‌دانید که احساس می‌کنید «باید بدانید». با خودتان می‌گویید «من باهوش و تحصیل‌کرده هستم و باید وقتی اعضای تیم بازاریابی با هم حرف می‌زنند، حرف‌های آن‌ها را متوجه شوم. ولی واقعیت این است که من حتی یک کلمه از صحبت‌های آن‌ها را نمی‌فهمم.»هیچ دلیلی و بایدی وجود ندارد که روندهای بازاریابی را متوجه شوید. شما در زمینه‌ی دیگری متخصص هستید.نکته: با پذیرفتن اینکه شما کارشناس رشته‌ی خود هستید، می‌توانید یادگیری مبانی و اصول اولیه‌ی بازاریابی را به‌سادگی شروع کنید.اکثر بازاریابان نمی‌دانند بازاریابی به‌عنوان یک سیستم کل چطور کار می‌کند. آن‌ها فقط بخش‌هایی از این سیستم را مدیریت می‌کنند؛ مثل بخش سئو، برند سازی یا روابط عمومی.این شغل بازاریاب است که شما را متقاعد کند بخشی از آن سیستم طلایی است که جریان دائمی مشتریان را به سمت محصولات شما تضمین می‌کند. آن‌ها شما را با کلمات تخصصی و گاهی عجیب، آشفته می‌کنند تا باور کنید که آن‌ها افراد مناسب برای سیستم شما هستند. بازاریاب‌ها (البته به‌احتمال‌ زیاد) تعاملی از پیش طراحی‌شده را با شما شروع می‌کنند که طی آن، شما احساس می‌کنید تاکتیک‌های فروش بیش‌ازحد پیچیده و تخصصی اهستند و هر چه در این کار موفق‌تر باشند، شما پول بیشتری به آن‌ها پرداخت می‌کنید تا راه‌حلی برای فروش شما بیابند. اگر شما پس از پایان جلسه‌ی خود با بازاریاب‌ها، حس می‌کنید بیش از اینکه متقاعد شده باشید، گیج و سردرگم شده‌اید، به دلیل همین پروسه‌ی طراحی‌شده است.

دپارتمان های علمی

درباره کنسرسیوم

پنل آموزشی

آمار سایت

تعداد اعضای آنلاین : 0

تعداد کل اعضای کنسرسیوم : 1725

برای مشاهده اعضای آنلاین کلیک کنید

مراکز خدماتی و رفاهی طرف قرارداد

marakez

گواهینامه بین المللی برندهای معروف Deionizer دوره آموزشی ایمنی و بهداشت صنعتی اعضای پیوندی بدن حقوق دستیار دندانپزشک در مشهد آستنیت موفقیتی دیگر در مسیر ترمیم بافتهای استخوانی با فناوری نانو مراکز آموزش کامپیوتر در تبریز مایعات نافذ نا به هنجاری قفسه سینه درباره بخش اول آیین نامه تجهیزات پزشکی مدرسان ترمال piping دستیارداروساز آموزش مجازی بهیاری اتوآنالایزر هیتاچی تعمیر پمپ سرم استخدام دستیار دندانپزشک در شرق تهران بازرسی MFL PQR آشنایی با اصول روش های بازرسی جوش در اردبیل دوره آموزشی پایپینگ در تبریز خطرات کپسول آندوسکوپی عید شعبان دستورالعمل بازرسی تاسیسات نوروفيدبك نوروفیدبک چیست؟ خشک کردن و انبار کردن گیاهان دارویی میکروب شناسی آینده‌ی پزشکی ماه رمضان حالا ايمپلنت استخوان آموزش تعمیرات دندانپزشکی اموزش دستیار دندانپزشکی در اصفهان مطابق با شکل اندام گرامیداشت نانوساختار آزمایش خون الکترو شوک CORPULS خدمات پس از فروش فرصت کالیبراسیون فشار سنج مدیر شبکه ﺑﻬﺒﻮد ﺣﻤﻞ وﻧﻘﻞ ﺷﻬﺮي ﺷﺒﺎﻧﻪ آزمون های روماتولوژی آموزش تخصصی نسخه خوانی دوره های ارز دیجیتال ساخت قطعات پیچیده راﻫﺒﺮدﻫﺎي ﻛﻠﻴﺪي جمهوري اسلامي ايران دوره دستیاری دندانپزشکی در اهواز آموزش نسخه خوانی شهادت حضرت فاطمه رنگ آمیزی آموزش تکنسین دارویی در تبریز تاریخچه پزشکی هسته ای دستورالعمل جوشکاری نسخه پیچ کیست

logo چرا مردم نسبت به بازاریابی حس خوبی ندارند

حامیان کنسرسیوم ایرکاس

  • IRSME
  • RKA
  • ACS
  • IUE
  • RFTC
  • BQC
  • DNW
  • ICS
  • TUV-EMB
  • QAL
  • Ino
  • Allaiance
  • Tckit

تبلیغات در ایرکاس

دسترسی به ژورنال مقالات

az3

تصاویر اینستاگرام ایرکاس