نام کاربری یا پست الکترونیکی
رمز عبور

دوره آموزش تعمیر و نگهداری تجهیزات پزشکی 1

در راستای برگزاری مجموعه دوره های آموزشی نگهداری و تعمیرات و راه اندازی تجهیزات و صنایع دندانپزشکی توسط کنسرسیوم دانشگاهیان و متخصصان ایران؛ دوره ی آموزشی نگهداری و تعمیرات تجهیزات  پزشکی برای علاقه مندان و بخصوص مهندسان رشته های مهندسی پزشکی ، مکانیک ، برق ، مکاترونیک و همچنین پزشکان در قطب صنعتی کشور ، تبریز برگزار می گردد.شرکت کنندگان در این دوره ضمن آموزش تئوری مباحث و آشنایی با نحوه کار و عملکرد دستگاه های پزشکی ، بصورت عملی نیز تعمیرات و عیب یابی این تجهیزات را فرا می گیرند و آماده ورود به بازار عظیم تکنسین های پزشکی میشوند.

معیار انتخاب اساتید برای این دوره علاوه بر تحصیلات آکادمیک تجربیات کاری می باشد فلذا اساتیدی که برای تدریس این دوره انتخاب می شوند کوله باری از تجربیات و کار عملی را در کارنامه خود خواهند داشت که یکی از امتیازات بی نظیر برای این دوره می باشدیکی از آپشن هایی که برای این دوره در نظر گرفته شده است مشاوره کاری رایگان پس از گذراندن دوره می باشد بدین صورت که در بخش تعمیرات و تامین تجهیزات کنسرسیوم ایرکاس حامی و پشتیبان کارآموزان خود خواهد بود.

آموزش دوره تعمیر تجهیزات پرشکی در آپادانا

یادگیری تعمیرات تجهیزات پزشکی به عنوان یکی از مهارت‌های اساسی در حوزه پزشکی بسیار حائز اهمیت است. برای یادگیری بهترین روش، ابتدا باید مفهوم تعمیرات تجهیزات پزشکی را درک کرده و با اصول و روش‌های آن آشنا شد. به علاوه، شرکت در دوره‌های آموزشی حرفه‌ای و مرتبط با تعمیرات تجهیزات پزشکی می‌تواند بسیار مفید باشد.

در دوره آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی در تبریز، دانشجویان با اصول و مبانی تعمیرات تجهیزات پزشکی آشنا می‌شوند و با روش‌های کاربردی و عملی این حوزه آشنا می‌شوند. در این دوره، تجهیزات پزشکی مختلف مانند دستگاه‌های اکسیژن، ایمپلنت‌های پزشکی و سایر تجهیزات پزشکی مورد بررسی قرار می‌گیرند و دانشجویان با روش‌های تعمیر آن‌ها آشنا می‌شوند

سرفصل دوره آموزشی

شرکت کنندگان در این دوره آموزشی با تعمیرات، ایرادیابی و همچنین نگهداری دوره ای تجهیزات پزشکی در سه سطح با عنوان دوره تعمیر تجهیزات پزشکی 1 تا 3 به شرح زیر آشنا می شوند:

آموزش تعمیر تجهیزات جراحی

آموزش تعمیر چراغ سیالتیک

آموزش تعمیر ساکشن جراحی

آموزش تعمیر الکتروکوتر

آموزش تعمیر ونتیلاتور

آموزش تعمیر انکوباتور

آموزش تعمیر وارمر خون

در این دوره آموزشی ضمن انجام کار عملی بر روی دستگاههای آموزش داده شده به بررسی نقشه های الکتریکی و مکانیکی دستگاهها نیز پرداخته می شود و همچنین اشکالات رایج هر دستگاه و نحوه رفع آنها مورد بررسی قرار می گیرد.آشنایی با مارکها و برندهای معروف هر دستگاه و مزایای هرکدام یکی دیگر از آپشن های بی نظیر این دوره آموزشی می باشد.

مخاطبین دوره

مخاطبین این دوره آموزشی کليه فارغ التحصيلان رشته هاي فني مهندسي و بالاخص مهندسی پزشکی - مکانیک - برق - مکاترونیک - کامپیوتر و ...  علاقه مندان به حوزه تعمیرات و امورات فنی و همه‌ی پزشکان و دندان پزشکان و کارشناسان، سرپرستان بیمارستان و تعمیر کاران صنایع و تجهیزات پزشکی

 

امکان حضور مجازی در دوره

در پی درخواست های اعضای محترم شاغل و همچنین شهرستانی های عزیز این امکان برای اعضای محترم ارائه می گردد بطوری که در صورت ثبت نام اعضا بصورت مجازی نیازی به حضور مستمر در کلاس های آموزشی نبوده و صرفا با مطالعه مستندات پک آموزشی ارائه شده با اعمال شرایط خاص امکان صدور گواهینامه وجود خواهد داشت.برای شرکت کنندگان مجازی فیلم های دوره آموزشی به همراه مستندات ارسال می گردد و پس از مطالعه موارد همانند سایر شرکت کنندگان آزمون بصورت اینترنتی برگزار خواهد شد.

تفاوت تعمیرات تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی

تفاوت تعمیرات تجهیزات پزشکی و تجهیزات دندانپزشکی اساسا به دلیل نوع تجهیزات و ویژگی‌های آن‌ها متفاوت است. تجهیزات پزشکی اغلب شامل دستگاه‌های پیشرفته و حساسی مانند تجهیزات جراحی، اندازه‌گیری‌های پزشکی، سیستم‌های اطلاعات پزشکی و غیره هستند. بنابراین، نیاز به دانش و تجربه فنی بسیار بالا و دقت بالا برای تعمیرات و خدمات تعمیراتی در این تجهیزات وجود دارد.

از سوی دیگر، تجهیزات دندانپزشکی معمولا شامل دستگاه‌هایی مانند یونیت، دستگاه‌های برش و ابزارهای دندانپزشکی است. این تجهیزات بیشتر به دنبال کارایی و قابلیت استفاده آسان هستند و بیشتر برای تجربه بی درد برای بیماران طراحی شده‌اند. بنابراین، تعمیرات و خدمات تعمیراتی در این تجهیزات، به طور کلی، نسبتاً ساده‌تر است و به مهارت‌های فنی متوسط ​​نیاز دارد.

در دوره تعمیرات تجهیزات پزشکی در تبریز، دانشجویان با آموزش‌های تئوری و عملی در زمینه تعمیر و خدمات تعمیراتی تجهیزات پزشکی و تجهیزات دندانپزشکی آشنا می‌شوند. آموزشگاه آپادانا تلاش می‌کند با ارائه دوره‌های آموزشی با کیفیت، فارغ التحصیلان خود را برای ورود به بازار کار آماده کند و تأمین کننده متخصصین تعمیراتی در حوزه تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی باشد.

بازارکار تعمیرات تجهیزات پزشکی در تبریز

با توجه به اینکه تجهیزات پزشکی به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای ارائه خدمات بهداشتی در کشور محسوب می‌شود، همواره نیاز به تعمیر و نگهداری دارد. در نتیجه، تعداد تعمیرکاران تجهیزات پزشکی در تبریز و سراسر کشور بسیار زیاد است و همیشه به دنبال تعمیرکاران مجرب و حرفه‌ای می‌باشند.

با توجه به رشد صنعت پزشکی و افزایش تعداد بیمارستان‌ها و مراکز پزشکی در تبریز، نیاز به تخصصی که بتواند تجهیزات پزشکی را تعمیر کند، رو به افزایش است. با توجه به تعداد زیاد تجهیزات پزشکی که در مراکز پزشکی و بیمارستان‌ها وجود دارد، همیشه نیاز به تعمیرکاران با تخصص کافی و مهارت در تعمیرات تجهیزات پزشکی وجود دارد.

با توجه به این نیاز، آموزشگاه آپادانا در تبریز دوره‌های آموزشی متنوعی در زمینه تعمیرات تجهیزات پزشکی ارائه می‌دهد. این دوره‌ها به صورت عملی و تئوری برای علاقمندان به این حوزه آموزش داده می‌شود و فارغ‌التحصیلان این دوره‌ها می‌توانند به راحتی در بازارکار به کار خود ادامه دهند

آزمون دوره

بر اساس دستورالعمل مصوب شورای آموزشی کنسرسیوم، آزمون کلیه دوره های آموزشی بصورت اینترنتی و از طریق سامانه هوشمند آزمون های اینترنتی انجام می گیرد و نیازی به حضور مجدد کارآموز جهت انجام آزمون نمی باشد.

آزمون این دوره نیز بصورت اینترنتی از طریق سامانه آزمون ایرکاس می باشد که شرکت کنندگان باید به 20 سوال چهار گزینه ای در 20 دقیقه پاسخ دهند که مدت زمان مجاز جهت ورود به سیستم آزمون 24 ساعت جهت شروع فرآیند آزمون می باشد که زمان شروع و پایان آن برای هر دوره آموزشی، از طریق واحد آموزش کنسرسیوم اطلاع رسانی می گردد که شرکت کنندگان می بایست با ورود سامانه آزمون به آدرس http://azmon.ircas.ir آزمون مربوطه را انجام دهند .

پرداخت اقساطی شهریه

در جهت ارج نهادن و تسهیل ثبت نام اعضای محترم امکان پرداخت اقساطی شهریه دوره ها با توجه به شرایط شرکت کنندگان فراهم گردیده که عزیزان می توانند جهت اطلاع از شرایط پرداخت اقساطی با دفتر کنسرسیوم 4-33369052-041 تماس حاصل نمایند .

 

مدارک مورد نیاز

 مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام و صدور گواهینامه به شرح زیر می باشد که در زمان برگزاری دوره اخذ خواهد شد و شرکت کنندگان می توانند مدارک را از بخش "ارسال مدارک هویتی" پنل کاربری خود نیز ارسال نمایند.شایان ذکر است اعضای نقره ای نیاز به ارسال مدارک ندارند.

1) کپی و یا اسکن  کارت ملی

2) کپی آخرین مدرک تحصیلی (ارائه گواهی موقت بلامانع می باشد) و یا کارت دانشجویی

3) یک قطعه عکس 4*3 جدید و تمام رخ با زمینه روشن

Tags:

دپارتمان های علمی

درباره کنسرسیوم

پنل آموزشی

آمار سایت

تعداد اعضای آنلاین : 0

تعداد کل اعضای کنسرسیوم : 1725

برای مشاهده اعضای آنلاین کلیک کنید

مراکز خدماتی و رفاهی طرف قرارداد

marakez

استخدام دستیار دندانپزشکی در غرب تهران مهندسی پزشکی ایران شاخه های مختلف دندانپزشکی اموزش دستیار دندانپزشکی در قم درمان حساسیت دندانی ای سی جی kenz تعویض باتری قیمت تست غیر مخرب DNA آموزش نرم افزار داروخانه در تبریز دستیار دندانپزشک در رشت دوره های آموزش دستیاری دندانپزشکی در شیراز biomedical engineering ، مهندسی پزشکی ، آشنایی با مهندسی پزشکی ، معرفی مهندسی پزشکی ، مهندسی پزشکی گرایش بالینی ، مهندسی پزشکی گرایش بیومکانیک ، مهندسی پزشکی گرایش بیوالکتریک ، مهندسی پزشکی گرایش بیوم کالیبراسیون دستگاه فتومتر تعیین دوز داروهای مورد استفاده درمان ریشه Diamentor PQR دانلود رایگان سوالات پیام نور فنی مهندسی برگزاری دوره تعمیر تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی شبیه سازی دستیار دندانپزشک در اصفهان امروز گرایش بیومواد در رشته مهندسی پزشکی احساس تهوع استادارد دوره گیاهان دارویی در بیرجند ابزار دقيق نگهداری از اتوکلاو مسلمین بازرسی شهر بازی تست پیچش piping اصول نگهداری اندوسکوپی استروئیدی ریه نوزادان Genalyte أبوالحسن تست غیر مخرب آموزش تست های غیر مخرب به روش های چشمی VT در شیراز بازرسی تسفیه خانه بازرسی لوله مدفون ثبت نام دوره های نسخه پیچی عصب پا 8 مرداد تصویربرداری صفحه اتوکلاو در روبه رو تبديل فوريه سريع تشخيص لبه در پردازش تصویر اموزش تعمیرات تجهیزات مدیریت مالی زاویه بحرابی اول چاپگرهای سه بعدی برندهای معروف دستگاه فتوتراپی دستگاه تنفسی جدیدترین دستگاه تبدیل گفتار به متن برای ناشنوایان شبکیه چشم آئین ایرانی موقعیت های شغلی فناوری اطلاعات و ارتباطات اطلاعات شخصی مانیتورینگ علائم حیاتی APOLLON عکس‌برداری دیجیتالی تعمیر ونتیلاتور

logo دوره آموزش تعمیر و نگهداری تجهیزات پزشکی 3

حامیان کنسرسیوم ایرکاس

  • IRSME
  • RKA
  • ACS
  • IUE
  • RFTC
  • BQC
  • DNW
  • ICS
  • TUV-EMB
  • QAL
  • Ino
  • Allaiance
  • Tckit

تبلیغات در ایرکاس

دسترسی به ژورنال مقالات

az3

تصاویر اینستاگرام ایرکاس