بنا به تصمیم هیات مدیره کنسرسیوم ایرکاس، کلیه امورات مربوط به کاربران ایرکاس اعم از ثبت نام دوره های آموزشی، درخواست صدور کارت عضویت، درخواست گواهینامه، ارسال مدارک و کلیه راهنمایی ها و پاسخ به سوالات از طریق ارسال تیکت پشتیبانی که در منوی کاربری موجود بوده و پس از ورود به سایت به کاربران نمایش داده می شود، امکانپذیر خواهد بود. لذا از کلیه کاربران عزیز خواهشمندیم در راستای ارج نهادن به قوانین کنسرسیوم مورد ذکر شده را رعایت کرده و از تماس های مکرر با دفتر مرکزی خودداری نمایند.