نام کاربری یا پست الکترونیکی
رمز عبور

مدیریت منابع ttedit کنسرسیوم دانشگاهیان و متخصصان ایران - مدیریت منابع

بازاریابی

سال‌های سال است که اغلب مردم بازاریابی را به چشم شغلی ناخوشایند می‌بینند. حرفه‌ای که با کمپین‌های «تلقین مثبت» و پر کردن اینباکس ایمیل‌های مردم عجین شده است.بازاریابی علم عجیبی نیست. بااین‌حال چیزی در مورد آن وجود دارد که باعث می‌شود حتی انسان‌های باهوش را سردرگم کند. اگر از نزدیک نگاه کنیم، می‌بینیم که بازاریابی، انسان‌های تحصیل‌کرده و با اعتمادبه‌نفس را هم مرعوب می‌کند. باوجوداینکه استراتژی‌های بازاریابی هرسال میلیون‌ها دلار برای شرکت‌ها هزینه دارند، ولی حتی متصدیان شرکت می‌ترسند که اقرار کنند از ماهیت بازاریابی و روش کار آن، چیزی نمی‌دانند. سه دلیل اصلی وجود دارد که بازاریابی را برای مردم و حتی مدیران رده‌بالا، کمی عجیب، ناخوشایند و وحشت‌آور می‌کند:اغلب مدیرانی که تیم‌های بازاریابی را استخدام می‌کنند، خودشان در زمینه‌ی دیگری متخصص هستند. مثلاً شما متخصص یک شرکت کترینگ قدیمی هستید یا یک شرکت سخت‌افزاری. درهرصورت تخصص شما در حوزه‌ی دیگری است. به‌این‌ترتیب هرگاه به روند بازاریابی نگاه کنید، احساس حیرت می‌کنید و برای اینکه ظاهر را نگه‌دارید، وانمود می‌کنید که مسائل بازاریابی را کاملاً فهمیده‌اید.شما نمی‌خواهید اعتراف کنید چیزی را نمی‌دانید که احساس می‌کنید «باید بدانید». با خودتان می‌گویید «من باهوش و تحصیل‌کرده هستم و باید وقتی اعضای تیم بازاریابی با هم حرف می‌زنند، حرف‌های آن‌ها را متوجه شوم. ولی واقعیت این است که من حتی یک کلمه از صحبت‌های آن‌ها را نمی‌فهمم.»هیچ دلیلی و بایدی وجود ندارد که روندهای بازاریابی را متوجه شوید. شما در زمینه‌ی دیگری متخصص هستید.نکته: با پذیرفتن اینکه شما کارشناس رشته‌ی خود هستید، می‌توانید یادگیری مبانی و اصول اولیه‌ی بازاریابی را به‌سادگی شروع کنید.اکثر بازاریابان نمی‌دانند بازاریابی به‌عنوان یک سیستم کل چطور کار می‌کند. آن‌ها فقط بخش‌هایی از این سیستم را مدیریت می‌کنند؛ مثل بخش سئو، برند سازی یا روابط عمومی.این شغل بازاریاب است که شما را متقاعد کند بخشی از آن سیستم طلایی است که جریان دائمی مشتریان را به سمت محصولات شما تضمین می‌کند. آن‌ها شما را با کلمات تخصصی و گاهی عجیب، آشفته می‌کنند تا باور کنید که آن‌ها افراد مناسب برای سیستم شما هستند. بازاریاب‌ها (البته به‌احتمال‌ زیاد) تعاملی از پیش طراحی‌شده را با شما شروع می‌کنند که طی آن، شما احساس می‌کنید تاکتیک‌های فروش بیش‌ازحد پیچیده و تخصصی اهستند و هر چه در این کار موفق‌تر باشند، شما پول بیشتری به آن‌ها پرداخت می‌کنید تا راه‌حلی برای فروش شما بیابند. اگر شما پس از پایان جلسه‌ی خود با بازاریاب‌ها، حس می‌کنید بیش از اینکه متقاعد شده باشید، گیج و سردرگم شده‌اید، به دلیل همین پروسه‌ی طراحی‌شده است.

دپارتمان های علمی

درباره کنسرسیوم

پنل آموزشی

آمار سایت

تعداد اعضای آنلاین : 0

تعداد کل اعضای کنسرسیوم : 1741

برای مشاهده اعضای آنلاین کلیک کنید

مراکز خدماتی و رفاهی طرف قرارداد

marakez

iso بنیاد icdl تبریز مزیت های سی تی اسکن davinsa nebulizer jet سالروز پیروزی انقلاب اسلامی آموزش خواند نسخه غفران تضمینی وراثت سلول های سالم پراب نرمال فروش تجهیزات فوری ساخت دارو تشخیص پوسیدگی و جرم جوشکاری و بازرسی جوش ای سی جی استاندارد حقوق مصرف کننده سی تی اسکن های نسل چهارم آموزش شناسايي مزاجهای اصلي در تبریز دوره دستیاری دندانپزشکی آموزش آنلاین نسخه خوانی مدیریت منابع شبکه های موبایل بندیكت كاسن دکتر امامی تست لوله قانون مسعودي asme فک نانو واکسن مننگوکوک متخصصان تغذیه آموزش فوریت های پزشکی الکترو شوک فیزیو کنترل رسول خدا کلاس آموزش نسخه الکترونیک در بوکان تعمیر تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی در تبریزی بازرسی پوشش لوله سازمان پزشكی آموزش دستیاری دندانپزشکی در تبریز مننژیت ویروسی آئین ایرانی صنعت و معدن قشر دانشگاهی جراحی مغز و اعصاب زیست محیطی راﻫﺒﺮدﻫﺎي ﻛﻠﻴﺪي معماری پدر و مادر حکمی و ژنتیکی بزرگداشت روز جهانی خانواده پروتئین استخدام تکنسین داروخانه حقوق دستیار دندانپزشک در اصفهان جذب دستیار دندانپزشک در کرمان چاپ کلیه سه بعدی دوره آموزشی نبولایزر در شیراز تعمیر انکباتور اندازه گیری فشار خون

logo کنسرسیوم دانشگاهیان و متخصصان ایران - مدیریت منابع

حامیان کنسرسیوم ایرکاس

  • IRSME
  • RKA
  • ACS
  • IUE
  • RFTC
  • BQC
  • DNW
  • ICS
  • TUV-EMB
  • QAL
  • Ino
  • Allaiance
  • Tckit

تبلیغات در ایرکاس

دسترسی به ژورنال مقالات

az3

تصاویر اینستاگرام ایرکاس