نام کاربری یا پست الکترونیکی
رمز عبور

مدیریت منابع ttedit کنسرسیوم دانشگاهیان و متخصصان ایران - مدیریت منابع

بازاریابی

سال‌های سال است که اغلب مردم بازاریابی را به چشم شغلی ناخوشایند می‌بینند. حرفه‌ای که با کمپین‌های «تلقین مثبت» و پر کردن اینباکس ایمیل‌های مردم عجین شده است.بازاریابی علم عجیبی نیست. بااین‌حال چیزی در مورد آن وجود دارد که باعث می‌شود حتی انسان‌های باهوش را سردرگم کند. اگر از نزدیک نگاه کنیم، می‌بینیم که بازاریابی، انسان‌های تحصیل‌کرده و با اعتمادبه‌نفس را هم مرعوب می‌کند. باوجوداینکه استراتژی‌های بازاریابی هرسال میلیون‌ها دلار برای شرکت‌ها هزینه دارند، ولی حتی متصدیان شرکت می‌ترسند که اقرار کنند از ماهیت بازاریابی و روش کار آن، چیزی نمی‌دانند. سه دلیل اصلی وجود دارد که بازاریابی را برای مردم و حتی مدیران رده‌بالا، کمی عجیب، ناخوشایند و وحشت‌آور می‌کند:اغلب مدیرانی که تیم‌های بازاریابی را استخدام می‌کنند، خودشان در زمینه‌ی دیگری متخصص هستند. مثلاً شما متخصص یک شرکت کترینگ قدیمی هستید یا یک شرکت سخت‌افزاری. درهرصورت تخصص شما در حوزه‌ی دیگری است. به‌این‌ترتیب هرگاه به روند بازاریابی نگاه کنید، احساس حیرت می‌کنید و برای اینکه ظاهر را نگه‌دارید، وانمود می‌کنید که مسائل بازاریابی را کاملاً فهمیده‌اید.شما نمی‌خواهید اعتراف کنید چیزی را نمی‌دانید که احساس می‌کنید «باید بدانید». با خودتان می‌گویید «من باهوش و تحصیل‌کرده هستم و باید وقتی اعضای تیم بازاریابی با هم حرف می‌زنند، حرف‌های آن‌ها را متوجه شوم. ولی واقعیت این است که من حتی یک کلمه از صحبت‌های آن‌ها را نمی‌فهمم.»هیچ دلیلی و بایدی وجود ندارد که روندهای بازاریابی را متوجه شوید. شما در زمینه‌ی دیگری متخصص هستید.نکته: با پذیرفتن اینکه شما کارشناس رشته‌ی خود هستید، می‌توانید یادگیری مبانی و اصول اولیه‌ی بازاریابی را به‌سادگی شروع کنید.اکثر بازاریابان نمی‌دانند بازاریابی به‌عنوان یک سیستم کل چطور کار می‌کند. آن‌ها فقط بخش‌هایی از این سیستم را مدیریت می‌کنند؛ مثل بخش سئو، برند سازی یا روابط عمومی.این شغل بازاریاب است که شما را متقاعد کند بخشی از آن سیستم طلایی است که جریان دائمی مشتریان را به سمت محصولات شما تضمین می‌کند. آن‌ها شما را با کلمات تخصصی و گاهی عجیب، آشفته می‌کنند تا باور کنید که آن‌ها افراد مناسب برای سیستم شما هستند. بازاریاب‌ها (البته به‌احتمال‌ زیاد) تعاملی از پیش طراحی‌شده را با شما شروع می‌کنند که طی آن، شما احساس می‌کنید تاکتیک‌های فروش بیش‌ازحد پیچیده و تخصصی اهستند و هر چه در این کار موفق‌تر باشند، شما پول بیشتری به آن‌ها پرداخت می‌کنید تا راه‌حلی برای فروش شما بیابند. اگر شما پس از پایان جلسه‌ی خود با بازاریاب‌ها، حس می‌کنید بیش از اینکه متقاعد شده باشید، گیج و سردرگم شده‌اید، به دلیل همین پروسه‌ی طراحی‌شده است.

دپارتمان های علمی

درباره کنسرسیوم

پنل آموزشی

آمار سایت

تعداد اعضای آنلاین : 0

تعداد کل اعضای کنسرسیوم : 1747

برای مشاهده اعضای آنلاین کلیک کنید

مراکز خدماتی و رفاهی طرف قرارداد

marakez

مستند سازی ایزو علائم بیماری مننژیت ویروسی مجرم نرم افزار آنالیز ارتعاشات بازرسی مخزن دوره دستیار دندانپزشکی در اهواز دوره تست های غیرمخرب و بازرسی جوش در اردبیل انواع سرطان ها شهرک عالی نسب شب تقدیر گربه رو کنکور دوره ارز دیجیتال در تبریز جریان متناوب بازرسی تله کابین فیلم آموزشی تعمیر تجهیزات پزشکی آنگل پونومی الکتروشوک hp دوره تعمیر تجهیزات پزشکی در یزد کلاس آموزش نسخه الکترونیک در نقد سوراخ کردن دکتر صفایی و دکتر امامی خدمات فنی مهندسی استخوان میکروب شناسی life استریلیزاسیون تجهیزات دندانپزشکی دسته بندي تصوير آشنایی با اسپکتروفتومتر مشهور فضای سبز مدیریت دوره دستیار دندانپزشک در اهواز پروژه مهندسی پزشکی آموزش دستیار دندانپزشک در تهران آینده‌ی پرینت سه‌بعدی تعمیر تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی برگزاری نمايشگاههای تجهيزات پزشكی تفکر مارتین هایدگر بر معماری بیو الکتریک اسپیرومتری تعمیر فتومتر نایب زاده، عباس آموزش بازرسی فنی پلاسما تستهای موید رشد پمپ سرم JSB 1200 صدور گواهینامه آشنایی با اصول روش های بازرسی جوش در آبادان Henri Becquerel آموزش نرم افزار تبیان تعمیر نوار قلب دستیار دندانپزشکی حداکثر ظرفیت تنفس حقوق دستیار دندانپزشک در مشهد متخصص امنیت شبکه تعمیر دستگاه های پزشکی کار پزشکی هسته‌ای

logo کنسرسیوم دانشگاهیان و متخصصان ایران - مدیریت منابع

حامیان کنسرسیوم ایرکاس

  • IRSME
  • RKA
  • ACS
  • IUE
  • RFTC
  • BQC
  • DNW
  • ICS
  • TUV-EMB
  • QAL
  • Ino
  • Allaiance
  • Tckit

تبلیغات در ایرکاس

دسترسی به ژورنال مقالات

az3

تصاویر اینستاگرام ایرکاس