نام کاربری یا پست الکترونیکی
رمز عبور

بازاریابی

سال‌های سال است که اغلب مردم بازاریابی را به چشم شغلی ناخوشایند می‌بینند. حرفه‌ای که با کمپین‌های «تلقین مثبت» و پر کردن اینباکس ایمیل‌های مردم عجین شده است.بازاریابی علم عجیبی نیست. بااین‌حال چیزی در مورد آن وجود دارد که باعث می‌شود حتی انسان‌های باهوش را سردرگم کند. اگر از نزدیک نگاه کنیم، می‌بینیم که بازاریابی، انسان‌های تحصیل‌کرده و با اعتمادبه‌نفس را هم مرعوب می‌کند. باوجوداینکه استراتژی‌های بازاریابی هرسال میلیون‌ها دلار برای شرکت‌ها هزینه دارند، ولی حتی متصدیان شرکت می‌ترسند که اقرار کنند از ماهیت بازاریابی و روش کار آن، چیزی نمی‌دانند. سه دلیل اصلی وجود دارد که بازاریابی را برای مردم و حتی مدیران رده‌بالا، کمی عجیب، ناخوشایند و وحشت‌آور می‌کند:اغلب مدیرانی که تیم‌های بازاریابی را استخدام می‌کنند، خودشان در زمینه‌ی دیگری متخصص هستند. مثلاً شما متخصص یک شرکت کترینگ قدیمی هستید یا یک شرکت سخت‌افزاری. درهرصورت تخصص شما در حوزه‌ی دیگری است. به‌این‌ترتیب هرگاه به روند بازاریابی نگاه کنید، احساس حیرت می‌کنید و برای اینکه ظاهر را نگه‌دارید، وانمود می‌کنید که مسائل بازاریابی را کاملاً فهمیده‌اید.شما نمی‌خواهید اعتراف کنید چیزی را نمی‌دانید که احساس می‌کنید «باید بدانید». با خودتان می‌گویید «من باهوش و تحصیل‌کرده هستم و باید وقتی اعضای تیم بازاریابی با هم حرف می‌زنند، حرف‌های آن‌ها را متوجه شوم. ولی واقعیت این است که من حتی یک کلمه از صحبت‌های آن‌ها را نمی‌فهمم.»هیچ دلیلی و بایدی وجود ندارد که روندهای بازاریابی را متوجه شوید. شما در زمینه‌ی دیگری متخصص هستید.نکته: با پذیرفتن اینکه شما کارشناس رشته‌ی خود هستید، می‌توانید یادگیری مبانی و اصول اولیه‌ی بازاریابی را به‌سادگی شروع کنید.اکثر بازاریابان نمی‌دانند بازاریابی به‌عنوان یک سیستم کل چطور کار می‌کند. آن‌ها فقط بخش‌هایی از این سیستم را مدیریت می‌کنند؛ مثل بخش سئو، برند سازی یا روابط عمومی.این شغل بازاریاب است که شما را متقاعد کند بخشی از آن سیستم طلایی است که جریان دائمی مشتریان را به سمت محصولات شما تضمین می‌کند. آن‌ها شما را با کلمات تخصصی و گاهی عجیب، آشفته می‌کنند تا باور کنید که آن‌ها افراد مناسب برای سیستم شما هستند. بازاریاب‌ها (البته به‌احتمال‌ زیاد) تعاملی از پیش طراحی‌شده را با شما شروع می‌کنند که طی آن، شما احساس می‌کنید تاکتیک‌های فروش بیش‌ازحد پیچیده و تخصصی اهستند و هر چه در این کار موفق‌تر باشند، شما پول بیشتری به آن‌ها پرداخت می‌کنید تا راه‌حلی برای فروش شما بیابند. اگر شما پس از پایان جلسه‌ی خود با بازاریاب‌ها، حس می‌کنید بیش از اینکه متقاعد شده باشید، گیج و سردرگم شده‌اید، به دلیل همین پروسه‌ی طراحی‌شده است.

دپارتمان های علمی

درباره کنسرسیوم

پنل آموزشی

آمار سایت

تعداد اعضای آنلاین : 0

تعداد کل اعضای کنسرسیوم : 1746

برای مشاهده اعضای آنلاین کلیک کنید

مراکز خدماتی و رفاهی طرف قرارداد

marakez

جف كاراسكوایلو مدیریت مالی كلسيم امواج ساحلی دریا بافت استخوان لومهولت دوره دوره های تزریقات تشخیصی- درمانی قرارداد رحم جایگزین و عقد ودیعه ASNT فیلتر PLUS دارویار آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی در تهران چرا علوم زیستی پایه و توسعه داروسازی Human Resources)طول دورهMBA آزمایشگاه‌های کامپیوتر برگزار کننده دوره های آموزشی کنسرسیوم ایرکاس،برگزاری دوره های آموزشی استخدامی دستیار دندانپزشک در اهواز گانتری سنجش کلینیک مخصوص دیالیز اسكن رادیونوكلئید آموزش تعمیر تجهیزات دندانپزشکی کنترل کیفیت جوش درد شدید عضلات و مفاصل صنعت گران دوره های تکنسین داروخانه در تبریز پروتئین مزاج شناسی الکتروکوتر valley lab دوره گیاهان دارویی در اصفهان حداکثر ظرفیت تنفس کروموزوم تولید بافت‌های مصنوعی مثانه تایید صلاحیت کردستان مهندسی پزشکی گرایش بیومکانیک لیوان مرطوب کننده دیوید كول دوره آموزشی ایمنی و بهداشت صنعتی (HSE) MMSB باياس کردن سنسور طراحی دستگاه پزشکی فصل پنجم ازآیین نامه تجهیزات پزشکی آینده‌ی پرینت سه‌بعدی اعضای بدن سانتریفیوژ آزمایشگاهی اتوسکوپ ذرات مغناطیسی مانیتورنیگ معالجه ریشه دندان تعمیر دی سی شوک راه های تشخیص بیماری مننژیت davinsa وسایل پزشکی آموزش تعمیر یونیت دندانپزشکی تدقیق رویکرد پدیدارشناسه مارتین هایدگر بر معماری دندانپزشکی آموزش شکسته بندی در تبریز معبد

logo چرا مردم نسبت به بازاریابی حس خوبی ندارند

حامیان کنسرسیوم ایرکاس

  • IRSME
  • RKA
  • ACS
  • IUE
  • RFTC
  • BQC
  • DNW
  • ICS
  • TUV-EMB
  • QAL
  • Ino
  • Allaiance
  • Tckit

تبلیغات در ایرکاس

دسترسی به ژورنال مقالات

az3

تصاویر اینستاگرام ایرکاس