نام کاربری یا پست الکترونیکی
رمز عبور

تیم بازاریابی ttedit کنسرسیوم دانشگاهیان و متخصصان ایران - تیم بازاریابی

بازاریابی

سال‌های سال است که اغلب مردم بازاریابی را به چشم شغلی ناخوشایند می‌بینند. حرفه‌ای که با کمپین‌های «تلقین مثبت» و پر کردن اینباکس ایمیل‌های مردم عجین شده است.بازاریابی علم عجیبی نیست. بااین‌حال چیزی در مورد آن وجود دارد که باعث می‌شود حتی انسان‌های باهوش را سردرگم کند. اگر از نزدیک نگاه کنیم، می‌بینیم که بازاریابی، انسان‌های تحصیل‌کرده و با اعتمادبه‌نفس را هم مرعوب می‌کند. باوجوداینکه استراتژی‌های بازاریابی هرسال میلیون‌ها دلار برای شرکت‌ها هزینه دارند، ولی حتی متصدیان شرکت می‌ترسند که اقرار کنند از ماهیت بازاریابی و روش کار آن، چیزی نمی‌دانند. سه دلیل اصلی وجود دارد که بازاریابی را برای مردم و حتی مدیران رده‌بالا، کمی عجیب، ناخوشایند و وحشت‌آور می‌کند:اغلب مدیرانی که تیم‌های بازاریابی را استخدام می‌کنند، خودشان در زمینه‌ی دیگری متخصص هستند. مثلاً شما متخصص یک شرکت کترینگ قدیمی هستید یا یک شرکت سخت‌افزاری. درهرصورت تخصص شما در حوزه‌ی دیگری است. به‌این‌ترتیب هرگاه به روند بازاریابی نگاه کنید، احساس حیرت می‌کنید و برای اینکه ظاهر را نگه‌دارید، وانمود می‌کنید که مسائل بازاریابی را کاملاً فهمیده‌اید.شما نمی‌خواهید اعتراف کنید چیزی را نمی‌دانید که احساس می‌کنید «باید بدانید». با خودتان می‌گویید «من باهوش و تحصیل‌کرده هستم و باید وقتی اعضای تیم بازاریابی با هم حرف می‌زنند، حرف‌های آن‌ها را متوجه شوم. ولی واقعیت این است که من حتی یک کلمه از صحبت‌های آن‌ها را نمی‌فهمم.»هیچ دلیلی و بایدی وجود ندارد که روندهای بازاریابی را متوجه شوید. شما در زمینه‌ی دیگری متخصص هستید.نکته: با پذیرفتن اینکه شما کارشناس رشته‌ی خود هستید، می‌توانید یادگیری مبانی و اصول اولیه‌ی بازاریابی را به‌سادگی شروع کنید.اکثر بازاریابان نمی‌دانند بازاریابی به‌عنوان یک سیستم کل چطور کار می‌کند. آن‌ها فقط بخش‌هایی از این سیستم را مدیریت می‌کنند؛ مثل بخش سئو، برند سازی یا روابط عمومی.این شغل بازاریاب است که شما را متقاعد کند بخشی از آن سیستم طلایی است که جریان دائمی مشتریان را به سمت محصولات شما تضمین می‌کند. آن‌ها شما را با کلمات تخصصی و گاهی عجیب، آشفته می‌کنند تا باور کنید که آن‌ها افراد مناسب برای سیستم شما هستند. بازاریاب‌ها (البته به‌احتمال‌ زیاد) تعاملی از پیش طراحی‌شده را با شما شروع می‌کنند که طی آن، شما احساس می‌کنید تاکتیک‌های فروش بیش‌ازحد پیچیده و تخصصی اهستند و هر چه در این کار موفق‌تر باشند، شما پول بیشتری به آن‌ها پرداخت می‌کنید تا راه‌حلی برای فروش شما بیابند. اگر شما پس از پایان جلسه‌ی خود با بازاریاب‌ها، حس می‌کنید بیش از اینکه متقاعد شده باشید، گیج و سردرگم شده‌اید، به دلیل همین پروسه‌ی طراحی‌شده است.

دپارتمان های علمی

درباره کنسرسیوم

پنل آموزشی

آمار سایت

تعداد اعضای آنلاین : 0

تعداد کل اعضای کنسرسیوم : 1751

برای مشاهده اعضای آنلاین کلیک کنید

مراکز خدماتی و رفاهی طرف قرارداد

marakez

مدرک نسخه خوانی کاربرد پرینتر سه بعدی در پزشکی IQ ‌روتور با زاویه ثابت مچ مهم‌ترين كاربرد مهندسي پزشكي پریزها دستیار دندانپزشکی دانشگاه آزاد سیگنال کارشناسی بهره وری تولید تجهیزات پزشکی تعمیر اینسترومنت ها استخدام دستیار دندانپزشک در جنوب تهران آموزش تعمیر پالس اکسی متر در تبریز تعمیر ای سی جی مرکز آموزش نسخه خوانی استاندارد ملت بررسی حقوقی روشهای نوین باروری مصنوعی، مادر جانشین نقش تصویربرداری مولکولی در فرضیه ترانوستیک گل_گیاه آگاهی طراحی دستیار دندانپزشکی در دیوار تبریز امنیت در فلوئوروسکپی متخصصان کلاس تست های غیرمخرب و بازرسی جوش در تهران افتالموسکوپ جنین یاب کاربرد لیزر در دندانپزشکی حقوق دستیار دندانپزشک در مشهد عید شعبان MT مدرسه مواد فلورسنت سی تی اسکن های نسل چهارم دوره مهارت های هفتگانه icdl آموزش دوره دستیاری دندانپزشکی ملانومای بدخیم بادگیر بازرسی پوشش لوله آزمون فراصوتی MJ فيلتر هموار ساز ترک یاب جوش نحوه عملکرد دستگاه اکسیژن ساز کپسول اندوسکوپی آشنایی با داروها تست شیر آلات سردر تزئینی آنالیز سیستم ها کلاس ایمنی و بهداشت صنعتی (HSE) در بوشهر دوره آموزشی پایپینگ در رشت میوه Portable oxygen device متخصص امنیت شبکه تجهیزات خرابی فشار سنج

logo کنسرسیوم دانشگاهیان و متخصصان ایران - تیم بازاریابی

حامیان کنسرسیوم ایرکاس

  • IRSME
  • RKA
  • ACS
  • IUE
  • RFTC
  • BQC
  • DNW
  • ICS
  • TUV-EMB
  • QAL
  • Ino
  • Allaiance
  • Tckit

تبلیغات در ایرکاس

دسترسی به ژورنال مقالات

az3

تصاویر اینستاگرام ایرکاس