نام کاربری یا پست الکترونیکی
رمز عبور

تیم بازاریابی ttedit کنسرسیوم دانشگاهیان و متخصصان ایران - تیم بازاریابی

بازاریابی

سال‌های سال است که اغلب مردم بازاریابی را به چشم شغلی ناخوشایند می‌بینند. حرفه‌ای که با کمپین‌های «تلقین مثبت» و پر کردن اینباکس ایمیل‌های مردم عجین شده است.بازاریابی علم عجیبی نیست. بااین‌حال چیزی در مورد آن وجود دارد که باعث می‌شود حتی انسان‌های باهوش را سردرگم کند. اگر از نزدیک نگاه کنیم، می‌بینیم که بازاریابی، انسان‌های تحصیل‌کرده و با اعتمادبه‌نفس را هم مرعوب می‌کند. باوجوداینکه استراتژی‌های بازاریابی هرسال میلیون‌ها دلار برای شرکت‌ها هزینه دارند، ولی حتی متصدیان شرکت می‌ترسند که اقرار کنند از ماهیت بازاریابی و روش کار آن، چیزی نمی‌دانند. سه دلیل اصلی وجود دارد که بازاریابی را برای مردم و حتی مدیران رده‌بالا، کمی عجیب، ناخوشایند و وحشت‌آور می‌کند:اغلب مدیرانی که تیم‌های بازاریابی را استخدام می‌کنند، خودشان در زمینه‌ی دیگری متخصص هستند. مثلاً شما متخصص یک شرکت کترینگ قدیمی هستید یا یک شرکت سخت‌افزاری. درهرصورت تخصص شما در حوزه‌ی دیگری است. به‌این‌ترتیب هرگاه به روند بازاریابی نگاه کنید، احساس حیرت می‌کنید و برای اینکه ظاهر را نگه‌دارید، وانمود می‌کنید که مسائل بازاریابی را کاملاً فهمیده‌اید.شما نمی‌خواهید اعتراف کنید چیزی را نمی‌دانید که احساس می‌کنید «باید بدانید». با خودتان می‌گویید «من باهوش و تحصیل‌کرده هستم و باید وقتی اعضای تیم بازاریابی با هم حرف می‌زنند، حرف‌های آن‌ها را متوجه شوم. ولی واقعیت این است که من حتی یک کلمه از صحبت‌های آن‌ها را نمی‌فهمم.»هیچ دلیلی و بایدی وجود ندارد که روندهای بازاریابی را متوجه شوید. شما در زمینه‌ی دیگری متخصص هستید.نکته: با پذیرفتن اینکه شما کارشناس رشته‌ی خود هستید، می‌توانید یادگیری مبانی و اصول اولیه‌ی بازاریابی را به‌سادگی شروع کنید.اکثر بازاریابان نمی‌دانند بازاریابی به‌عنوان یک سیستم کل چطور کار می‌کند. آن‌ها فقط بخش‌هایی از این سیستم را مدیریت می‌کنند؛ مثل بخش سئو، برند سازی یا روابط عمومی.این شغل بازاریاب است که شما را متقاعد کند بخشی از آن سیستم طلایی است که جریان دائمی مشتریان را به سمت محصولات شما تضمین می‌کند. آن‌ها شما را با کلمات تخصصی و گاهی عجیب، آشفته می‌کنند تا باور کنید که آن‌ها افراد مناسب برای سیستم شما هستند. بازاریاب‌ها (البته به‌احتمال‌ زیاد) تعاملی از پیش طراحی‌شده را با شما شروع می‌کنند که طی آن، شما احساس می‌کنید تاکتیک‌های فروش بیش‌ازحد پیچیده و تخصصی اهستند و هر چه در این کار موفق‌تر باشند، شما پول بیشتری به آن‌ها پرداخت می‌کنید تا راه‌حلی برای فروش شما بیابند. اگر شما پس از پایان جلسه‌ی خود با بازاریاب‌ها، حس می‌کنید بیش از اینکه متقاعد شده باشید، گیج و سردرگم شده‌اید، به دلیل همین پروسه‌ی طراحی‌شده است.

دپارتمان های علمی

درباره کنسرسیوم

پنل آموزشی

آمار سایت

تعداد اعضای آنلاین : 0

تعداد کل اعضای کنسرسیوم : 1741

برای مشاهده اعضای آنلاین کلیک کنید

مراکز خدماتی و رفاهی طرف قرارداد

marakez

صدور ایزو در تبریز دروغ آموزشگاه ولیعصر تبریز متن ادبی شهادت حضرت فاطمه دوربین ویدیکون رحم جایگزین زوج نابارور و مادر جانشین پیمان محمد پور روز جمهوری اسلامی ایران اصول نگهداری اندوسکوپی آموزشگاه طب سنتی حسنات چگونه می توان مدیرموفق ومؤثری بود؟ تعمیر پمپ سرم اسپری PT پرتو نگاری روح‌الله خمینی ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﭘﺎﺳﺨﮕﻮ قانون عوارض بیماری حقوق خواص مكانيكي چیزی که به دنبالش بودید لیزرهای نرم برنامه ریزی مناسب، كاربردهای پزشكی دوره های فوریت های پزشکی تجارت الکترونیکی اصول نگهداری و کالیبراسیون دستگاه پمپ سرنگ تروتست شمارش کامل خون جوشکاری چدن درباره بخش اول آیین نامه تجهیزات پزشکی UV نگهداری از اتوکلاو نانو تکنولوژی ‌روتور با زاویه ثابت یک ساختمان هوشمند چگونه ساختمانی می باشد ؟ اولین ردیاب رادیواكتیو اداره كل تجهیزات پزشکی بافت استخوان درملن مهندسی فناوری اطلاعات نبود تجهیزات پزشکی فهرست تجهیزاتی فلک سيليكات مدرسان دوره گیاهان دارویی در هادیشهر آشنایی با الکترونیک مقدماتی در کرج راﻫﺒﺮدﻫﺎي ﻛﻠﻴﺪي مصالح ساخت دوره ارز دیجیتال در شبستر آستنیت مراکز درمانی v الکترومایوگرافی دکتری اشری کریستین نوربرگ ـ شولتز آنالیز ارتعاشات

logo کنسرسیوم دانشگاهیان و متخصصان ایران - تیم بازاریابی

حامیان کنسرسیوم ایرکاس

  • IRSME
  • RKA
  • ACS
  • IUE
  • RFTC
  • BQC
  • DNW
  • ICS
  • TUV-EMB
  • QAL
  • Ino
  • Allaiance
  • Tckit

تبلیغات در ایرکاس

دسترسی به ژورنال مقالات

az3

تصاویر اینستاگرام ایرکاس