نام کاربری یا پست الکترونیکی
رمز عبور

تیم بازاریابی ttedit کنسرسیوم دانشگاهیان و متخصصان ایران - تیم بازاریابی

بازاریابی

سال‌های سال است که اغلب مردم بازاریابی را به چشم شغلی ناخوشایند می‌بینند. حرفه‌ای که با کمپین‌های «تلقین مثبت» و پر کردن اینباکس ایمیل‌های مردم عجین شده است.بازاریابی علم عجیبی نیست. بااین‌حال چیزی در مورد آن وجود دارد که باعث می‌شود حتی انسان‌های باهوش را سردرگم کند. اگر از نزدیک نگاه کنیم، می‌بینیم که بازاریابی، انسان‌های تحصیل‌کرده و با اعتمادبه‌نفس را هم مرعوب می‌کند. باوجوداینکه استراتژی‌های بازاریابی هرسال میلیون‌ها دلار برای شرکت‌ها هزینه دارند، ولی حتی متصدیان شرکت می‌ترسند که اقرار کنند از ماهیت بازاریابی و روش کار آن، چیزی نمی‌دانند. سه دلیل اصلی وجود دارد که بازاریابی را برای مردم و حتی مدیران رده‌بالا، کمی عجیب، ناخوشایند و وحشت‌آور می‌کند:اغلب مدیرانی که تیم‌های بازاریابی را استخدام می‌کنند، خودشان در زمینه‌ی دیگری متخصص هستند. مثلاً شما متخصص یک شرکت کترینگ قدیمی هستید یا یک شرکت سخت‌افزاری. درهرصورت تخصص شما در حوزه‌ی دیگری است. به‌این‌ترتیب هرگاه به روند بازاریابی نگاه کنید، احساس حیرت می‌کنید و برای اینکه ظاهر را نگه‌دارید، وانمود می‌کنید که مسائل بازاریابی را کاملاً فهمیده‌اید.شما نمی‌خواهید اعتراف کنید چیزی را نمی‌دانید که احساس می‌کنید «باید بدانید». با خودتان می‌گویید «من باهوش و تحصیل‌کرده هستم و باید وقتی اعضای تیم بازاریابی با هم حرف می‌زنند، حرف‌های آن‌ها را متوجه شوم. ولی واقعیت این است که من حتی یک کلمه از صحبت‌های آن‌ها را نمی‌فهمم.»هیچ دلیلی و بایدی وجود ندارد که روندهای بازاریابی را متوجه شوید. شما در زمینه‌ی دیگری متخصص هستید.نکته: با پذیرفتن اینکه شما کارشناس رشته‌ی خود هستید، می‌توانید یادگیری مبانی و اصول اولیه‌ی بازاریابی را به‌سادگی شروع کنید.اکثر بازاریابان نمی‌دانند بازاریابی به‌عنوان یک سیستم کل چطور کار می‌کند. آن‌ها فقط بخش‌هایی از این سیستم را مدیریت می‌کنند؛ مثل بخش سئو، برند سازی یا روابط عمومی.این شغل بازاریاب است که شما را متقاعد کند بخشی از آن سیستم طلایی است که جریان دائمی مشتریان را به سمت محصولات شما تضمین می‌کند. آن‌ها شما را با کلمات تخصصی و گاهی عجیب، آشفته می‌کنند تا باور کنید که آن‌ها افراد مناسب برای سیستم شما هستند. بازاریاب‌ها (البته به‌احتمال‌ زیاد) تعاملی از پیش طراحی‌شده را با شما شروع می‌کنند که طی آن، شما احساس می‌کنید تاکتیک‌های فروش بیش‌ازحد پیچیده و تخصصی اهستند و هر چه در این کار موفق‌تر باشند، شما پول بیشتری به آن‌ها پرداخت می‌کنید تا راه‌حلی برای فروش شما بیابند. اگر شما پس از پایان جلسه‌ی خود با بازاریاب‌ها، حس می‌کنید بیش از اینکه متقاعد شده باشید، گیج و سردرگم شده‌اید، به دلیل همین پروسه‌ی طراحی‌شده است.

دپارتمان های علمی

درباره کنسرسیوم

پنل آموزشی

آمار سایت

تعداد اعضای آنلاین : 0

تعداد کل اعضای کنسرسیوم : 1736

برای مشاهده اعضای آنلاین کلیک کنید

مراکز خدماتی و رفاهی طرف قرارداد

marakez

بازرسی پل دوره دستیاری دندانپزشکی در اهواز ای سی جی bionet شاخه های رشته مهندسی پزشکی جوشکاری و بازرسی جوش داروخانه آنلاین دوره مجازی ایزو دودکشچال حوض بازرسی غیر مخرب ثبت نام دوره مهارت های هفتگانه icdl آموزشگاه مهندسی پزشکی زمان مصرف دارو صنايع نفت علائم داروها آلتراسونیک تعمیر ای کی جی صحرا اخذ مجوز تزریقات پانسمان عیب یابی اسپکتروفتومتر مدیریت مالی امام سجاد of Business جریان مستقیم چه موادی می تواند اتوکلاو شود آموزش تکنسین دارویی در تبریز دوره لوله کشی صنعتی ضرورت و طرفین قرارداد رحم جایگزین شرکت Cambridge فناوری اطلاعات سلامت الکترو شوک HELLIGE برخورداری مزایا و معایب لیزر در دندانپزشکی دستگاه های رادیولوژی دین علوم پایه DRAFT قارچ شناسی دستیار دندانپزشکی چیست برگزار کندده دوره های آموزشی بازرسی خط لوله سلول های سالم معلم سطح هوشیاری شورای عالی انقلاب فرهنگی بازرسی قطعات خودرو کامپیوتر کسب و کار اهمیت درخت کاری در اسلام روز درخت تومورهای پیشرفته آموزش تعمیر و نگهداری تجهیزات دندانپزشکی پزشکی آماده سازی جوانان معایب لیزردرمانی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های تبدیل گفتار به متن پیوند آلوژن تالاسمي ایزو فروش و عرضه اشنایی با بخش اول آیین نامه تجهیزات پزشکی

logo کنسرسیوم دانشگاهیان و متخصصان ایران - تیم بازاریابی

حامیان کنسرسیوم ایرکاس

  • IRSME
  • RKA
  • ACS
  • IUE
  • RFTC
  • BQC
  • DNW
  • ICS
  • TUV-EMB
  • QAL
  • Ino
  • Allaiance
  • Tckit

تبلیغات در ایرکاس

دسترسی به ژورنال مقالات

az3

تصاویر اینستاگرام ایرکاس