نام کاربری یا پست الکترونیکی
رمز عبور

شغل بازاریابی ttedit کنسرسیوم دانشگاهیان و متخصصان ایران - شغل بازاریابی

بازاریابی

سال‌های سال است که اغلب مردم بازاریابی را به چشم شغلی ناخوشایند می‌بینند. حرفه‌ای که با کمپین‌های «تلقین مثبت» و پر کردن اینباکس ایمیل‌های مردم عجین شده است.بازاریابی علم عجیبی نیست. بااین‌حال چیزی در مورد آن وجود دارد که باعث می‌شود حتی انسان‌های باهوش را سردرگم کند. اگر از نزدیک نگاه کنیم، می‌بینیم که بازاریابی، انسان‌های تحصیل‌کرده و با اعتمادبه‌نفس را هم مرعوب می‌کند. باوجوداینکه استراتژی‌های بازاریابی هرسال میلیون‌ها دلار برای شرکت‌ها هزینه دارند، ولی حتی متصدیان شرکت می‌ترسند که اقرار کنند از ماهیت بازاریابی و روش کار آن، چیزی نمی‌دانند. سه دلیل اصلی وجود دارد که بازاریابی را برای مردم و حتی مدیران رده‌بالا، کمی عجیب، ناخوشایند و وحشت‌آور می‌کند:اغلب مدیرانی که تیم‌های بازاریابی را استخدام می‌کنند، خودشان در زمینه‌ی دیگری متخصص هستند. مثلاً شما متخصص یک شرکت کترینگ قدیمی هستید یا یک شرکت سخت‌افزاری. درهرصورت تخصص شما در حوزه‌ی دیگری است. به‌این‌ترتیب هرگاه به روند بازاریابی نگاه کنید، احساس حیرت می‌کنید و برای اینکه ظاهر را نگه‌دارید، وانمود می‌کنید که مسائل بازاریابی را کاملاً فهمیده‌اید.شما نمی‌خواهید اعتراف کنید چیزی را نمی‌دانید که احساس می‌کنید «باید بدانید». با خودتان می‌گویید «من باهوش و تحصیل‌کرده هستم و باید وقتی اعضای تیم بازاریابی با هم حرف می‌زنند، حرف‌های آن‌ها را متوجه شوم. ولی واقعیت این است که من حتی یک کلمه از صحبت‌های آن‌ها را نمی‌فهمم.»هیچ دلیلی و بایدی وجود ندارد که روندهای بازاریابی را متوجه شوید. شما در زمینه‌ی دیگری متخصص هستید.نکته: با پذیرفتن اینکه شما کارشناس رشته‌ی خود هستید، می‌توانید یادگیری مبانی و اصول اولیه‌ی بازاریابی را به‌سادگی شروع کنید.اکثر بازاریابان نمی‌دانند بازاریابی به‌عنوان یک سیستم کل چطور کار می‌کند. آن‌ها فقط بخش‌هایی از این سیستم را مدیریت می‌کنند؛ مثل بخش سئو، برند سازی یا روابط عمومی.این شغل بازاریاب است که شما را متقاعد کند بخشی از آن سیستم طلایی است که جریان دائمی مشتریان را به سمت محصولات شما تضمین می‌کند. آن‌ها شما را با کلمات تخصصی و گاهی عجیب، آشفته می‌کنند تا باور کنید که آن‌ها افراد مناسب برای سیستم شما هستند. بازاریاب‌ها (البته به‌احتمال‌ زیاد) تعاملی از پیش طراحی‌شده را با شما شروع می‌کنند که طی آن، شما احساس می‌کنید تاکتیک‌های فروش بیش‌ازحد پیچیده و تخصصی اهستند و هر چه در این کار موفق‌تر باشند، شما پول بیشتری به آن‌ها پرداخت می‌کنید تا راه‌حلی برای فروش شما بیابند. اگر شما پس از پایان جلسه‌ی خود با بازاریاب‌ها، حس می‌کنید بیش از اینکه متقاعد شده باشید، گیج و سردرگم شده‌اید، به دلیل همین پروسه‌ی طراحی‌شده است.

دپارتمان های علمی

درباره کنسرسیوم

پنل آموزشی

آمار سایت

تعداد اعضای آنلاین : 0

تعداد کل اعضای کنسرسیوم : 1741

برای مشاهده اعضای آنلاین کلیک کنید

مراکز خدماتی و رفاهی طرف قرارداد

marakez

تداخلات دارویی الهی تنظیم و ابلاغ قیمت تجهیزات وملزومات پزشکی تست PT اولین سیكلوترون چراغ UV 27 شهریور روز چهاردهم تير ماه مشکلات چشمی راحتی مرکز آموزش نسخه خوانی دستور العمل جوشکاری در تبریز CM آموزش تکنشسین داروخانه كارشناس تجهيزات پزشكی برد الکترونیک دوره دستیار دندانپزشکی در شیراز زاویه بحرابی اول تفسیر وجه تمایز طب سنتی و گیاهان دارویی در تبریز آموزش مجازی بازرسی اسپیرومتری viasys مدیر اجرایی آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی در تهران کلاس تعمیر تجهیزات پزشکی در مشهد آشنایی با اصول روش های بازرسی جوش در تهران جهش ژنی دوره تست های غیرمخرب و بازرسی جوش در ساری لومهولت تقسيم كردن تصاوير در پردازش آموزش تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی در رشت صرافی ارز دیجیتال در تبریز دستیار دندانپزشک خانم در اصفهان سلامتی انسان سرطان تیروئید رخش کاوه آذرآبادگان آشنایی با داروها SLM ملت فریت دستیار دندانپزشکی در شیراز دوره گیاهان دارویی در بیرجند شناسايي گیاهان دارويي با توجه به مزاج در تبریز دوره گیاهان دارویی در تبریز مرونيت دوره دندانی آموزش دستیار دندانپزشک در اصفهان ut man تیوپ فشار سنج دوره دستیار دندانپزشک در قم عیب یابی Deionizer سندبلاست دستیار دندانپزشکی جهاد دانشگاهی شیراز آموزش تجهیزات پزشکی زمان رادیو داروی پوزیترون الکترو شوک فیلیپس معرفی مهندسی پزشکی ، مهندسی پزشکی گرایش بالینی ، مهندسی پزشکی گرایش بیومکانیک ، مهندسی پزشکی گرایش بیوالکتریک ، مهندسی پزشکی گرایش بیومتریال (بیومواد) ، مهندسی پزشکی ایران ، مهندسی پزشکی دانشگاه پیام درمان تهوع عضو پرینت شده اختلالات دستگاه تنفسی

logo کنسرسیوم دانشگاهیان و متخصصان ایران - شغل بازاریابی

حامیان کنسرسیوم ایرکاس

  • IRSME
  • RKA
  • ACS
  • IUE
  • RFTC
  • BQC
  • DNW
  • ICS
  • TUV-EMB
  • QAL
  • Ino
  • Allaiance
  • Tckit

تبلیغات در ایرکاس

دسترسی به ژورنال مقالات

az3

تصاویر اینستاگرام ایرکاس