نام کاربری یا پست الکترونیکی
رمز عبور

بازاریابی شبکه ای ttedit کنسرسیوم دانشگاهیان و متخصصان ایران - بازاریابی شبکه ای

بازاریابی

سال‌های سال است که اغلب مردم بازاریابی را به چشم شغلی ناخوشایند می‌بینند. حرفه‌ای که با کمپین‌های «تلقین مثبت» و پر کردن اینباکس ایمیل‌های مردم عجین شده است.بازاریابی علم عجیبی نیست. بااین‌حال چیزی در مورد آن وجود دارد که باعث می‌شود حتی انسان‌های باهوش را سردرگم کند. اگر از نزدیک نگاه کنیم، می‌بینیم که بازاریابی، انسان‌های تحصیل‌کرده و با اعتمادبه‌نفس را هم مرعوب می‌کند. باوجوداینکه استراتژی‌های بازاریابی هرسال میلیون‌ها دلار برای شرکت‌ها هزینه دارند، ولی حتی متصدیان شرکت می‌ترسند که اقرار کنند از ماهیت بازاریابی و روش کار آن، چیزی نمی‌دانند. سه دلیل اصلی وجود دارد که بازاریابی را برای مردم و حتی مدیران رده‌بالا، کمی عجیب، ناخوشایند و وحشت‌آور می‌کند:اغلب مدیرانی که تیم‌های بازاریابی را استخدام می‌کنند، خودشان در زمینه‌ی دیگری متخصص هستند. مثلاً شما متخصص یک شرکت کترینگ قدیمی هستید یا یک شرکت سخت‌افزاری. درهرصورت تخصص شما در حوزه‌ی دیگری است. به‌این‌ترتیب هرگاه به روند بازاریابی نگاه کنید، احساس حیرت می‌کنید و برای اینکه ظاهر را نگه‌دارید، وانمود می‌کنید که مسائل بازاریابی را کاملاً فهمیده‌اید.شما نمی‌خواهید اعتراف کنید چیزی را نمی‌دانید که احساس می‌کنید «باید بدانید». با خودتان می‌گویید «من باهوش و تحصیل‌کرده هستم و باید وقتی اعضای تیم بازاریابی با هم حرف می‌زنند، حرف‌های آن‌ها را متوجه شوم. ولی واقعیت این است که من حتی یک کلمه از صحبت‌های آن‌ها را نمی‌فهمم.»هیچ دلیلی و بایدی وجود ندارد که روندهای بازاریابی را متوجه شوید. شما در زمینه‌ی دیگری متخصص هستید.نکته: با پذیرفتن اینکه شما کارشناس رشته‌ی خود هستید، می‌توانید یادگیری مبانی و اصول اولیه‌ی بازاریابی را به‌سادگی شروع کنید.اکثر بازاریابان نمی‌دانند بازاریابی به‌عنوان یک سیستم کل چطور کار می‌کند. آن‌ها فقط بخش‌هایی از این سیستم را مدیریت می‌کنند؛ مثل بخش سئو، برند سازی یا روابط عمومی.این شغل بازاریاب است که شما را متقاعد کند بخشی از آن سیستم طلایی است که جریان دائمی مشتریان را به سمت محصولات شما تضمین می‌کند. آن‌ها شما را با کلمات تخصصی و گاهی عجیب، آشفته می‌کنند تا باور کنید که آن‌ها افراد مناسب برای سیستم شما هستند. بازاریاب‌ها (البته به‌احتمال‌ زیاد) تعاملی از پیش طراحی‌شده را با شما شروع می‌کنند که طی آن، شما احساس می‌کنید تاکتیک‌های فروش بیش‌ازحد پیچیده و تخصصی اهستند و هر چه در این کار موفق‌تر باشند، شما پول بیشتری به آن‌ها پرداخت می‌کنید تا راه‌حلی برای فروش شما بیابند. اگر شما پس از پایان جلسه‌ی خود با بازاریاب‌ها، حس می‌کنید بیش از اینکه متقاعد شده باشید، گیج و سردرگم شده‌اید، به دلیل همین پروسه‌ی طراحی‌شده است.

دپارتمان های علمی

درباره کنسرسیوم

پنل آموزشی

آمار سایت

تعداد اعضای آنلاین : 0

تعداد کل اعضای کنسرسیوم : 1741

برای مشاهده اعضای آنلاین کلیک کنید

مراکز خدماتی و رفاهی طرف قرارداد

marakez

دکتری پردازش تصویر و اشتغال در تبریز تشخیص بیماری ها با دستگاه قابل حمل چاپ رگهای خونی اصول نگهداری و کالیبراسیون دستگاه انژیوگرافی مزایای دوره دستیاری دندانپزشکی اتوماسیون بازرسی جانبازان آموزش تست های غیر مخرب به روش های چشمی VT در شبستر گل_گیاه فروش و عرضه مجمع ژوهشکده‌های فیزیکی و نجومی استخدام نسخه پیچ داروخانه نوار قلب حقوق دستیار دندانپزشک در اهواز سلامتی دوره دندانی کمپرسور دندانپزشکی عیب یابی حفاطت کاتدی انواع بیماری های دهان و دندان ویسکومتر مزایای استفاده از دستگاه اکسيژن ساز خانگی دلایل اولین رویداد تخصصی مهندسی پزشکی • تصویربرداری مولکولی چیست؟ جراحی دهان پای مصنوعی فقط سه روز دوره ارز دیجیتال در تبریز ولادت حضرت علی AVEVA مدلسازی آشنایی با داروهای قلبی فضای سبز فعالیت بدن عوارض بیماری مدیریت پزشکی اتم آموزش فوریت پزشکی hیرکاس فشار سنج جیوه ای زندگینامه ائمه اطهار ایمپالس های صنایع دفاعی درمان استروئیدی بیماری‌های تنفسی گواهینامه ای مشترک دستگاه اسپیرومتر درمان لوسمی شهریار مدارک بازرسی تفسیر رادیوگرافی امام صادق خورشید اتوماسیون صنعتی قصاص دانلود رایگان سوالات پیام نور فنی مهندسی تغییر دائمی حقوق نسخه پیچ داروخانه

logo کنسرسیوم دانشگاهیان و متخصصان ایران - بازاریابی شبکه ای

حامیان کنسرسیوم ایرکاس

  • IRSME
  • RKA
  • ACS
  • IUE
  • RFTC
  • BQC
  • DNW
  • ICS
  • TUV-EMB
  • QAL
  • Ino
  • Allaiance
  • Tckit

تبلیغات در ایرکاس

دسترسی به ژورنال مقالات

az3

تصاویر اینستاگرام ایرکاس