نام کاربری یا پست الکترونیکی
رمز عبور

بازاریابی ttedit کنسرسیوم دانشگاهیان و متخصصان ایران - بازاریابی

بازاریابی

سال‌های سال است که اغلب مردم بازاریابی را به چشم شغلی ناخوشایند می‌بینند. حرفه‌ای که با کمپین‌های «تلقین مثبت» و پر کردن اینباکس ایمیل‌های مردم عجین شده است.بازاریابی علم عجیبی نیست. بااین‌حال چیزی در مورد آن وجود دارد که باعث می‌شود حتی انسان‌های باهوش را سردرگم کند. اگر از نزدیک نگاه کنیم، می‌بینیم که بازاریابی، انسان‌های تحصیل‌کرده و با اعتمادبه‌نفس را هم مرعوب می‌کند. باوجوداینکه استراتژی‌های بازاریابی هرسال میلیون‌ها دلار برای شرکت‌ها هزینه دارند، ولی حتی متصدیان شرکت می‌ترسند که اقرار کنند از ماهیت بازاریابی و روش کار آن، چیزی نمی‌دانند. سه دلیل اصلی وجود دارد که بازاریابی را برای مردم و حتی مدیران رده‌بالا، کمی عجیب، ناخوشایند و وحشت‌آور می‌کند:اغلب مدیرانی که تیم‌های بازاریابی را استخدام می‌کنند، خودشان در زمینه‌ی دیگری متخصص هستند. مثلاً شما متخصص یک شرکت کترینگ قدیمی هستید یا یک شرکت سخت‌افزاری. درهرصورت تخصص شما در حوزه‌ی دیگری است. به‌این‌ترتیب هرگاه به روند بازاریابی نگاه کنید، احساس حیرت می‌کنید و برای اینکه ظاهر را نگه‌دارید، وانمود می‌کنید که مسائل بازاریابی را کاملاً فهمیده‌اید.شما نمی‌خواهید اعتراف کنید چیزی را نمی‌دانید که احساس می‌کنید «باید بدانید». با خودتان می‌گویید «من باهوش و تحصیل‌کرده هستم و باید وقتی اعضای تیم بازاریابی با هم حرف می‌زنند، حرف‌های آن‌ها را متوجه شوم. ولی واقعیت این است که من حتی یک کلمه از صحبت‌های آن‌ها را نمی‌فهمم.»هیچ دلیلی و بایدی وجود ندارد که روندهای بازاریابی را متوجه شوید. شما در زمینه‌ی دیگری متخصص هستید.نکته: با پذیرفتن اینکه شما کارشناس رشته‌ی خود هستید، می‌توانید یادگیری مبانی و اصول اولیه‌ی بازاریابی را به‌سادگی شروع کنید.اکثر بازاریابان نمی‌دانند بازاریابی به‌عنوان یک سیستم کل چطور کار می‌کند. آن‌ها فقط بخش‌هایی از این سیستم را مدیریت می‌کنند؛ مثل بخش سئو، برند سازی یا روابط عمومی.این شغل بازاریاب است که شما را متقاعد کند بخشی از آن سیستم طلایی است که جریان دائمی مشتریان را به سمت محصولات شما تضمین می‌کند. آن‌ها شما را با کلمات تخصصی و گاهی عجیب، آشفته می‌کنند تا باور کنید که آن‌ها افراد مناسب برای سیستم شما هستند. بازاریاب‌ها (البته به‌احتمال‌ زیاد) تعاملی از پیش طراحی‌شده را با شما شروع می‌کنند که طی آن، شما احساس می‌کنید تاکتیک‌های فروش بیش‌ازحد پیچیده و تخصصی اهستند و هر چه در این کار موفق‌تر باشند، شما پول بیشتری به آن‌ها پرداخت می‌کنید تا راه‌حلی برای فروش شما بیابند. اگر شما پس از پایان جلسه‌ی خود با بازاریاب‌ها، حس می‌کنید بیش از اینکه متقاعد شده باشید، گیج و سردرگم شده‌اید، به دلیل همین پروسه‌ی طراحی‌شده است.

دپارتمان های علمی

درباره کنسرسیوم

پنل آموزشی

آمار سایت

تعداد اعضای آنلاین : 0

تعداد کل اعضای کنسرسیوم : 1754

برای مشاهده اعضای آنلاین کلیک کنید

مراکز خدماتی و رفاهی طرف قرارداد

marakez

فروش یوک مغناطیسی آموزش تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی در اراک پروب‌های اولتراسوند سود بازرسی قطعات اصول نگهداری و کالیبراسیون دستگاه نوار قلب دیویلوپر آموزش امداد در تبریز DMP پروژه آموزش تجهیزات دندانپزشکی میکروبیولوژی نمونه سوالات آزمون فیلتر PLUS مسئول فنی مهندسی پزشکی دانلود فیلم آموزشی طب سنتی دوره ارز دیجیتال در مرند دفاع مقدس آشنایی با داروها کپسول اندوسکوپی ایزو بافت کلیه بنیاد icdl تبریز پیامبر خدا اصول ایمنی کویل مغناطیسی سایت مرجع مهندسی پزشکی ایران کلاس نرم افزار داروخانه در تبریز پردازش تصویر در آنژیوگرافی شب های قدر لارنگوسکوپ DNA دوره آموزشی پایپینگ در تبریز عیب یابی پمپ سرنگ هیپوکسی فروشنده یوک مغناطیسی کالیبراسیون اسپیرومتری مسمومیت با گازهای سمی نکات اساسی راجع به دستگاه اکسیژن ساز تعمیرات و عیب یابی تجهیزات پزشکی دانلود سوالات تابستان 95-96 گل-یاس v آماده سازی پیش از آندوسکوپی تست کشش Vibrating Mesh قیمت تست غیر مخرب آشنایی با پروب‌های ایمپلنت سیاره تکنسین فناوری اطلاعات نشر میزان دانش و فناوری تجهیزات و ملزومات پزشكی بازرسی محور جنگ سی تی اسکن از بعد اقتصادی روز درخت کاری آشنایی با الکترونیک مقدماتی در تبریز میزان سنجش مایعات

logo کنسرسیوم دانشگاهیان و متخصصان ایران - بازاریابی

حامیان کنسرسیوم ایرکاس

  • IRSME
  • RKA
  • ACS
  • IUE
  • RFTC
  • BQC
  • DNW
  • ICS
  • TUV-EMB
  • QAL
  • Ino
  • Allaiance
  • Tckit

تبلیغات در ایرکاس

دسترسی به ژورنال مقالات

az3

تصاویر اینستاگرام ایرکاس