نام کاربری یا پست الکترونیکی
رمز عبور

بازاریابی ttedit کنسرسیوم دانشگاهیان و متخصصان ایران - بازاریابی

بازاریابی

سال‌های سال است که اغلب مردم بازاریابی را به چشم شغلی ناخوشایند می‌بینند. حرفه‌ای که با کمپین‌های «تلقین مثبت» و پر کردن اینباکس ایمیل‌های مردم عجین شده است.بازاریابی علم عجیبی نیست. بااین‌حال چیزی در مورد آن وجود دارد که باعث می‌شود حتی انسان‌های باهوش را سردرگم کند. اگر از نزدیک نگاه کنیم، می‌بینیم که بازاریابی، انسان‌های تحصیل‌کرده و با اعتمادبه‌نفس را هم مرعوب می‌کند. باوجوداینکه استراتژی‌های بازاریابی هرسال میلیون‌ها دلار برای شرکت‌ها هزینه دارند، ولی حتی متصدیان شرکت می‌ترسند که اقرار کنند از ماهیت بازاریابی و روش کار آن، چیزی نمی‌دانند. سه دلیل اصلی وجود دارد که بازاریابی را برای مردم و حتی مدیران رده‌بالا، کمی عجیب، ناخوشایند و وحشت‌آور می‌کند:اغلب مدیرانی که تیم‌های بازاریابی را استخدام می‌کنند، خودشان در زمینه‌ی دیگری متخصص هستند. مثلاً شما متخصص یک شرکت کترینگ قدیمی هستید یا یک شرکت سخت‌افزاری. درهرصورت تخصص شما در حوزه‌ی دیگری است. به‌این‌ترتیب هرگاه به روند بازاریابی نگاه کنید، احساس حیرت می‌کنید و برای اینکه ظاهر را نگه‌دارید، وانمود می‌کنید که مسائل بازاریابی را کاملاً فهمیده‌اید.شما نمی‌خواهید اعتراف کنید چیزی را نمی‌دانید که احساس می‌کنید «باید بدانید». با خودتان می‌گویید «من باهوش و تحصیل‌کرده هستم و باید وقتی اعضای تیم بازاریابی با هم حرف می‌زنند، حرف‌های آن‌ها را متوجه شوم. ولی واقعیت این است که من حتی یک کلمه از صحبت‌های آن‌ها را نمی‌فهمم.»هیچ دلیلی و بایدی وجود ندارد که روندهای بازاریابی را متوجه شوید. شما در زمینه‌ی دیگری متخصص هستید.نکته: با پذیرفتن اینکه شما کارشناس رشته‌ی خود هستید، می‌توانید یادگیری مبانی و اصول اولیه‌ی بازاریابی را به‌سادگی شروع کنید.اکثر بازاریابان نمی‌دانند بازاریابی به‌عنوان یک سیستم کل چطور کار می‌کند. آن‌ها فقط بخش‌هایی از این سیستم را مدیریت می‌کنند؛ مثل بخش سئو، برند سازی یا روابط عمومی.این شغل بازاریاب است که شما را متقاعد کند بخشی از آن سیستم طلایی است که جریان دائمی مشتریان را به سمت محصولات شما تضمین می‌کند. آن‌ها شما را با کلمات تخصصی و گاهی عجیب، آشفته می‌کنند تا باور کنید که آن‌ها افراد مناسب برای سیستم شما هستند. بازاریاب‌ها (البته به‌احتمال‌ زیاد) تعاملی از پیش طراحی‌شده را با شما شروع می‌کنند که طی آن، شما احساس می‌کنید تاکتیک‌های فروش بیش‌ازحد پیچیده و تخصصی اهستند و هر چه در این کار موفق‌تر باشند، شما پول بیشتری به آن‌ها پرداخت می‌کنید تا راه‌حلی برای فروش شما بیابند. اگر شما پس از پایان جلسه‌ی خود با بازاریاب‌ها، حس می‌کنید بیش از اینکه متقاعد شده باشید، گیج و سردرگم شده‌اید، به دلیل همین پروسه‌ی طراحی‌شده است.

دپارتمان های علمی

درباره کنسرسیوم

پنل آموزشی

آمار سایت

تعداد اعضای آنلاین : 0

تعداد کل اعضای کنسرسیوم : 1745

برای مشاهده اعضای آنلاین کلیک کنید

مراکز خدماتی و رفاهی طرف قرارداد

marakez

پروانه مهندسی کلاس تست های غیرمخرب و بازرسی جوش در سنندج فشار سنج جیوه ای استخدام دستیار دندانپزشک در اهواز تنفس آموزش دستیاری دندانپزشکی در تبریز استخدام دستیار دندانپزشکی در تهران بلوک کالیبراسیون تعمیر(ECG) ای سی جی انواع تصویربرداری های پزشکی جراحی لثه تومور تشخیص پوسیدگی و جرم دوره جامع دستیاری دندانپزشک در رشت استخوان آسیب دیده با فناوری نانو ترمیم می شود استخدام دستیار دندانپزشک در تهران همشهری کنسرسیوم استخدام وارد کردن Catheter فواید استفاده از سیستم BMS مننژیت مننژیت فیلتر پایین گذر MICROTIA امواج مغز دستگاه‌های شنوایی روز معلم فیلتر های پردازش تصویر فناوری اطلاعات سایت جامع مهندسی پزشکی کلاس تست های غیرمخرب و بازرسی جوش در شیراز کاربرد پرینترهای سه بعدی در مهندسی پزشکی تولید کننده یوک تکنولوژیCRISRP/Cas9 فیلتر بالا گذر برگزاری نمايشگاههای تجهيزات پزشكی دوره های امداد رسانی دوره های آموزشی ایرکاس شناخت انواع تجهیزات دندانپزشکی آگهی استخدام دستیار دندانپزشکی در کرمان اشعه مصالح ساخت باتری انژیوگرافی دوره آموزش لوله کشی صنعتی دوره تعمیر تجهیزات پزشکی در یزد شرايط اقليمي‌ خشك و نيمه خشك پاکی نفس قیمت لیزر دندان پزشکی پروانه ساخت ماشین بیهوشی دوره گیاهان دارویی در شیراز خلوت گرم خانه روح فلورسنت سطح خطر وسايل پزشکی آنالیزورهای قابل حمل تولید انرژی ژن‌های عامل اوتیسم آگهی دستیار دندانپزشک در تهران کوادکوپتر پهباد مال?یروتورپروانه پی?را?ش مانور پرواز تعادل بالا ?رکت دانشگاه ?حقیقات? نظامی ت?وی?برداری تفریحی جذ?بیترادیو ?نترلی اختلاف فشا? اتمسفر هلی?و?تر پره چرش مع?وس گشتا?ر نگهداریدندان پزشکی سنجش چیزی که به دنبالش بودید

logo کنسرسیوم دانشگاهیان و متخصصان ایران - بازاریابی

حامیان کنسرسیوم ایرکاس

  • IRSME
  • RKA
  • ACS
  • IUE
  • RFTC
  • BQC
  • DNW
  • ICS
  • TUV-EMB
  • QAL
  • Ino
  • Allaiance
  • Tckit

تبلیغات در ایرکاس

دسترسی به ژورنال مقالات

az3

تصاویر اینستاگرام ایرکاس