نام کاربری یا پست الکترونیکی
رمز عبور

مدیریت منابع ttedit کنسرسیوم دانشگاهیان و متخصصان ایران - مدیریت منابع

بازاریابی

سال‌های سال است که اغلب مردم بازاریابی را به چشم شغلی ناخوشایند می‌بینند. حرفه‌ای که با کمپین‌های «تلقین مثبت» و پر کردن اینباکس ایمیل‌های مردم عجین شده است.بازاریابی علم عجیبی نیست. بااین‌حال چیزی در مورد آن وجود دارد که باعث می‌شود حتی انسان‌های باهوش را سردرگم کند. اگر از نزدیک نگاه کنیم، می‌بینیم که بازاریابی، انسان‌های تحصیل‌کرده و با اعتمادبه‌نفس را هم مرعوب می‌کند. باوجوداینکه استراتژی‌های بازاریابی هرسال میلیون‌ها دلار برای شرکت‌ها هزینه دارند، ولی حتی متصدیان شرکت می‌ترسند که اقرار کنند از ماهیت بازاریابی و روش کار آن، چیزی نمی‌دانند. سه دلیل اصلی وجود دارد که بازاریابی را برای مردم و حتی مدیران رده‌بالا، کمی عجیب، ناخوشایند و وحشت‌آور می‌کند:اغلب مدیرانی که تیم‌های بازاریابی را استخدام می‌کنند، خودشان در زمینه‌ی دیگری متخصص هستند. مثلاً شما متخصص یک شرکت کترینگ قدیمی هستید یا یک شرکت سخت‌افزاری. درهرصورت تخصص شما در حوزه‌ی دیگری است. به‌این‌ترتیب هرگاه به روند بازاریابی نگاه کنید، احساس حیرت می‌کنید و برای اینکه ظاهر را نگه‌دارید، وانمود می‌کنید که مسائل بازاریابی را کاملاً فهمیده‌اید.شما نمی‌خواهید اعتراف کنید چیزی را نمی‌دانید که احساس می‌کنید «باید بدانید». با خودتان می‌گویید «من باهوش و تحصیل‌کرده هستم و باید وقتی اعضای تیم بازاریابی با هم حرف می‌زنند، حرف‌های آن‌ها را متوجه شوم. ولی واقعیت این است که من حتی یک کلمه از صحبت‌های آن‌ها را نمی‌فهمم.»هیچ دلیلی و بایدی وجود ندارد که روندهای بازاریابی را متوجه شوید. شما در زمینه‌ی دیگری متخصص هستید.نکته: با پذیرفتن اینکه شما کارشناس رشته‌ی خود هستید، می‌توانید یادگیری مبانی و اصول اولیه‌ی بازاریابی را به‌سادگی شروع کنید.اکثر بازاریابان نمی‌دانند بازاریابی به‌عنوان یک سیستم کل چطور کار می‌کند. آن‌ها فقط بخش‌هایی از این سیستم را مدیریت می‌کنند؛ مثل بخش سئو، برند سازی یا روابط عمومی.این شغل بازاریاب است که شما را متقاعد کند بخشی از آن سیستم طلایی است که جریان دائمی مشتریان را به سمت محصولات شما تضمین می‌کند. آن‌ها شما را با کلمات تخصصی و گاهی عجیب، آشفته می‌کنند تا باور کنید که آن‌ها افراد مناسب برای سیستم شما هستند. بازاریاب‌ها (البته به‌احتمال‌ زیاد) تعاملی از پیش طراحی‌شده را با شما شروع می‌کنند که طی آن، شما احساس می‌کنید تاکتیک‌های فروش بیش‌ازحد پیچیده و تخصصی اهستند و هر چه در این کار موفق‌تر باشند، شما پول بیشتری به آن‌ها پرداخت می‌کنید تا راه‌حلی برای فروش شما بیابند. اگر شما پس از پایان جلسه‌ی خود با بازاریاب‌ها، حس می‌کنید بیش از اینکه متقاعد شده باشید، گیج و سردرگم شده‌اید، به دلیل همین پروسه‌ی طراحی‌شده است.

دپارتمان های علمی

درباره کنسرسیوم

پنل آموزشی

آمار سایت

تعداد اعضای آنلاین : 0

تعداد کل اعضای کنسرسیوم : 1750

برای مشاهده اعضای آنلاین کلیک کنید

مراکز خدماتی و رفاهی طرف قرارداد

marakez

ام آر آی سرطان ها دستیار دندانپزشک در کرمان دستگاه جرم گیری دندان روباتیک چراغ یو وی ایستگاه بازرسی آشنایی با المان های الکترونیکی در اردبیل کاویترون قرآن آموزش تعمیر لایت کیور پونومی ادیان دوره ایمنی و بهداشت صنعتی (HSE) در نیشابور طراحی تجهيزات و ملزومات پزشکی بازرسی به روش نشت شار تکنیک های دستیار دندانپزشک بازار کار روش اسپیرال بیوپرینتینگ آشنایی با المان های الکترونیکی در اهر ذرات مغناطیسی دانش فنی تولید ماشین بیهوشی دوره های تزریقات الکترومایوگرام مولا تفسیر هایدگر از معماری فیلم آموزشی طب سنتی کویل بازرسی کپسول اندوسکوپی؛ یک دوربین خوراکی عزای عمومی شغل مهندسی پزشکی آشکار Oxygen device home برینل تعداد گلبول های قرمز و گلبول های سفید تایید صلاحیت جوشکار دوره نسخه پیچی تبریز مدرن تبریز مدرن خرافات دستگاه بازرسی آینده شغلی مهندسی پزشکی اجتماعی آزمایشگاه لابراتوار حقوق نسخه پیچ بازرسی سوله ساخت چشم مصنوعی در مهندسی پزشکی کلاس آموزشی دستیاری دندانپزشکی در کرمان اشنایی باژن‌های عامل اوتیسم کلیه ها کلاس ایمنی و بهداشت صنعتی (HSE) در اردبیل فرایند درمان مهندسیمهندسی عمرانمهندسی مدیریت پروژهمهندسی صنایعمهندسی پروژهمدیریتمدیریت پروژهمهندسی چند بخشی پروژه صنایعproject آموزش تزریقات نواوران ملورین ﺑﺮﺧﻮرد ﺑﺎ رﻓﺘﺎرﻫﺎي ﺿﺪ اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ و ﻣﻮاد ﻣﺨﺪر بادگیر دوره بازرسی جوش ده تیر روز صنعت و معدن

logo کنسرسیوم دانشگاهیان و متخصصان ایران - مدیریت منابع

حامیان کنسرسیوم ایرکاس

  • IRSME
  • RKA
  • ACS
  • IUE
  • RFTC
  • BQC
  • DNW
  • ICS
  • TUV-EMB
  • QAL
  • Ino
  • Allaiance
  • Tckit

تبلیغات در ایرکاس

دسترسی به ژورنال مقالات

az3

تصاویر اینستاگرام ایرکاس