نام کاربری یا پست الکترونیکی
رمز عبور

مدیریت منابع ttedit کنسرسیوم دانشگاهیان و متخصصان ایران - مدیریت منابع

بازاریابی

سال‌های سال است که اغلب مردم بازاریابی را به چشم شغلی ناخوشایند می‌بینند. حرفه‌ای که با کمپین‌های «تلقین مثبت» و پر کردن اینباکس ایمیل‌های مردم عجین شده است.بازاریابی علم عجیبی نیست. بااین‌حال چیزی در مورد آن وجود دارد که باعث می‌شود حتی انسان‌های باهوش را سردرگم کند. اگر از نزدیک نگاه کنیم، می‌بینیم که بازاریابی، انسان‌های تحصیل‌کرده و با اعتمادبه‌نفس را هم مرعوب می‌کند. باوجوداینکه استراتژی‌های بازاریابی هرسال میلیون‌ها دلار برای شرکت‌ها هزینه دارند، ولی حتی متصدیان شرکت می‌ترسند که اقرار کنند از ماهیت بازاریابی و روش کار آن، چیزی نمی‌دانند. سه دلیل اصلی وجود دارد که بازاریابی را برای مردم و حتی مدیران رده‌بالا، کمی عجیب، ناخوشایند و وحشت‌آور می‌کند:اغلب مدیرانی که تیم‌های بازاریابی را استخدام می‌کنند، خودشان در زمینه‌ی دیگری متخصص هستند. مثلاً شما متخصص یک شرکت کترینگ قدیمی هستید یا یک شرکت سخت‌افزاری. درهرصورت تخصص شما در حوزه‌ی دیگری است. به‌این‌ترتیب هرگاه به روند بازاریابی نگاه کنید، احساس حیرت می‌کنید و برای اینکه ظاهر را نگه‌دارید، وانمود می‌کنید که مسائل بازاریابی را کاملاً فهمیده‌اید.شما نمی‌خواهید اعتراف کنید چیزی را نمی‌دانید که احساس می‌کنید «باید بدانید». با خودتان می‌گویید «من باهوش و تحصیل‌کرده هستم و باید وقتی اعضای تیم بازاریابی با هم حرف می‌زنند، حرف‌های آن‌ها را متوجه شوم. ولی واقعیت این است که من حتی یک کلمه از صحبت‌های آن‌ها را نمی‌فهمم.»هیچ دلیلی و بایدی وجود ندارد که روندهای بازاریابی را متوجه شوید. شما در زمینه‌ی دیگری متخصص هستید.نکته: با پذیرفتن اینکه شما کارشناس رشته‌ی خود هستید، می‌توانید یادگیری مبانی و اصول اولیه‌ی بازاریابی را به‌سادگی شروع کنید.اکثر بازاریابان نمی‌دانند بازاریابی به‌عنوان یک سیستم کل چطور کار می‌کند. آن‌ها فقط بخش‌هایی از این سیستم را مدیریت می‌کنند؛ مثل بخش سئو، برند سازی یا روابط عمومی.این شغل بازاریاب است که شما را متقاعد کند بخشی از آن سیستم طلایی است که جریان دائمی مشتریان را به سمت محصولات شما تضمین می‌کند. آن‌ها شما را با کلمات تخصصی و گاهی عجیب، آشفته می‌کنند تا باور کنید که آن‌ها افراد مناسب برای سیستم شما هستند. بازاریاب‌ها (البته به‌احتمال‌ زیاد) تعاملی از پیش طراحی‌شده را با شما شروع می‌کنند که طی آن، شما احساس می‌کنید تاکتیک‌های فروش بیش‌ازحد پیچیده و تخصصی اهستند و هر چه در این کار موفق‌تر باشند، شما پول بیشتری به آن‌ها پرداخت می‌کنید تا راه‌حلی برای فروش شما بیابند. اگر شما پس از پایان جلسه‌ی خود با بازاریاب‌ها، حس می‌کنید بیش از اینکه متقاعد شده باشید، گیج و سردرگم شده‌اید، به دلیل همین پروسه‌ی طراحی‌شده است.

دپارتمان های علمی

درباره کنسرسیوم

پنل آموزشی

آمار سایت

تعداد اعضای آنلاین : 0

تعداد کل اعضای کنسرسیوم : 1741

برای مشاهده اعضای آنلاین کلیک کنید

مراکز خدماتی و رفاهی طرف قرارداد

marakez

پزشکی هسته ای و تحقیقات غدد اصول نگهداری و کالیبراسیون دستگاه اسپکتروفتومتر تازه های دندانپزشکی Human Resources)طول دورهMBA هایدگر الکترود های تحریکی مزایا و معایب لیزر لیزر دندانپزشکی دوره تعمیر تجهیزات پزشکی در تهران آموزش طب سنتی دکتر خیراندیش نبوت پیامبر دکتر علیزاده تکریم بازنشستگان مواد رادیواكتیو تغذیه مادر علوم درمانی بیوفیدبک چیست؟ مهندسی پزشکی گرایش بالینی ویکرز دوره آموزشی پایپینگ کاهش نرخ مرگ شکافتن جسد انسانها بيوسراميك UV خود مراقبتی اندازه‌ گیری حجم‌ها و ظرفیت‌های ریوی دوره تعمیر تجهیزات پزشکی در سنندج تعمیر تجهیزات دندانپزشکی تبریز hypothermia ترمینولوژی حقوقی، دوربین آندوسکوپی آشنایی با اصول دندانپزشکی استخدامی دستیار دندانپزشک در اصفهان فروشگاه تجهیزات مهندسی پزشکی ایران بازرسی نیروگاه نمونه سوالات آزمون کارشناسان رسمی قوه قضائیه بیوپرینتینگ تشخیص 5 اسفند دوره تست های غیرمخرب و بازرسی جوش در تهران فشار خون شبکه های کامپیوتری DNA جمع آوری سلول های بنیادی خون ساز Cat Scan انجمن فشار سنج مننژیت ویروسی تعمیر تخصصی تروتست گرایش بیومکانیک در رشته مهندسی پزشکی غصه مانیتورینگ علایم حیاتی تغذیه ترمال اصول منشی گری مخازن ذخیره 12 فروردین سیستم های فلوروسکوپی دوره های آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی

logo کنسرسیوم دانشگاهیان و متخصصان ایران - مدیریت منابع

حامیان کنسرسیوم ایرکاس

  • IRSME
  • RKA
  • ACS
  • IUE
  • RFTC
  • BQC
  • DNW
  • ICS
  • TUV-EMB
  • QAL
  • Ino
  • Allaiance
  • Tckit

تبلیغات در ایرکاس

دسترسی به ژورنال مقالات

az3

تصاویر اینستاگرام ایرکاس