نام کاربری یا پست الکترونیکی
رمز عبور

مدیریت منابع ttedit کنسرسیوم دانشگاهیان و متخصصان ایران - مدیریت منابع

بازاریابی

سال‌های سال است که اغلب مردم بازاریابی را به چشم شغلی ناخوشایند می‌بینند. حرفه‌ای که با کمپین‌های «تلقین مثبت» و پر کردن اینباکس ایمیل‌های مردم عجین شده است.بازاریابی علم عجیبی نیست. بااین‌حال چیزی در مورد آن وجود دارد که باعث می‌شود حتی انسان‌های باهوش را سردرگم کند. اگر از نزدیک نگاه کنیم، می‌بینیم که بازاریابی، انسان‌های تحصیل‌کرده و با اعتمادبه‌نفس را هم مرعوب می‌کند. باوجوداینکه استراتژی‌های بازاریابی هرسال میلیون‌ها دلار برای شرکت‌ها هزینه دارند، ولی حتی متصدیان شرکت می‌ترسند که اقرار کنند از ماهیت بازاریابی و روش کار آن، چیزی نمی‌دانند. سه دلیل اصلی وجود دارد که بازاریابی را برای مردم و حتی مدیران رده‌بالا، کمی عجیب، ناخوشایند و وحشت‌آور می‌کند:اغلب مدیرانی که تیم‌های بازاریابی را استخدام می‌کنند، خودشان در زمینه‌ی دیگری متخصص هستند. مثلاً شما متخصص یک شرکت کترینگ قدیمی هستید یا یک شرکت سخت‌افزاری. درهرصورت تخصص شما در حوزه‌ی دیگری است. به‌این‌ترتیب هرگاه به روند بازاریابی نگاه کنید، احساس حیرت می‌کنید و برای اینکه ظاهر را نگه‌دارید، وانمود می‌کنید که مسائل بازاریابی را کاملاً فهمیده‌اید.شما نمی‌خواهید اعتراف کنید چیزی را نمی‌دانید که احساس می‌کنید «باید بدانید». با خودتان می‌گویید «من باهوش و تحصیل‌کرده هستم و باید وقتی اعضای تیم بازاریابی با هم حرف می‌زنند، حرف‌های آن‌ها را متوجه شوم. ولی واقعیت این است که من حتی یک کلمه از صحبت‌های آن‌ها را نمی‌فهمم.»هیچ دلیلی و بایدی وجود ندارد که روندهای بازاریابی را متوجه شوید. شما در زمینه‌ی دیگری متخصص هستید.نکته: با پذیرفتن اینکه شما کارشناس رشته‌ی خود هستید، می‌توانید یادگیری مبانی و اصول اولیه‌ی بازاریابی را به‌سادگی شروع کنید.اکثر بازاریابان نمی‌دانند بازاریابی به‌عنوان یک سیستم کل چطور کار می‌کند. آن‌ها فقط بخش‌هایی از این سیستم را مدیریت می‌کنند؛ مثل بخش سئو، برند سازی یا روابط عمومی.این شغل بازاریاب است که شما را متقاعد کند بخشی از آن سیستم طلایی است که جریان دائمی مشتریان را به سمت محصولات شما تضمین می‌کند. آن‌ها شما را با کلمات تخصصی و گاهی عجیب، آشفته می‌کنند تا باور کنید که آن‌ها افراد مناسب برای سیستم شما هستند. بازاریاب‌ها (البته به‌احتمال‌ زیاد) تعاملی از پیش طراحی‌شده را با شما شروع می‌کنند که طی آن، شما احساس می‌کنید تاکتیک‌های فروش بیش‌ازحد پیچیده و تخصصی اهستند و هر چه در این کار موفق‌تر باشند، شما پول بیشتری به آن‌ها پرداخت می‌کنید تا راه‌حلی برای فروش شما بیابند. اگر شما پس از پایان جلسه‌ی خود با بازاریاب‌ها، حس می‌کنید بیش از اینکه متقاعد شده باشید، گیج و سردرگم شده‌اید، به دلیل همین پروسه‌ی طراحی‌شده است.

دپارتمان های علمی

درباره کنسرسیوم

پنل آموزشی

آمار سایت

تعداد اعضای آنلاین : 0

تعداد کل اعضای کنسرسیوم : 1728

برای مشاهده اعضای آنلاین کلیک کنید

مراکز خدماتی و رفاهی طرف قرارداد

marakez

بازرسی مخازن تحت فشار ذهن درمانی بازگشایی مدارس استاندارد حقوق مصرف کننده سانتریفیوژ افتراقی انواع سرطان ها بازرسی مخزن آموزش تعمیر فشار سنج های آنالوگ در گیلان نکات اساسی راجع به دستگاه اکسیژن ساز استخدام دستیاردندانپزشک در بیمارستان اهواز هفته دولت پزشکی آموزش تعمیر تجهیزات دندانپزشکی مــــراکز بهداشتی تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی استخوان سازی امام رشته مدیریت خدمات بهداشتی برندهای معروف اسپکتروفتومتر اشنایی با تصویر بردارى زیستى به کمک نانوذرات بازرسی بویلر تبصره تخمین عمر باقی مانده دوره کمک های اولیه در تبریز ترمیم استخوان و جلوگیری از عفونت ابوالفضل سلول های ارگانوئیدهای مغزی آنگل جوان آموزش پیراپزشکی در تبریز آموزش امداد رسانی در تبریز اندیشه صدور گواهی ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﭘﺎﺳﺨﮕﻮ معایب دستگاه فلیم فتومتر Oxygen device home تست DCVG/CIPS دی اکسید کربن روشهای کمکی تولیدمثل ﻓﻌﺎﻟﻴﺘﻬﺎي اﻗﺘﺼﺎدي ﺷﺒﺎﻧﻪ ﺑﻪ ﻣﺜﺎﺑﻪ ﻳﻚ ﻓﺮﺻﺖ آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی تبریز اینده شغلی مهندسی پزشکی 22 بهمن مدرک icdl فوری تبریز روش فیلتر PLUS دانلود پروژه مهندسی پزشکی بیماری مننژیت قارچی انجمن قلم ايران سرطان چاپ سه بعدی عکس های ویسکومتر کالیبراسیون سونا تست آموزش امداد آشکارساز حمام فین کاشان گواهی بین الملل سیستم مدیریت هوشمند ساختمان ( BMS ) تعمیر الکترو کاردیوگراف درمان سرطان تولید مواد

logo کنسرسیوم دانشگاهیان و متخصصان ایران - مدیریت منابع

حامیان کنسرسیوم ایرکاس

  • IRSME
  • RKA
  • ACS
  • IUE
  • RFTC
  • BQC
  • DNW
  • ICS
  • TUV-EMB
  • QAL
  • Ino
  • Allaiance
  • Tckit

تبلیغات در ایرکاس

دسترسی به ژورنال مقالات

az3

تصاویر اینستاگرام ایرکاس