نام کاربری یا پست الکترونیکی
رمز عبور

بازاریاب حرفه ای ttedit کنسرسیوم دانشگاهیان و متخصصان ایران - بازاریاب حرفه ای

بازاریابی

سال‌های سال است که اغلب مردم بازاریابی را به چشم شغلی ناخوشایند می‌بینند. حرفه‌ای که با کمپین‌های «تلقین مثبت» و پر کردن اینباکس ایمیل‌های مردم عجین شده است.بازاریابی علم عجیبی نیست. بااین‌حال چیزی در مورد آن وجود دارد که باعث می‌شود حتی انسان‌های باهوش را سردرگم کند. اگر از نزدیک نگاه کنیم، می‌بینیم که بازاریابی، انسان‌های تحصیل‌کرده و با اعتمادبه‌نفس را هم مرعوب می‌کند. باوجوداینکه استراتژی‌های بازاریابی هرسال میلیون‌ها دلار برای شرکت‌ها هزینه دارند، ولی حتی متصدیان شرکت می‌ترسند که اقرار کنند از ماهیت بازاریابی و روش کار آن، چیزی نمی‌دانند. سه دلیل اصلی وجود دارد که بازاریابی را برای مردم و حتی مدیران رده‌بالا، کمی عجیب، ناخوشایند و وحشت‌آور می‌کند:اغلب مدیرانی که تیم‌های بازاریابی را استخدام می‌کنند، خودشان در زمینه‌ی دیگری متخصص هستند. مثلاً شما متخصص یک شرکت کترینگ قدیمی هستید یا یک شرکت سخت‌افزاری. درهرصورت تخصص شما در حوزه‌ی دیگری است. به‌این‌ترتیب هرگاه به روند بازاریابی نگاه کنید، احساس حیرت می‌کنید و برای اینکه ظاهر را نگه‌دارید، وانمود می‌کنید که مسائل بازاریابی را کاملاً فهمیده‌اید.شما نمی‌خواهید اعتراف کنید چیزی را نمی‌دانید که احساس می‌کنید «باید بدانید». با خودتان می‌گویید «من باهوش و تحصیل‌کرده هستم و باید وقتی اعضای تیم بازاریابی با هم حرف می‌زنند، حرف‌های آن‌ها را متوجه شوم. ولی واقعیت این است که من حتی یک کلمه از صحبت‌های آن‌ها را نمی‌فهمم.»هیچ دلیلی و بایدی وجود ندارد که روندهای بازاریابی را متوجه شوید. شما در زمینه‌ی دیگری متخصص هستید.نکته: با پذیرفتن اینکه شما کارشناس رشته‌ی خود هستید، می‌توانید یادگیری مبانی و اصول اولیه‌ی بازاریابی را به‌سادگی شروع کنید.اکثر بازاریابان نمی‌دانند بازاریابی به‌عنوان یک سیستم کل چطور کار می‌کند. آن‌ها فقط بخش‌هایی از این سیستم را مدیریت می‌کنند؛ مثل بخش سئو، برند سازی یا روابط عمومی.این شغل بازاریاب است که شما را متقاعد کند بخشی از آن سیستم طلایی است که جریان دائمی مشتریان را به سمت محصولات شما تضمین می‌کند. آن‌ها شما را با کلمات تخصصی و گاهی عجیب، آشفته می‌کنند تا باور کنید که آن‌ها افراد مناسب برای سیستم شما هستند. بازاریاب‌ها (البته به‌احتمال‌ زیاد) تعاملی از پیش طراحی‌شده را با شما شروع می‌کنند که طی آن، شما احساس می‌کنید تاکتیک‌های فروش بیش‌ازحد پیچیده و تخصصی اهستند و هر چه در این کار موفق‌تر باشند، شما پول بیشتری به آن‌ها پرداخت می‌کنید تا راه‌حلی برای فروش شما بیابند. اگر شما پس از پایان جلسه‌ی خود با بازاریاب‌ها، حس می‌کنید بیش از اینکه متقاعد شده باشید، گیج و سردرگم شده‌اید، به دلیل همین پروسه‌ی طراحی‌شده است.

دپارتمان های علمی

درباره کنسرسیوم

پنل آموزشی

آمار سایت

تعداد اعضای آنلاین : 0

تعداد کل اعضای کنسرسیوم : 1745

برای مشاهده اعضای آنلاین کلیک کنید

مراکز خدماتی و رفاهی طرف قرارداد

marakez

صدور مجوز توزیع تجهیزات و ملزومات پزشکی واجد پروانه آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی تبریز حیدر فلک گل_گیاه آشنایی با دستگاه (Deionizer) صنایع دفاعی مچ اصول منشی گری در مطب چاپ سه بعدی اعضای بدن کالیبراسیون تجهیزات پزشکی مدرک بین المللی ایزو آموزش خشک کردن و انبار کردن گیاهان دارویی آموزش تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی، ثبت نام دوره های نسخه پیچی در تبریز کارشناسان رسمی بازرسی مخزن خرید یوک مغناطیسی لامپ UV بازرسی انرژی دستورالعمل جوشکاری سلول‌های سرطانی نظارت فعالیت بدن طرز کار کپسول آندوسکوپی D1.1 نگهداری پیشگیرانه دوره ای تجهیزات پزشکی صیقل روح یماری های تیروئید دوره آموزشی تعمیر و نگهداری تجهیزات پزشکی تعداد گلبول های سفید اولین دوربین ام آر آی جادویی دوره تست های غیرمخرب و بازرسی جوش در گرگان مادر جانشین MMSB مهندسی پزشکی ایران Switchgearower systemnelectricalt itches circuit control tdownstream directlypower ninsulating omaticationributiondentalment rmaintenance pectoralquipment خرید ترکیاب مغناطیسی دستگاه‌های پزشکی دوره آموزشی تعمیر تجهیزات دوره تست های غیرمخرب و بازرسی جوش در ارومیه ویسکومتر آموزش تعمیر و نگهداری تجهیزات دندانپزشکی پزشکی فیلم آموزشی مهندسی پزشکی متد نخستین دستگاه های سی تی اسکن پراب آلتراسونیک تست DCVG مشکلات نبولایزر آموزشگاه کاریکاتور در تبریز مانیتورینگ علایم حیاتی Biosys برگزاری دوره های تعمیر تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی فرسودگی پرینترهای سه بعدی تعهّدات والدین متقاضی بازرسی پاپینگ آنالیز روغن علائم بیماری مننژیت پروب‌های اولتراسوند کلاس ایمنی و بهداشت صنعتی (HSE) در عسلویه

logo کنسرسیوم دانشگاهیان و متخصصان ایران - بازاریاب حرفه ای

حامیان کنسرسیوم ایرکاس

  • IRSME
  • RKA
  • ACS
  • IUE
  • RFTC
  • BQC
  • DNW
  • ICS
  • TUV-EMB
  • QAL
  • Ino
  • Allaiance
  • Tckit

تبلیغات در ایرکاس

دسترسی به ژورنال مقالات

az3

تصاویر اینستاگرام ایرکاس