نام کاربری یا پست الکترونیکی
رمز عبور

با عنایت بر این که اصل اعتمادسازی در حوزه سایبری با محدودیت های خاص خود همراه است فلذا طبقه بندی اعضای کنسرسیوم در جهت اعتبار بخشی به اعضای ایرکاس تدارک دیده شده است و سندی بر تایید کنسیرسیوم ایرکاس بر هویت اصلی کاربران خواهد بود و ارائه خدمات بر اساس طبقه بندی های صورت خواهد پذیرفت.

در همین راستا کاربرانی که تمایل به فعالیت حرفه ای در کنسرسیوم داشته و تمایل به دریافت کارت عضویت دارند می بایست با توجه به شرایط اعلام شده نسبت به درخواست ارتقا عضویت نقره ای اقدام نمایند.

شرایط ارتقا عضویت نقره ای

شرایط ارتقا به عضویت نقره ای

1- عضویت در سایت :

درخواست کننده می بایست ابتدا عضو سایت رسمی ایرکاس باشد.

2- تکمیل مشخصات و ارسال مدارک هویتی :

کاربر می بایست در صورت ناقص بودن پروفایل مشخصات کامل خود ،اعم از عکس پرسنلی و آدرس و سایر اطلاعات مشخص شده را در سایت وارد نموده و همچنین نسبت به بارگذاری مدارک هویتی درخواست شده جهت ارتقا عضویت نقره ای اقدام نموده باشد

3- درخواست ارتقا عضویت نقره ای :

کاربر می بایست پس از انجام مراحل فوق الذکر نسبت به درخواست ارتقا عضویت نقره ای اقدام نماید برای این امر کافیست از فرم ارتقا عضویت نقره ای در پنل کاربری استفاده نماید.

مدارک مورد نیاز ارتقا عضویت نقره ای

اسکن آخرین مدرک تحصیلی و یا کارت دانشجویی در صورت دانشجو بودن

اسکن کارت ملی

تذکر 1 : بر طبق قوانین ایرکاس پس از ارتقا عضویت به نقره ای امکان ویرایش مشخصات پروفایل برای کاربران مقدور نخواهد بود فلذا مبرهن است قبل از درخواست ارتقا عضویت نقره ای کاربران می بایست مشخصات کاربری خود را بروز و کامل نماید و سپس نسبت به ارتقا عضویت نقره ای اقدام نماید شایان ذکر است ویرایش مشخصات کاربر پس از ارتقا عضویت نقره ای صرفا از طریق ارسال تیکت پشتیبانی و در حد عرف و با ذکر دلایل قابل قبول خواهد بود.

تذکر 2 : عکس پرسنلی می بایست رسمی و به صورت تمام رخ با زمینه روشن و به تازگی تهیه شده باشد خاطر نشان می نماید این عکس جهت درج در کارت عضویت استفاده خواهد شد فلذا این مقوله را باید کاربران مد نظر داشته باشند.

تذکر 3 : کاربر می بایست در صحت و دقیق بودن اطلاعات وارد شده دقت نمایند چراکه در غیر این صورت ارتقا عضویت نقره ای تایید نخواهد شد .

تذکر 4 : ارسال مستندات مدارک شناسایی و تحصیلی باید تصویر انها در فرمت های مشخص شده در پروفایل کاربری باید بارگذاری گردد.

تذکر 5 : در صورت تایید اطلاعات وارد شده در درخواست ارتقا نقره ای ، عضویت نقره ای کاربر ظرف 72 ساعت در حساب کاربری منظور خواهد شد در غیر اینصورت موارد تخلف و عدم انطباق از طریق مقتضی به اطلاع خواهد رسید.

مزایای عضویت نقره ای

امکان صدور کارت عضویت ایرکاس

امکان درج مطلب و مقاله در وبسایت ایرکاس

امکان استفاده از گفتگوی آنلاین با اعضا در ایرکاس

امکان شرکت در جلسات مجمع عمومی و شرکت در انتخابات مجمع

استفاده از تخفیفات ویژه اعضای نقره ای در کارگاههای آموزشی و کنفرانس ها

استفاده از کتابخانه دیجیتال

امکان تنظیم دریافت خبرنامه دپارتمان

امکان دریافت پیامک های های مرتبط با فعالیت های ایرکاس

سایر امکانات که اطلاع رسانی خواهد شد.

 

مطالبی که در ارتباط با این موضوع می باشند:

دپارتمان های علمی

درباره کنسرسیوم

پنل آموزشی

آمار سایت

تعداد اعضای آنلاین : 0

تعداد کل اعضای کنسرسیوم : 1725

برای مشاهده اعضای آنلاین کلیک کنید

مراکز خدماتی و رفاهی طرف قرارداد

marakez

نجوم اخترفیزیک، سیاره‌شناسی، نشت شار مغناطیسی خرید ترک یاب کلاس نسخه خوانی در تهران کلاس تست های غیرمخرب و بازرسی جوش در شیراز رادیوگرافی متالوگرافی مراکز آموزش کامپیوتر در تبریز استخدامی دستیار دندانپزشک در مشهد مدیر شبکه ظهور اموزشگاه فنی آزاد مزاج شناسی عیب یابی ای سی جی آنالیز سیستم ها مجاری گوارشی ايمنی و عملكرد تجهيزات پزشكی هلال احمر دوره های امداد رسانی شهادت حضرت فاطمه ترکیابی مــــراکز بهداشتی پمپ سرم گلایوبلاستوما ایزو 9001 مسکن امامت و ولايت بافت اسفنجی ریه نوزادان بازرسی dcvg اسلام جراحی دهان باهوش مدیریت خدمات بهداشتی درمانی قیام خونین 15 خرداد فتال مانیتورینگ TOITO پرینتر سه بعدی آموزش آناتومی انسان فن آوری اطلاعات و ارتباطات ضربت خوردن CT SCAN خونگیری بدون سرنگ همه چیز در مورد کپسول آندوسکوپی hypothermia بازرسی جرثقیل ابوريحان محمد بن احمد بيروني دردهای مزمن پالایشگاه وظايف مسئول فنی وارد کننده نرمالیزه کردن Oxygen mobile پایگاه آموزشی و اطلاع رسانی مهندسی پزشکی آموزش نسخ خوانی داروخانه تعمیر کارل فیشر تجهیزات پزشکی در تبریز مدرک icdl در تبریز مدرک icdl در تبریز داروسازی آتعمیر تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی کلاس نرم افزار داروخانه در شبستر کلاس ایمنی و بهداشت صنعتی (HSE) در عسلویه

logo راهنمای عضویت نقره ای

حامیان کنسرسیوم ایرکاس

  • IRSME
  • RKA
  • ACS
  • IUE
  • RFTC
  • BQC
  • DNW
  • ICS
  • TUV-EMB
  • QAL
  • Ino
  • Allaiance
  • Tckit

تبلیغات در ایرکاس

دسترسی به ژورنال مقالات

az3

تصاویر اینستاگرام ایرکاس