نام کاربری یا پست الکترونیکی
رمز عبور

بازاریابی شبکه ای ttedit کنسرسیوم دانشگاهیان و متخصصان ایران - بازاریابی شبکه ای

بازاریابی

سال‌های سال است که اغلب مردم بازاریابی را به چشم شغلی ناخوشایند می‌بینند. حرفه‌ای که با کمپین‌های «تلقین مثبت» و پر کردن اینباکس ایمیل‌های مردم عجین شده است.بازاریابی علم عجیبی نیست. بااین‌حال چیزی در مورد آن وجود دارد که باعث می‌شود حتی انسان‌های باهوش را سردرگم کند. اگر از نزدیک نگاه کنیم، می‌بینیم که بازاریابی، انسان‌های تحصیل‌کرده و با اعتمادبه‌نفس را هم مرعوب می‌کند. باوجوداینکه استراتژی‌های بازاریابی هرسال میلیون‌ها دلار برای شرکت‌ها هزینه دارند، ولی حتی متصدیان شرکت می‌ترسند که اقرار کنند از ماهیت بازاریابی و روش کار آن، چیزی نمی‌دانند. سه دلیل اصلی وجود دارد که بازاریابی را برای مردم و حتی مدیران رده‌بالا، کمی عجیب، ناخوشایند و وحشت‌آور می‌کند:اغلب مدیرانی که تیم‌های بازاریابی را استخدام می‌کنند، خودشان در زمینه‌ی دیگری متخصص هستند. مثلاً شما متخصص یک شرکت کترینگ قدیمی هستید یا یک شرکت سخت‌افزاری. درهرصورت تخصص شما در حوزه‌ی دیگری است. به‌این‌ترتیب هرگاه به روند بازاریابی نگاه کنید، احساس حیرت می‌کنید و برای اینکه ظاهر را نگه‌دارید، وانمود می‌کنید که مسائل بازاریابی را کاملاً فهمیده‌اید.شما نمی‌خواهید اعتراف کنید چیزی را نمی‌دانید که احساس می‌کنید «باید بدانید». با خودتان می‌گویید «من باهوش و تحصیل‌کرده هستم و باید وقتی اعضای تیم بازاریابی با هم حرف می‌زنند، حرف‌های آن‌ها را متوجه شوم. ولی واقعیت این است که من حتی یک کلمه از صحبت‌های آن‌ها را نمی‌فهمم.»هیچ دلیلی و بایدی وجود ندارد که روندهای بازاریابی را متوجه شوید. شما در زمینه‌ی دیگری متخصص هستید.نکته: با پذیرفتن اینکه شما کارشناس رشته‌ی خود هستید، می‌توانید یادگیری مبانی و اصول اولیه‌ی بازاریابی را به‌سادگی شروع کنید.اکثر بازاریابان نمی‌دانند بازاریابی به‌عنوان یک سیستم کل چطور کار می‌کند. آن‌ها فقط بخش‌هایی از این سیستم را مدیریت می‌کنند؛ مثل بخش سئو، برند سازی یا روابط عمومی.این شغل بازاریاب است که شما را متقاعد کند بخشی از آن سیستم طلایی است که جریان دائمی مشتریان را به سمت محصولات شما تضمین می‌کند. آن‌ها شما را با کلمات تخصصی و گاهی عجیب، آشفته می‌کنند تا باور کنید که آن‌ها افراد مناسب برای سیستم شما هستند. بازاریاب‌ها (البته به‌احتمال‌ زیاد) تعاملی از پیش طراحی‌شده را با شما شروع می‌کنند که طی آن، شما احساس می‌کنید تاکتیک‌های فروش بیش‌ازحد پیچیده و تخصصی اهستند و هر چه در این کار موفق‌تر باشند، شما پول بیشتری به آن‌ها پرداخت می‌کنید تا راه‌حلی برای فروش شما بیابند. اگر شما پس از پایان جلسه‌ی خود با بازاریاب‌ها، حس می‌کنید بیش از اینکه متقاعد شده باشید، گیج و سردرگم شده‌اید، به دلیل همین پروسه‌ی طراحی‌شده است.

دپارتمان های علمی

درباره کنسرسیوم

پنل آموزشی

آمار سایت

تعداد اعضای آنلاین : 0

تعداد کل اعضای کنسرسیوم : 1743

برای مشاهده اعضای آنلاین کلیک کنید

مراکز خدماتی و رفاهی طرف قرارداد

marakez

آموزش گیاهان دارویی و طب سنتی در اردبیل ایران لرزید علي حافظي الکترو شوک ODAM BRUKER شیر های صنعتی ﺑﻬﺒﻮد ﺣﻤﻞ وﻧﻘﻞ ﺷﻬﺮي ﺷﺒﺎﻧﻪ کنسرسیوم ایرکاس اولین برگزار کننده دوره های آموزشی تبدیل گفتار به متن بازرسی کف مخازن دومین کره زمین درمان تهوع خلاصه کتاب حقوق مدیریت منابع لیزر و دندانپزشکی ترویج آموزشهای فنی حرفه ای آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی در تهران اندازه‌ گیری حجم‌ها و ظرفیت‌های ریوی مؤسسات پزشكی شناسایی مواد لیزر چیست؟ شات بلاست آموزش نرم افزار داروخانه در اهر مراکز آموزش کامپیوتر در تبریز دوره تست های غیرمخرب و بازرسی جوش در شیراز برینل بزرگترین پایگاه آموزشی و اطلاعاتی مهندسی پزشکی تشخیص بیماری های قلبی درد شدید عضلات و مفاصل پراب آلتراسونیک اموزش دستیاری دندانپزشکی در رشت tank نبود تجهیزات پزشکی استخدام دستیاری دندانپزشکی در شیراز سلول‌های سرطانی آموزش تعمیر فشار سنج های آنالوگ در گیلان Human Resources)طول دورهMBA دکتر علیزاده تخفیف دوره های نسخه پیچی دوره ارز دیجیتال در شیراز آموزش دوره دستیاری دندانپزشکی حقوق نسخه خوان اصول نگهداری و کالیبراسیون دستگاه توليد آب فوق خالص (Deionizer) صرافی ارز دیجیتال در تبریز مسئول شبکه طراحی و ساخت رادیوایزوتوپ آشکارساز معلمان کلاس تعمیر تجهیزات پزشکی در تبریز نرم افزار MATLAB مراکز نجوم و ستاره شناسی دندان شیری تروتست علایم و نشانه‌های بیماری‌های تنفسی اصول نگهداری و کالیبراسیون دستگاه پمپ سرنگ راز.تحول دستیار دندانپزشکی جهاد دانشگاهی شیراز کنترل و ابزار دقیق دستیاری دندانپزشکی اصول نگهداری و کالیبراسیون دستگاه ساکشن

logo کنسرسیوم دانشگاهیان و متخصصان ایران - بازاریابی شبکه ای

حامیان کنسرسیوم ایرکاس

  • IRSME
  • RKA
  • ACS
  • IUE
  • RFTC
  • BQC
  • DNW
  • ICS
  • TUV-EMB
  • QAL
  • Ino
  • Allaiance
  • Tckit

تبلیغات در ایرکاس

دسترسی به ژورنال مقالات

az3

تصاویر اینستاگرام ایرکاس