نام کاربری یا پست الکترونیکی
رمز عبور

بازاریابی ttedit کنسرسیوم دانشگاهیان و متخصصان ایران - بازاریابی

بازاریابی

سال‌های سال است که اغلب مردم بازاریابی را به چشم شغلی ناخوشایند می‌بینند. حرفه‌ای که با کمپین‌های «تلقین مثبت» و پر کردن اینباکس ایمیل‌های مردم عجین شده است.بازاریابی علم عجیبی نیست. بااین‌حال چیزی در مورد آن وجود دارد که باعث می‌شود حتی انسان‌های باهوش را سردرگم کند. اگر از نزدیک نگاه کنیم، می‌بینیم که بازاریابی، انسان‌های تحصیل‌کرده و با اعتمادبه‌نفس را هم مرعوب می‌کند. باوجوداینکه استراتژی‌های بازاریابی هرسال میلیون‌ها دلار برای شرکت‌ها هزینه دارند، ولی حتی متصدیان شرکت می‌ترسند که اقرار کنند از ماهیت بازاریابی و روش کار آن، چیزی نمی‌دانند. سه دلیل اصلی وجود دارد که بازاریابی را برای مردم و حتی مدیران رده‌بالا، کمی عجیب، ناخوشایند و وحشت‌آور می‌کند:اغلب مدیرانی که تیم‌های بازاریابی را استخدام می‌کنند، خودشان در زمینه‌ی دیگری متخصص هستند. مثلاً شما متخصص یک شرکت کترینگ قدیمی هستید یا یک شرکت سخت‌افزاری. درهرصورت تخصص شما در حوزه‌ی دیگری است. به‌این‌ترتیب هرگاه به روند بازاریابی نگاه کنید، احساس حیرت می‌کنید و برای اینکه ظاهر را نگه‌دارید، وانمود می‌کنید که مسائل بازاریابی را کاملاً فهمیده‌اید.شما نمی‌خواهید اعتراف کنید چیزی را نمی‌دانید که احساس می‌کنید «باید بدانید». با خودتان می‌گویید «من باهوش و تحصیل‌کرده هستم و باید وقتی اعضای تیم بازاریابی با هم حرف می‌زنند، حرف‌های آن‌ها را متوجه شوم. ولی واقعیت این است که من حتی یک کلمه از صحبت‌های آن‌ها را نمی‌فهمم.»هیچ دلیلی و بایدی وجود ندارد که روندهای بازاریابی را متوجه شوید. شما در زمینه‌ی دیگری متخصص هستید.نکته: با پذیرفتن اینکه شما کارشناس رشته‌ی خود هستید، می‌توانید یادگیری مبانی و اصول اولیه‌ی بازاریابی را به‌سادگی شروع کنید.اکثر بازاریابان نمی‌دانند بازاریابی به‌عنوان یک سیستم کل چطور کار می‌کند. آن‌ها فقط بخش‌هایی از این سیستم را مدیریت می‌کنند؛ مثل بخش سئو، برند سازی یا روابط عمومی.این شغل بازاریاب است که شما را متقاعد کند بخشی از آن سیستم طلایی است که جریان دائمی مشتریان را به سمت محصولات شما تضمین می‌کند. آن‌ها شما را با کلمات تخصصی و گاهی عجیب، آشفته می‌کنند تا باور کنید که آن‌ها افراد مناسب برای سیستم شما هستند. بازاریاب‌ها (البته به‌احتمال‌ زیاد) تعاملی از پیش طراحی‌شده را با شما شروع می‌کنند که طی آن، شما احساس می‌کنید تاکتیک‌های فروش بیش‌ازحد پیچیده و تخصصی اهستند و هر چه در این کار موفق‌تر باشند، شما پول بیشتری به آن‌ها پرداخت می‌کنید تا راه‌حلی برای فروش شما بیابند. اگر شما پس از پایان جلسه‌ی خود با بازاریاب‌ها، حس می‌کنید بیش از اینکه متقاعد شده باشید، گیج و سردرگم شده‌اید، به دلیل همین پروسه‌ی طراحی‌شده است.

دپارتمان های علمی

درباره کنسرسیوم

پنل آموزشی

آمار سایت

تعداد اعضای آنلاین : 0

تعداد کل اعضای کنسرسیوم : 1745

برای مشاهده اعضای آنلاین کلیک کنید

مراکز خدماتی و رفاهی طرف قرارداد

marakez

مطالعه جریان‌های خون ایران سی تی اسکن سر گرایش بیومکانیک در مهندسی پزشکی آموزش تجهیزات پزشکی ایران معالجه ریشه دندان ترمو ویژن din سیستم اکسیژن کپسولی عکس‌برداری دیجیتالی شاه چراغ فروش و عرضه مراکز آموزش برنامه نویسی در تبریز حذف نويز سیستم تجمیع کپسول و انتقال اکسیژن توسط لوله‌کشی level سرمايه هاي بكر و غني مملكت ، توانمند API اپتیک، اموزش تعمیر تجهیزات پزشکی دوره کارشناسی ارشد MBA انقباض غیر ارادی تنفسی صندلی پمپ های وکیوم کلاس تست های غیرمخرب و بازرسی جوش در اصفهان لیزرهای نرم طراحی صنعتی مشكلات اندازه گیری در یک سيستم زنده مهندسی پزشکی آموزش تعمیرات ونتیلاتور موادمفیدمغز زمین رشد و پیشرفت سیستم اکسیژن تانکی و ذخیره جایگزین تعمیر سانتریفیوژ عمل جراحی با لیزر دوره دستیاری دندانپزشکی لبنیات تعمیرات تخصصی مرطوب ساز unit plotplan آشنایی با تعمیر پروب‌های اولتراسوند سازه فلزی دکتری سلول‌هاي استخوان‌ساز الکتریسیته بدن نجوم رصدی مشاوره تخصصی دوره کار در داروخانه آموزش طب اسلامی اکسیژن درمانی دوره دستیاری دندانپزشک قسمت‌های مختلف آب انبارها دستیارداروساز انتخاب مواد isodraft dimensioning مركز تحقيقاتي درماني ناباروري دانشگاه علوم پزشكي تعمیر لایت کیور دانلود نمونه سوالات امتحانی مهندسی پزشکی مچ رزولوشن

logo کنسرسیوم دانشگاهیان و متخصصان ایران - بازاریابی

حامیان کنسرسیوم ایرکاس

  • IRSME
  • RKA
  • ACS
  • IUE
  • RFTC
  • BQC
  • DNW
  • ICS
  • TUV-EMB
  • QAL
  • Ino
  • Allaiance
  • Tckit

تبلیغات در ایرکاس

دسترسی به ژورنال مقالات

az3

تصاویر اینستاگرام ایرکاس