نام کاربری یا پست الکترونیکی
رمز عبور

بازاریابی ttedit کنسرسیوم دانشگاهیان و متخصصان ایران - بازاریابی

بازاریابی

سال‌های سال است که اغلب مردم بازاریابی را به چشم شغلی ناخوشایند می‌بینند. حرفه‌ای که با کمپین‌های «تلقین مثبت» و پر کردن اینباکس ایمیل‌های مردم عجین شده است.بازاریابی علم عجیبی نیست. بااین‌حال چیزی در مورد آن وجود دارد که باعث می‌شود حتی انسان‌های باهوش را سردرگم کند. اگر از نزدیک نگاه کنیم، می‌بینیم که بازاریابی، انسان‌های تحصیل‌کرده و با اعتمادبه‌نفس را هم مرعوب می‌کند. باوجوداینکه استراتژی‌های بازاریابی هرسال میلیون‌ها دلار برای شرکت‌ها هزینه دارند، ولی حتی متصدیان شرکت می‌ترسند که اقرار کنند از ماهیت بازاریابی و روش کار آن، چیزی نمی‌دانند. سه دلیل اصلی وجود دارد که بازاریابی را برای مردم و حتی مدیران رده‌بالا، کمی عجیب، ناخوشایند و وحشت‌آور می‌کند:اغلب مدیرانی که تیم‌های بازاریابی را استخدام می‌کنند، خودشان در زمینه‌ی دیگری متخصص هستند. مثلاً شما متخصص یک شرکت کترینگ قدیمی هستید یا یک شرکت سخت‌افزاری. درهرصورت تخصص شما در حوزه‌ی دیگری است. به‌این‌ترتیب هرگاه به روند بازاریابی نگاه کنید، احساس حیرت می‌کنید و برای اینکه ظاهر را نگه‌دارید، وانمود می‌کنید که مسائل بازاریابی را کاملاً فهمیده‌اید.شما نمی‌خواهید اعتراف کنید چیزی را نمی‌دانید که احساس می‌کنید «باید بدانید». با خودتان می‌گویید «من باهوش و تحصیل‌کرده هستم و باید وقتی اعضای تیم بازاریابی با هم حرف می‌زنند، حرف‌های آن‌ها را متوجه شوم. ولی واقعیت این است که من حتی یک کلمه از صحبت‌های آن‌ها را نمی‌فهمم.»هیچ دلیلی و بایدی وجود ندارد که روندهای بازاریابی را متوجه شوید. شما در زمینه‌ی دیگری متخصص هستید.نکته: با پذیرفتن اینکه شما کارشناس رشته‌ی خود هستید، می‌توانید یادگیری مبانی و اصول اولیه‌ی بازاریابی را به‌سادگی شروع کنید.اکثر بازاریابان نمی‌دانند بازاریابی به‌عنوان یک سیستم کل چطور کار می‌کند. آن‌ها فقط بخش‌هایی از این سیستم را مدیریت می‌کنند؛ مثل بخش سئو، برند سازی یا روابط عمومی.این شغل بازاریاب است که شما را متقاعد کند بخشی از آن سیستم طلایی است که جریان دائمی مشتریان را به سمت محصولات شما تضمین می‌کند. آن‌ها شما را با کلمات تخصصی و گاهی عجیب، آشفته می‌کنند تا باور کنید که آن‌ها افراد مناسب برای سیستم شما هستند. بازاریاب‌ها (البته به‌احتمال‌ زیاد) تعاملی از پیش طراحی‌شده را با شما شروع می‌کنند که طی آن، شما احساس می‌کنید تاکتیک‌های فروش بیش‌ازحد پیچیده و تخصصی اهستند و هر چه در این کار موفق‌تر باشند، شما پول بیشتری به آن‌ها پرداخت می‌کنید تا راه‌حلی برای فروش شما بیابند. اگر شما پس از پایان جلسه‌ی خود با بازاریاب‌ها، حس می‌کنید بیش از اینکه متقاعد شده باشید، گیج و سردرگم شده‌اید، به دلیل همین پروسه‌ی طراحی‌شده است.

دپارتمان های علمی

درباره کنسرسیوم

پنل آموزشی

آمار سایت

تعداد اعضای آنلاین : 0

تعداد کل اعضای کنسرسیوم : 1735

برای مشاهده اعضای آنلاین کلیک کنید

مراکز خدماتی و رفاهی طرف قرارداد

marakez

آشنایی با بیماری ها و پیشگیری آموزش تعمیر لایت کیور مدارک بازرسی نرمالیزه کردن امامت و ولايت انواع سرطان ها حضرت علی خدمات پس از فروش آیین نامه تجهیزات پزشکی آشنایی با ونتیلاتور آموزش تعمیر ونتیلاتور آموزش تعمیر تجهیزات بیمارستانی آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی آموزش تعمیرات ونتیلاتور آموزشگاه مهندسی پزشکی استخدام مهندس پزشک انجمن مهندسی پزشکی تجهیزات بی دوره ایمنی و بهداشت صنعتی (HSE) در تهران کرمانشاه دستیار دندانپزشک در اهواز فعالیت الکتریکی مدرسان برجست آموزش دستیار دندانپزشک در تهران لوله‌ی اکسیژن آشنایی با تعمیر ساکشن عیب یاب آلتراسونیک عزم جوشکاری مقاومتی مخازن ذخیره آموزش طب سنتی در تبریز آموزش داروشناسی در تبریز تکریم علوم پایه کلاس دستیار دندانپزشکی در قم دستیار دندانپزشک قم کلاس آموزش برنامه نویسی اندروید در تبریز کالیبراسیون دستگاه فتومتر دوره های icdl تبریز بنزین کالیبراسیون تجهیزات پزشکی ویسکومتر مهندسان تفکر مارتین هایدگر بر معماری gps یماری های تیروئید دوره icdl تبریز دوره icdl تبریز شاخه های مختلف دندانپزشکی آموزشگاه فوریت های پزشکی،آموزشگاه فوریت های پزشکی در تبریز،آموزشگاه کمک های اولیه،آموزشگاه کمک های اولیه در تبریز آموزش فوریت پزشکی در تبریز انجمن بهداشت کاربرد پرینتر سه بعدی در پزشکی طب الینور آموزش نرم افزار داروخانه در ارومیه راه پله و پاشیر اموزش دستیار دندانپزشکی در قم تست خمش موسسه آموزش کامپیوتر تبریز EQ آنتی بادی مهندسی پزشکی گرایش بیوالکتریک تکنسین داروخانه بهتره یا دستیار دندانپزشک تاریخچه لیزر در دندانپزشکی انجمن مهندسان حقوق خانواده تجهيزات مرطوب ساز دارو

logo کنسرسیوم دانشگاهیان و متخصصان ایران - بازاریابی

حامیان کنسرسیوم ایرکاس

  • IRSME
  • RKA
  • ACS
  • IUE
  • RFTC
  • BQC
  • DNW
  • ICS
  • TUV-EMB
  • QAL
  • Ino
  • Allaiance
  • Tckit

تبلیغات در ایرکاس

دسترسی به ژورنال مقالات

az3

تصاویر اینستاگرام ایرکاس