نام کاربری یا پست الکترونیکی
رمز عبور

تیم بازاریابی ttedit کنسرسیوم دانشگاهیان و متخصصان ایران - تیم بازاریابی

بازاریابی

سال‌های سال است که اغلب مردم بازاریابی را به چشم شغلی ناخوشایند می‌بینند. حرفه‌ای که با کمپین‌های «تلقین مثبت» و پر کردن اینباکس ایمیل‌های مردم عجین شده است.بازاریابی علم عجیبی نیست. بااین‌حال چیزی در مورد آن وجود دارد که باعث می‌شود حتی انسان‌های باهوش را سردرگم کند. اگر از نزدیک نگاه کنیم، می‌بینیم که بازاریابی، انسان‌های تحصیل‌کرده و با اعتمادبه‌نفس را هم مرعوب می‌کند. باوجوداینکه استراتژی‌های بازاریابی هرسال میلیون‌ها دلار برای شرکت‌ها هزینه دارند، ولی حتی متصدیان شرکت می‌ترسند که اقرار کنند از ماهیت بازاریابی و روش کار آن، چیزی نمی‌دانند. سه دلیل اصلی وجود دارد که بازاریابی را برای مردم و حتی مدیران رده‌بالا، کمی عجیب، ناخوشایند و وحشت‌آور می‌کند:اغلب مدیرانی که تیم‌های بازاریابی را استخدام می‌کنند، خودشان در زمینه‌ی دیگری متخصص هستند. مثلاً شما متخصص یک شرکت کترینگ قدیمی هستید یا یک شرکت سخت‌افزاری. درهرصورت تخصص شما در حوزه‌ی دیگری است. به‌این‌ترتیب هرگاه به روند بازاریابی نگاه کنید، احساس حیرت می‌کنید و برای اینکه ظاهر را نگه‌دارید، وانمود می‌کنید که مسائل بازاریابی را کاملاً فهمیده‌اید.شما نمی‌خواهید اعتراف کنید چیزی را نمی‌دانید که احساس می‌کنید «باید بدانید». با خودتان می‌گویید «من باهوش و تحصیل‌کرده هستم و باید وقتی اعضای تیم بازاریابی با هم حرف می‌زنند، حرف‌های آن‌ها را متوجه شوم. ولی واقعیت این است که من حتی یک کلمه از صحبت‌های آن‌ها را نمی‌فهمم.»هیچ دلیلی و بایدی وجود ندارد که روندهای بازاریابی را متوجه شوید. شما در زمینه‌ی دیگری متخصص هستید.نکته: با پذیرفتن اینکه شما کارشناس رشته‌ی خود هستید، می‌توانید یادگیری مبانی و اصول اولیه‌ی بازاریابی را به‌سادگی شروع کنید.اکثر بازاریابان نمی‌دانند بازاریابی به‌عنوان یک سیستم کل چطور کار می‌کند. آن‌ها فقط بخش‌هایی از این سیستم را مدیریت می‌کنند؛ مثل بخش سئو، برند سازی یا روابط عمومی.این شغل بازاریاب است که شما را متقاعد کند بخشی از آن سیستم طلایی است که جریان دائمی مشتریان را به سمت محصولات شما تضمین می‌کند. آن‌ها شما را با کلمات تخصصی و گاهی عجیب، آشفته می‌کنند تا باور کنید که آن‌ها افراد مناسب برای سیستم شما هستند. بازاریاب‌ها (البته به‌احتمال‌ زیاد) تعاملی از پیش طراحی‌شده را با شما شروع می‌کنند که طی آن، شما احساس می‌کنید تاکتیک‌های فروش بیش‌ازحد پیچیده و تخصصی اهستند و هر چه در این کار موفق‌تر باشند، شما پول بیشتری به آن‌ها پرداخت می‌کنید تا راه‌حلی برای فروش شما بیابند. اگر شما پس از پایان جلسه‌ی خود با بازاریاب‌ها، حس می‌کنید بیش از اینکه متقاعد شده باشید، گیج و سردرگم شده‌اید، به دلیل همین پروسه‌ی طراحی‌شده است.

دپارتمان های علمی

درباره کنسرسیوم

پنل آموزشی

آمار سایت

تعداد اعضای آنلاین : 0

تعداد کل اعضای کنسرسیوم : 1752

برای مشاهده اعضای آنلاین کلیک کنید

مراکز خدماتی و رفاهی طرف قرارداد

marakez

بازار کار کمک پرستار سوند نازال اکسیژن سخت افزار طبقه بندي اشيا آموزش پانسمان گلبول های سفید ویسکومترهای دورانی موارد استفاده از چشم مصنوعی پراب زاویه دار روشنایی تعهّدات والدین متقاضی مرکز آموزش نسخه پیچی در تبریز DRAFT تعمیر رطوبت سنج تربیت و آموزش مدیران اجرایی دوره ایمنی و بهداشت صنعتی (HSE) در سنندج بافت های مختلف بدن جدید مرکز آموزش تزریقات شغل بازاریابی ضيافت بازرسی تاسیسات نسخه پیچ،نسخه پیچی تازه های دندانپزشکی آموزش تعمیر فشار سنج های آنالوگ در گیلان دوره دستیاری دندانپزشک آسمی آموزش تعمیر فشار سنج های آنالوگ در مشهد قرارداد رحم جایگزین و عقد صلح پريوديك تشخیص گیاهان دارویی نماز درباره پانسمانی که زخم را تا سه روز تازه نگه می‌دارد شبیه سازی فرد سالم دستمزد نسخه پیچ آموزشگاه آموزش کامپیوتر در تبریز فن آوری اطلاعات آموزش تعمیر فشار سنج های آنالوگ در چابهار API تعمیر و نگهداری آموزش تعمیر فشار سنج های آنالوگ در تهران آموزش تکنشسین داروخانه سالروز درگذشت شهریار تدقیق رویکرد پدیدارشناسه مارتین هایدگر بر معماری اخلاط 4 گانه متخصص امنیت شبکه حقوق اثری از کارلو اسکارپا سیستم روباتیک دوره تست های غیرمخرب و بازرسی جوش در ساری ترميم بافت استخوان با فناوری نانو آلودگی زدایی دندان های دیجیتال و ارسال اطلاعات تغذیه ای شما به پزشک برنامه های مدون تکنولوژی جدید پرینترهای سه‌بعدی روش تصویربرداری بازرسی محور فنی حرفه ای مجاری گوارشی

logo کنسرسیوم دانشگاهیان و متخصصان ایران - تیم بازاریابی

حامیان کنسرسیوم ایرکاس

  • IRSME
  • RKA
  • ACS
  • IUE
  • RFTC
  • BQC
  • DNW
  • ICS
  • TUV-EMB
  • QAL
  • Ino
  • Allaiance
  • Tckit

تبلیغات در ایرکاس

دسترسی به ژورنال مقالات

az3

تصاویر اینستاگرام ایرکاس