نام کاربری یا پست الکترونیکی
رمز عبور

دوره تعمیرات تجهیزات پزشکی درتبریز ttedit کنسرسیوم دانشگاهیان و متخصصان ایران - دوره تعمیرات تجهیزات پزشکی درتبریز

آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی در تبریز

آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی در تبریز

کنسرسیوم دانشگاهیان و متخصصان ایران با همکاری آموزشگاه فنی و حرفه ای آپادانا ، مجری دوره های آموزشی اشتغال محور در تبریز می باشد. ایرکاس با برگزاری دوره آموزشی تعمیرات تجهیزات پزشکی در تبریز امکان اشتغال برای فارغ التحصیلان رشته های مهندسی پزشکی و سایر علاقمندان به تجهیزات پزشکی را فراهم می آورد. کارآموزان دوره آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی در تبریز در دو سطح با تعمیرات تخصصی تجهیزات پزشکی آشنا می شوند. (آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی در تبریز)

در سطح مقدماتی این دوره ابتدا با مفاهیم پایه برق و الکترونیک و سپس با قطعات الکترونیک و لحیم کاری آشنا می شوید. در ادامه دوره آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی در تبریز با انواع فشار سنج های آنالوگ و دیجیتال وشیوه عیب یابی آنها آشنا شده و تعمیرات آن را فرا می گیرید در داما با تجهیزاتی از قبیل پالس اکسیمتر پمپ تشک مواج نبولایزر اتوسکوپ لارنگسکوپ افتالموسکوپ و... آشنا خواهید شد.

بهترین آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی در تبریز

با شرکت در دوره تعمیرات تجهیزات پزشکی در تبریز به یک مهندس پزشک واقعی تبدیل شوید. این دوره مکمل آموخته های دانشگاهی شما خواهد بود و شما را قادر به انجام تعمیرات تخصصی انواع تجهیزات پزشکی خواهد کرد. دوره های تعمیر تجهیزات پزشکی در تبریز به صورت حضوری برگزار شده و به صورت غیر حضوری در سرتا سر کشور برگزار می شود. (آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی در تبریز)

آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی

برگزاری دوره آموزش تعمیر تجهیزات پزشکی درتبریز کارگاههای مجهز آپادانا زیر نظر تعمیرکار بردهای پزشکی مقدور میباشد. علاقمندان و کارشناسان مهندسی پزشکی و دانشجویان میتوانند با شرکت در دوره اموزش تعمیر لوازم پزشکی بازار کار و کسب خوبی بدست آورند.

ضرورت تشکیل دوره تعمیرات تجهیزات پزشکی

مهندسی پزشکی یکی از تازه ترین رشته هایی است که قدم به عرصه دنیای تکنولوژی جهانی گذاشته است. این رشته در جهت کاربرد علوم فنی و مهندسی در یاری رساندن به پزشکان برای تشخیص و درمان هرچه بهتر بیماری ها تاثیر بسزایی دارد. هدف اصلی برگزاری دوره تعمیرات تجهیزات پزشکی در مجتمع آموزشی آپادانا، تربیت نیروهای متخصص در زمینه آشنایی، عیب یابی و تعمیرات تجهیزات پزشکی می باشد.

حوزه فعالیت این رشته مطالعه ساختار بدن انسان به صورت سیستمیک، کشف قوانین فیزیکی و معادلات ریاضی حاکم بر اجزاء سیستم، فهم رابطه بین آنها، مدلسازی این فرایندها و بررسی تأثیر بیماری بر روی این ساختار منظم و به تبع آن ارائه روش های تشخیصی و درمانی مفیدتر برای بهبود بیماری ها می باشد.

مهندسی پزشکی در گام های اولیه به بهره برداری، تعمیر ، پشتیبانی، نگهداری، تنظیم و استاندارد سازی دستگاه ها می پردازد. در مراحل تخصصی تر و بالاتر این رشته، شاهد توسعه، ارتقاء و بهبود دستگاه های پزشکی و حتی طراحی و ساخت یک دستگاه خواهیم بود.

آموزش تعمیر تجهیزات پزشکی بیشترین مبحث را در زمینه تعمیرات بردهای این دستگاهها در بازار کار شامل میشود. در اصل این دستگاهها در حال بروز رسانی و با امکانات بالا وارد ایران میشوند که در صورت خرابی مکانیک آن قابل تعویض است و در صورت خرابی برد هر یک از اجزای الکترونیکی قابل عیب یابی و تعمیر میباشد. تعمیر برد لوازم آزمایشگاهی و تعمیرات لوازم پزشکی با توجه به قیمت این دستگاهها حائز اهمیت میباشد. (آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی در تبریز)

دوره های مهندسی پزشکی در تبریز

علت درآمد بالای دوره تعمیرات تجهیزات پزشکی

مهندسی پزشکی یکی از تازه‌ترین رشته‌هایی است که قدم به عرصه دنیای تکنولوژی جهانی گذاشته است. این رشته در جهت کاربرد علوم فنی و مهندسی در یاری رساندن به پزشکان برای تشخیص و درمان هرچه بهتر بیماری‌ها تاثیر بسزایی دارد.

شما می‌توانید با گذراندن دوره‌های تخصصی و کاربردی مهندسی پزشکی مهارت خود را در بازارکار بیشتر کنید. دوره آموزش تعمیر تجهیزات پزشکی از پر درآمدترین رشته‌ها بشمار می‌رود. آموزش نصب و راه اندازی و تعویض قطعات معیوب لوازم پزشکی از موارد اصلی و مهم می‌باشد. علاوه بر آن تعمیر برد تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی و اتاق عمل از بهترین شاخه در بازار کار است.

مهندسی پزشکی در گام‌های اولیه به بهره برداری، تعمیر، پشتیبانی، نگهداری، تنظیم و استاندارد سازی دستگاه ها می‌پردازد.

یکی از مشکلاتی که کشور عزیزمان به دلیل تحریمها دچار شده عدم ساپورت و پشتیبانی شرکت‌های سازنده دستگاههای پزشکی می باشد و به دلیل حساس بودن و دقت بالای دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی، اتاق عمل، رادیولژی، سونوگرافی، آزمایشگاهی و بیمارستانی ،آموزشگاه اپادانا دوره‌های تخصصی تعمیرات بردهای الکترونیکی در تبریز این تجهیزات را برگزار می نماید.(همراه با مدرک معتبر بین المللی فنی حرفه ای)

برای یادگیری تعمیر تجهیزات پزشکی لازم است که شما تعمیر مکانیک و تعمیر برد تجهیزات پزشکی را بدانید. کارشناس‌های مجرب، بهترین سرفصلها را برای یادگیری بهتر شما در بازار کار مهیا کرده‌اند

دوره آموزش تعمیر بردهای پزشکی و آزمایشگاهی

در بخش آموزش تعمیر بردهای پزشکی در ابتدا کارآموزان با قطعات تشکیل دهنده روی کلیه مدارات آشنا میشوند. بعد از شناخت قطعات الکترونیکی سراغ ابزارها جهت تست و اندازه گیری و درآوردن و جازدن آنها میپردازیم. سپس سراغ بردهای تغذیه، سوئیچینگ، مدار پاور، بردهای اینورتر در لوازم پزشکی میپردازیم. حداقل در کارگاه با ۷ مدل مدار تغذیه آشنا شده و بعد از آن عیب یابی برد را شروع میکنیم. آموزش مسیریابی بردهای تک لایه، دو لایه و چند لایه از مباحث اصلی در کلاس است. ولتاژ گیری برد، نقشه خوانی مدار، مسیریابی قطعات SMD الکترونیکی و بررسی آی سی ها و چیپ ست های کنترلر از اهم تدریس این جلسات است. (تجهیزات پزشکی در تبریز)

آموزش عیب یابی بردهای پزشکی مستلزم یادگیری اصول مدار تغذیه، مین برد اصلی و ارتباط آن با هیدرلیک و مکانیک میباشد. در کارگاههای آموزشی آپادانا با بردهای مختلف تجهیزات پزشکی آشنا شده و روی انها تمرین عملی انجام میدهید. آموزش تعمیر تجهیزات پزشکی بخش برد ویژه بازار کار طراحی شده و کارشناس و تعمیرکار بردهای پزشکی این مباحث را تدریس میکند. (مهندسی پزشکی در تبریز)

                                                     fb7f1639b8eee44db2bff7a809aa3ad921303656images

تجهیزات پزشکی چیست؟

کلمه تجهیزات پزشکی در هر کشوری معانی متعددی دارد. اما در حالت کلی این تجهیزات به هر گونه ابزار، وسایل و تجهیزاتی گفته می شود که در علم پزشکی برای تشخیص، پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری ها استفاده می شود. در واقع هر کدام از این وسایل و تجهیزات و ابزار با هدف خاصی توسط تولید کنندگان این عرصه ساخته شده اند و به بازار عرضه می شوند. کلیه این وسایل با هدف سلامتی انسان ها ساخته می شوند. وسایل و ابزارهایی که در زمره گروه تجهیزات پزشکی قرار می گیرند بسیار زیاد و متنوع هستند. هدف از ساخت انواع وسایل و تجهیزات پزشکی حداقل در یکی از گروه های زیر دسته بندی می شوند.

  •     تجهیزاتی که برای تشخیص، پیشگیری و درمان بیماری خاصی ساخته می شوند.
        تجهیزاتی که برای تشخیص، پیشگیری و درمان یک معلولیت یا صدمه ساخته می شوند.
        تجهیزاتی که برای اصلاح و جایگزینی یک آناتومی ساخته می شوند.
        تجهیزاتی که برای ادامه حیات به عنوان یک حمایت کننده ساخته می شوند.
        تجهیزاتی که برای کنترل بارداری ساخته می شوند.
        تجهیزاتی که برای استریل و ضدعفونی کردن وسایل و همچنین محیط های پزشکی ساخته می شوند.

دوره تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی در تبریز

مجتمع آموزشی آپادانا در راستای برگزاری دوره های آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی برای علاقمندان بخصوص مهندسان و دانشجویان رشته مهندسی پزشکی, دانشجویان رشته مهندسی برق,دانشجویان رشته مهندسی مکانیک,دندانپزشکان و….. دوره ی آموزشی تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی را نیز برگزار میکند. (دوره تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی در تبریز)

حوزه مهندسی پزشکی به دنبال برطرف کردن نیازهای پزشکی در زمینه طراحی، ساخت و نگهداری تجهیزات و ابزارهای پزشکی در زمینه طراحی، ساخت و نگهداری تجهیزات و ابزارهای پزشکی برای کاربردهای پیشگیری و تشخیص و درمان بیماریها به کمک علوم مهندسی است.

مهندسی پزشکی یک تخصص بین رشته ای است که علاوه بر کاربردهای زیاد آن در تشخیص و درمان، ارتباط بسیاری با علوم دیگر دارد، این امر باعث افزایش پیچیدگی و جذابیت حوزه مهندسی پزشکی شده است.

وظایف یک تکنسین تعمیرات و عیب یابی تجهیزات دندانپزشکی موارد زیر است:

انجام کارهای تحقیقاتی و پژوهشی نظری و عملی در خصوص تولید یا بهبود کیفیت تجهیزات مطب های دندانپزشکی

طراحی و تولید لوازم، تجهیزات و دستگاه های  دندانپزشکی

نصب و راه اندازی یونیت صندلی و تجهیزات دندانپزشکی

آموزش نحوه استفاده و نگهداری از تجهیزات و دستگاه ها به پزشک و کارکنان مطب ها و…

نظارت و اجرای عملیات صادرات و واردات تجهیزات و دستگاه های مربوط به این حیطه

دوره تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی در آموزشگاه اپادانا

یکی از پر مخاطب ترین دوره‌‌‌‌های آموزشی که کاملا شغل محور بوده و هنرجویان در این دوره بصورت کاملا عملی تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی را فرا گرفته و با سرمایه اندک وارد بازار کارمی شوند.

پس از پایان دوره نیز پشتیابی فنی نامحدود از هنرجویان فراهم است.

دوره تعمیرات تجهیزات پزشکی در تبریز

با یاد گیری تعمیرات تجهیزات پزشکی قادر به تعمیرات انواع دستگاه ها وتجهیزات پزشکی مانند انواع دستگاه های فشار سنج تجهیزات معاینه عمومی انواع پمپ سرم و سرنگ دستگاه نوار قلبی یا ای سی جی دستگاه الکتروشوک یا دفیبریلاتور و... خواهید شد.(دوره تعمیرات تجهیزات پزشکی در تبریز)

آموزش مکانیک تجهیزات پزشکی در تبریز

در آموزش عیب یابی و تعمیر تجهیزات پزشکی لازم است که کارآموزان با دستگاههای جدید و عملکرد آنها آشنا شوند. در این آموزشها بعلت تنوع این دستگاهها دوره بصورت تئوری میباشد که در آپادانا برگزار میشود. لازم است که کارآموز بعد از گذراندن عیب یابی بردهای پزشکی در مرکز واردات این تجهیزات فعالیت خود را شروع کند تا با بخش های مکانیکی دستگاه بیشتر آشنا شوند.

 یادگیری تخصصی تعمیرات تجهیزات پزشکی در تبریز

برخلاف نام و ظاهر پیچیده تجهیزات پزشکی و تجهیزات دندانپزشکی، مکانیزم و خطاهای این تجهیزات ساده و تعمیرات آن قابل پیشبینی می باشدو برخی از تجهیزات پزشکی مانند الکتروشوک بیشتر نیاز به تعمیرات و سرویس نرم افزاری دارند در دوره آموزشی تعمیر تجهیزات پزشکی با تعمیرات انواع دستگاه های الکتروشوک پمپ سرم پمپ سرنگ نبولایزر اکسیژن ساز فشار سنج پالس اکسی متر پمپ تشک مواج الکتروکوتر و سایر تجهیزات بیمارستانی به طور کامل آشنا خواهید شد. (آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی در تبریز)

زمینه های اشتغال زایی دوره تعمیرات تجهیزات پزشکی:

افراد بعد از گذراندن دوره تعمیرات تجهیزات پزشکی در مراکز زیر مشغول به کار می شوند:

شرکت های تجهیزات پزشکی
بیمارستان ها، آزمایشگاه ها
مراکز تصویربرداری
کلینیک ها و مطب های دندانپزشکی

دپارتمان های علمی

درباره کنسرسیوم

پنل آموزشی

آمار سایت

تعداد اعضای آنلاین : 0

تعداد کل اعضای کنسرسیوم : 1725

برای مشاهده اعضای آنلاین کلیک کنید

مراکز خدماتی و رفاهی طرف قرارداد

marakez

سلول های عصبی اموزشگاه فنی آزاد آموزشگاه تعمیر تجهیزات پزشکی بیماری های دهان آموزش مجازی نسخه پیچی آسماني تعمیر تجهیزات پزشکی روش‌های پرتودرمانی پروتز چشمی چاپ اعضای بدن محشر آموزش نسخ الکترونیک در تبریز سازگار مانیتورینگ علایم حیاتی Biosys فروش ویور رادیوگرفی رحم جایگزین، والدین حکمی، تعهّدات، قرارداد، مادر جانشین دوره مجازی ایزو تنش گیری تست­های غیر مخرب سیستم های جدید انعقاد مدلسازی سه بعدی مطلب کوتاه عید فطر گرایش بیوالکتریک مهندسی پزشکی تجهيزات سلول های قلبی بیوپرینتینگ نوآوریهای تکنولوژی شب‌های مقدس 3شعبان برگزار کندده دوره های آموزشی متخصصان اموزش دستیاری دندانپزشکی شرکت پژوهشی شونبرگ تنفس حساسیت به نور مسلمين تسلیت دلایل دوره تکنسین داروخانه در تبریز ژورنال مقالات،دسترسی به پایگاه های علمی،پسورد دانشگاه ها،مقالات رایگان،دانلود مقاله،ساینس دایرکت، مقالات ISI، n vhd'hk kl دوره گیاهان دارویی در اهواز drawing overall plotplan جذب دستیار دندانپزشک در رشت آموزش تعمیر و نگهداری تجهیزات پزشکی گرایش های مهندسی پزشکی اموزش آموزش تست های غیر مخرب به روش های چشمی VT در تهران آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی جهاد دانشگاهی تبریز آدرس آموزشگاه داروشناسی در تبریز دوره آموزشی نبولایزر در شیراز درمان فروشگاه تجهیزات پزشکی دستیار دندانپزشک در تهران مهندسی پزشکی واحد تبریز دانلود سوالات تابستان 95-96 ساروج فروش ترک یاب مغناطیسی آموزش مایعات نافذ

logo کنسرسیوم دانشگاهیان و متخصصان ایران - دوره تعمیرات تجهیزات پزشکی درتبریز

حامیان کنسرسیوم ایرکاس

  • IRSME
  • RKA
  • ACS
  • IUE
  • RFTC
  • BQC
  • DNW
  • ICS
  • TUV-EMB
  • QAL
  • Ino
  • Allaiance
  • Tckit

تبلیغات در ایرکاس

دسترسی به ژورنال مقالات

az3

تصاویر اینستاگرام ایرکاس