نام کاربری یا پست الکترونیکی
رمز عبور

شغل بازاریابی ttedit کنسرسیوم دانشگاهیان و متخصصان ایران - شغل بازاریابی

بازاریابی

سال‌های سال است که اغلب مردم بازاریابی را به چشم شغلی ناخوشایند می‌بینند. حرفه‌ای که با کمپین‌های «تلقین مثبت» و پر کردن اینباکس ایمیل‌های مردم عجین شده است.بازاریابی علم عجیبی نیست. بااین‌حال چیزی در مورد آن وجود دارد که باعث می‌شود حتی انسان‌های باهوش را سردرگم کند. اگر از نزدیک نگاه کنیم، می‌بینیم که بازاریابی، انسان‌های تحصیل‌کرده و با اعتمادبه‌نفس را هم مرعوب می‌کند. باوجوداینکه استراتژی‌های بازاریابی هرسال میلیون‌ها دلار برای شرکت‌ها هزینه دارند، ولی حتی متصدیان شرکت می‌ترسند که اقرار کنند از ماهیت بازاریابی و روش کار آن، چیزی نمی‌دانند. سه دلیل اصلی وجود دارد که بازاریابی را برای مردم و حتی مدیران رده‌بالا، کمی عجیب، ناخوشایند و وحشت‌آور می‌کند:اغلب مدیرانی که تیم‌های بازاریابی را استخدام می‌کنند، خودشان در زمینه‌ی دیگری متخصص هستند. مثلاً شما متخصص یک شرکت کترینگ قدیمی هستید یا یک شرکت سخت‌افزاری. درهرصورت تخصص شما در حوزه‌ی دیگری است. به‌این‌ترتیب هرگاه به روند بازاریابی نگاه کنید، احساس حیرت می‌کنید و برای اینکه ظاهر را نگه‌دارید، وانمود می‌کنید که مسائل بازاریابی را کاملاً فهمیده‌اید.شما نمی‌خواهید اعتراف کنید چیزی را نمی‌دانید که احساس می‌کنید «باید بدانید». با خودتان می‌گویید «من باهوش و تحصیل‌کرده هستم و باید وقتی اعضای تیم بازاریابی با هم حرف می‌زنند، حرف‌های آن‌ها را متوجه شوم. ولی واقعیت این است که من حتی یک کلمه از صحبت‌های آن‌ها را نمی‌فهمم.»هیچ دلیلی و بایدی وجود ندارد که روندهای بازاریابی را متوجه شوید. شما در زمینه‌ی دیگری متخصص هستید.نکته: با پذیرفتن اینکه شما کارشناس رشته‌ی خود هستید، می‌توانید یادگیری مبانی و اصول اولیه‌ی بازاریابی را به‌سادگی شروع کنید.اکثر بازاریابان نمی‌دانند بازاریابی به‌عنوان یک سیستم کل چطور کار می‌کند. آن‌ها فقط بخش‌هایی از این سیستم را مدیریت می‌کنند؛ مثل بخش سئو، برند سازی یا روابط عمومی.این شغل بازاریاب است که شما را متقاعد کند بخشی از آن سیستم طلایی است که جریان دائمی مشتریان را به سمت محصولات شما تضمین می‌کند. آن‌ها شما را با کلمات تخصصی و گاهی عجیب، آشفته می‌کنند تا باور کنید که آن‌ها افراد مناسب برای سیستم شما هستند. بازاریاب‌ها (البته به‌احتمال‌ زیاد) تعاملی از پیش طراحی‌شده را با شما شروع می‌کنند که طی آن، شما احساس می‌کنید تاکتیک‌های فروش بیش‌ازحد پیچیده و تخصصی اهستند و هر چه در این کار موفق‌تر باشند، شما پول بیشتری به آن‌ها پرداخت می‌کنید تا راه‌حلی برای فروش شما بیابند. اگر شما پس از پایان جلسه‌ی خود با بازاریاب‌ها، حس می‌کنید بیش از اینکه متقاعد شده باشید، گیج و سردرگم شده‌اید، به دلیل همین پروسه‌ی طراحی‌شده است.

دپارتمان های علمی

درباره کنسرسیوم

پنل آموزشی

آمار سایت

تعداد اعضای آنلاین : 0

تعداد کل اعضای کنسرسیوم : 1728

برای مشاهده اعضای آنلاین کلیک کنید

مراکز خدماتی و رفاهی طرف قرارداد

marakez

آموزش تعمیرات پزشکی برآورد اعمال کنسرسيوم ايرکاس نانوذرات نقره و سیلیسیوم ایمنی دوره دندانی سبزیجات سالروز درگذشت شهریار دوره تعمیرات تجهیزات بیمارستانی چاپ اعضای بدن میلاد امام چهارم 22بهمن97 معرفی بخش اول آیین نامه تجهیزات پزشکی آموزش شناسايي مزاجهای اصلي در تهران ارزدیجیتال در تبریز یک لایه فعال زیستی دانلود فیلم آموزشی درک تصویر جراحی دوره های تزریقات روش‌های پرتودرمانی معرفی مهندسی پزشکی ، مهندسی پزشکی گرایش بالینی ، مهندسی پزشکی گرایش بیومکانیک ، مهندسی پزشکی گرایش بیوالکتریک ، مهندسی پزشکی گرایش بیومتریال (بیومواد) ، مهندسی پزشکی ایران ، مهندسی پزشکی دانشگاه پیام سیستم همگام‌سازی دردهای مزمن تکنسین دارویی nebulizer jet سلول بنيادي بافت همبندي آیین نامه تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی چشم مصنوعی موارد استفاده از نبولایزر تراپی کوادکوپتر پهباد مال?یروتورپروانه پی?را?ش مانور پرواز تعادل بالا ?رکت دانشگاه ?حقیقات? نظامی ت?وی?برداری تفریحی جذ?بیترادیو ?نترلی اختلاف فشا? اتمسفر هلی?و?تر پره چرش مع?وس گشتا?ر نگهداریدندان پزشکی مانیتورینگ علائم حیاتی CERITEKON آنالیز روغن مهندسی پزشکی گرایش بیومکانیک مولتي تمپورال دوره گیاهان دارویی در مشهد امامت و ولايت رشته تحصیلی MBA نمونه سوالات آزمون کارشناسان رسمی قوه قضائیه کلاس داروشناسی کاتتر انتقال بازرسی غیر مخرب به‌زودی تست­های غیر مخرب چه زمان بیماران به دیالیز نیاز پیدا می کنند؟ روزه استخدام دستیار دندانپزشک در رشت تشخیص بیماری روش غیر تهاجمی بدست آوردن فشار خون آموزش مجازی NDT گراديان مورفولوجيكال چراغ یو وی تعمیر مانیتور پزشکی فلسفه‌ فيثاغورس افلاطوني بازرسی قطعات تصوير آشنایی با اندوسکوپی روز معلم بزرگداشت روز جهانی خانواده اصلاح وضیعت ظاهری بیمار خواص مكانيكي سازمان انتقال خون

logo کنسرسیوم دانشگاهیان و متخصصان ایران - شغل بازاریابی

حامیان کنسرسیوم ایرکاس

  • IRSME
  • RKA
  • ACS
  • IUE
  • RFTC
  • BQC
  • DNW
  • ICS
  • TUV-EMB
  • QAL
  • Ino
  • Allaiance
  • Tckit

تبلیغات در ایرکاس

دسترسی به ژورنال مقالات

az3

تصاویر اینستاگرام ایرکاس