نام کاربری یا پست الکترونیکی
رمز عبور

بازاریاب حرفه ای ttedit کنسرسیوم دانشگاهیان و متخصصان ایران - بازاریاب حرفه ای

بازاریابی

سال‌های سال است که اغلب مردم بازاریابی را به چشم شغلی ناخوشایند می‌بینند. حرفه‌ای که با کمپین‌های «تلقین مثبت» و پر کردن اینباکس ایمیل‌های مردم عجین شده است.بازاریابی علم عجیبی نیست. بااین‌حال چیزی در مورد آن وجود دارد که باعث می‌شود حتی انسان‌های باهوش را سردرگم کند. اگر از نزدیک نگاه کنیم، می‌بینیم که بازاریابی، انسان‌های تحصیل‌کرده و با اعتمادبه‌نفس را هم مرعوب می‌کند. باوجوداینکه استراتژی‌های بازاریابی هرسال میلیون‌ها دلار برای شرکت‌ها هزینه دارند، ولی حتی متصدیان شرکت می‌ترسند که اقرار کنند از ماهیت بازاریابی و روش کار آن، چیزی نمی‌دانند. سه دلیل اصلی وجود دارد که بازاریابی را برای مردم و حتی مدیران رده‌بالا، کمی عجیب، ناخوشایند و وحشت‌آور می‌کند:اغلب مدیرانی که تیم‌های بازاریابی را استخدام می‌کنند، خودشان در زمینه‌ی دیگری متخصص هستند. مثلاً شما متخصص یک شرکت کترینگ قدیمی هستید یا یک شرکت سخت‌افزاری. درهرصورت تخصص شما در حوزه‌ی دیگری است. به‌این‌ترتیب هرگاه به روند بازاریابی نگاه کنید، احساس حیرت می‌کنید و برای اینکه ظاهر را نگه‌دارید، وانمود می‌کنید که مسائل بازاریابی را کاملاً فهمیده‌اید.شما نمی‌خواهید اعتراف کنید چیزی را نمی‌دانید که احساس می‌کنید «باید بدانید». با خودتان می‌گویید «من باهوش و تحصیل‌کرده هستم و باید وقتی اعضای تیم بازاریابی با هم حرف می‌زنند، حرف‌های آن‌ها را متوجه شوم. ولی واقعیت این است که من حتی یک کلمه از صحبت‌های آن‌ها را نمی‌فهمم.»هیچ دلیلی و بایدی وجود ندارد که روندهای بازاریابی را متوجه شوید. شما در زمینه‌ی دیگری متخصص هستید.نکته: با پذیرفتن اینکه شما کارشناس رشته‌ی خود هستید، می‌توانید یادگیری مبانی و اصول اولیه‌ی بازاریابی را به‌سادگی شروع کنید.اکثر بازاریابان نمی‌دانند بازاریابی به‌عنوان یک سیستم کل چطور کار می‌کند. آن‌ها فقط بخش‌هایی از این سیستم را مدیریت می‌کنند؛ مثل بخش سئو، برند سازی یا روابط عمومی.این شغل بازاریاب است که شما را متقاعد کند بخشی از آن سیستم طلایی است که جریان دائمی مشتریان را به سمت محصولات شما تضمین می‌کند. آن‌ها شما را با کلمات تخصصی و گاهی عجیب، آشفته می‌کنند تا باور کنید که آن‌ها افراد مناسب برای سیستم شما هستند. بازاریاب‌ها (البته به‌احتمال‌ زیاد) تعاملی از پیش طراحی‌شده را با شما شروع می‌کنند که طی آن، شما احساس می‌کنید تاکتیک‌های فروش بیش‌ازحد پیچیده و تخصصی اهستند و هر چه در این کار موفق‌تر باشند، شما پول بیشتری به آن‌ها پرداخت می‌کنید تا راه‌حلی برای فروش شما بیابند. اگر شما پس از پایان جلسه‌ی خود با بازاریاب‌ها، حس می‌کنید بیش از اینکه متقاعد شده باشید، گیج و سردرگم شده‌اید، به دلیل همین پروسه‌ی طراحی‌شده است.

دپارتمان های علمی

درباره کنسرسیوم

پنل آموزشی

آمار سایت

تعداد اعضای آنلاین : 0

تعداد کل اعضای کنسرسیوم : 1728

برای مشاهده اعضای آنلاین کلیک کنید

مراکز خدماتی و رفاهی طرف قرارداد

marakez

شبکه های موبایل چاپ سه بعدی گوش حقوق علت نامگذاری روز 12 فروردین به عنوان روز جمهوری اسلامی چیست؟ مانیتورینگ علایم حیاتی Biosys کلینیک مخصوص دیالیز مومن برای زمانی محدود بازرسی خط لوله پردازش تصویر چیست؟ دستیار دندانپزشک خانم در تبریز رضایی یا تشریفاتی بودن مارکها و برندهای معروف تجهیزات پزشکی آشنایی با اصول دندانپزشکی تست غیر مخرب صدور گواهی سلامت آزمون غیر مخرب آزمون های روماتولوژی صفر رادیو داروها بازرسی اسکلت فلزی اثری از کارلو اسکارپا ایمنی و عملکرد تجهیزات پزشکی در آینده‌ای نه‌چندان دور ANSI برنامه ریزی بازرسی NDT مکانیسم تولید الکترون درمان استروئیدی نابارور بحران‌ تخلیه چشم آموزش دستیار دندانپزشک در رشت غیر مخرب پیشرفته درآمد دستیار دندانپزشک در تهران درمان بيماري ADHD ماهیّت حقوقی قرارداد دستیار دندانپزشک چیست رحمت مهندسین مشاور بازرسی فنی معالجه ریشه دندان رحم جایگزین، والدین حکمی، تعهّدات، قرارداد، مادر جانشین دستیار دندانپزشک استخدام رشت آموزش گیاهان دارویی و طب سنتی در تبریز خلوت گرم خانه دوره تست های غیرمخرب و بازرسی جوش در تبریز نسخه پیچ کیست رﺳﺘﻮراﻧﻬﺎ و ﻛﺎﻓﻪ ﻫﺎي ﺧﻴﺎﺑﺎﻧﻲ ژنتیک تعیین دوز داروهای مورد استفاده دستیار دندانپزشک جهاد دانشگاهی شیراز سازمان تصاویر سه بعدی بدن دوره تعمیرات تجهیزات پزشکی درتبریز سلول های بنیادی بيوسراميك‌هاي فسفات كلسيم قرارداد رحم جایگزین و عقد صلح عضو پرینت شده جنگ تعمیر سونوکید

logo کنسرسیوم دانشگاهیان و متخصصان ایران - بازاریاب حرفه ای

حامیان کنسرسیوم ایرکاس

  • IRSME
  • RKA
  • ACS
  • IUE
  • RFTC
  • BQC
  • DNW
  • ICS
  • TUV-EMB
  • QAL
  • Ino
  • Allaiance
  • Tckit

تبلیغات در ایرکاس

دسترسی به ژورنال مقالات

az3

تصاویر اینستاگرام ایرکاس