نام کاربری یا پست الکترونیکی
رمز عبور

بازاریاب حرفه ای ttedit کنسرسیوم دانشگاهیان و متخصصان ایران - بازاریاب حرفه ای

بازاریابی

سال‌های سال است که اغلب مردم بازاریابی را به چشم شغلی ناخوشایند می‌بینند. حرفه‌ای که با کمپین‌های «تلقین مثبت» و پر کردن اینباکس ایمیل‌های مردم عجین شده است.بازاریابی علم عجیبی نیست. بااین‌حال چیزی در مورد آن وجود دارد که باعث می‌شود حتی انسان‌های باهوش را سردرگم کند. اگر از نزدیک نگاه کنیم، می‌بینیم که بازاریابی، انسان‌های تحصیل‌کرده و با اعتمادبه‌نفس را هم مرعوب می‌کند. باوجوداینکه استراتژی‌های بازاریابی هرسال میلیون‌ها دلار برای شرکت‌ها هزینه دارند، ولی حتی متصدیان شرکت می‌ترسند که اقرار کنند از ماهیت بازاریابی و روش کار آن، چیزی نمی‌دانند. سه دلیل اصلی وجود دارد که بازاریابی را برای مردم و حتی مدیران رده‌بالا، کمی عجیب، ناخوشایند و وحشت‌آور می‌کند:اغلب مدیرانی که تیم‌های بازاریابی را استخدام می‌کنند، خودشان در زمینه‌ی دیگری متخصص هستند. مثلاً شما متخصص یک شرکت کترینگ قدیمی هستید یا یک شرکت سخت‌افزاری. درهرصورت تخصص شما در حوزه‌ی دیگری است. به‌این‌ترتیب هرگاه به روند بازاریابی نگاه کنید، احساس حیرت می‌کنید و برای اینکه ظاهر را نگه‌دارید، وانمود می‌کنید که مسائل بازاریابی را کاملاً فهمیده‌اید.شما نمی‌خواهید اعتراف کنید چیزی را نمی‌دانید که احساس می‌کنید «باید بدانید». با خودتان می‌گویید «من باهوش و تحصیل‌کرده هستم و باید وقتی اعضای تیم بازاریابی با هم حرف می‌زنند، حرف‌های آن‌ها را متوجه شوم. ولی واقعیت این است که من حتی یک کلمه از صحبت‌های آن‌ها را نمی‌فهمم.»هیچ دلیلی و بایدی وجود ندارد که روندهای بازاریابی را متوجه شوید. شما در زمینه‌ی دیگری متخصص هستید.نکته: با پذیرفتن اینکه شما کارشناس رشته‌ی خود هستید، می‌توانید یادگیری مبانی و اصول اولیه‌ی بازاریابی را به‌سادگی شروع کنید.اکثر بازاریابان نمی‌دانند بازاریابی به‌عنوان یک سیستم کل چطور کار می‌کند. آن‌ها فقط بخش‌هایی از این سیستم را مدیریت می‌کنند؛ مثل بخش سئو، برند سازی یا روابط عمومی.این شغل بازاریاب است که شما را متقاعد کند بخشی از آن سیستم طلایی است که جریان دائمی مشتریان را به سمت محصولات شما تضمین می‌کند. آن‌ها شما را با کلمات تخصصی و گاهی عجیب، آشفته می‌کنند تا باور کنید که آن‌ها افراد مناسب برای سیستم شما هستند. بازاریاب‌ها (البته به‌احتمال‌ زیاد) تعاملی از پیش طراحی‌شده را با شما شروع می‌کنند که طی آن، شما احساس می‌کنید تاکتیک‌های فروش بیش‌ازحد پیچیده و تخصصی اهستند و هر چه در این کار موفق‌تر باشند، شما پول بیشتری به آن‌ها پرداخت می‌کنید تا راه‌حلی برای فروش شما بیابند. اگر شما پس از پایان جلسه‌ی خود با بازاریاب‌ها، حس می‌کنید بیش از اینکه متقاعد شده باشید، گیج و سردرگم شده‌اید، به دلیل همین پروسه‌ی طراحی‌شده است.

دپارتمان های علمی

درباره کنسرسیوم

پنل آموزشی

آمار سایت

تعداد اعضای آنلاین : 0

تعداد کل اعضای کنسرسیوم : 1756

برای مشاهده اعضای آنلاین کلیک کنید

مراکز خدماتی و رفاهی طرف قرارداد

marakez

جریان رهایش ايمپلنت استخوان ایران اسلامی تاریخچه لیزر در دندانپزشکی کشت میکروبی دوره آموزشی نبولایزر در اصفهان آموزش الکترونیک پایه فيلتر هموار ساز تولید تجهیزات پزشکی گروه‌بندی خون آموزش نرم افزار داروخانه در تهران تایید صلاحیت جوشکار تولید انرژی جدیدترین دستگاه تبدیل گفتار به متن برای ناشنوایان ارزیابی نتایج آزمون استخدام دستیار دندانپزشک در جنوب تهران ساختار تيوپ تشديد کننده تصوير ;کنسرسیوم ایرکاس طرح خرید لیزر دندانپزشکی درمان سردرد آموزش سیستم زنی داروخانه در تبریز • تصویربرداری مولکولی چیست؟ برآورد اعمال بندگي علائم بیماری مننژیت باکتریایی انلود پروژه الکترونیک آموزش مجازی NDT مانیتور سعادت نواوران دانلود جزوه های مهندسی پزشکی تعمیر(ECG) ای سی جی دوره آموزشی تعمیر تجهیزات پزشکی تفسیر هایدگر از معماری هنر توانستن طب سنتی آموزش تعمیرات یونیت دندانپزشکی تیم بازاریابی معرفت و شناخت دوره های آموزش تعمیرات سانتریفیوژ افتراقی تخمین عمر باقی مانده افتالموسکوپ اخذ مجوز تزریقات پانسمان کاهش مصرف دارو ژنتیک مندلی اسكن رادیونوكلئید شبکیه چشم تعمیر دی سی شوک تیروئید هسته ای حریم خصوصی آموزش تعمیر و نگهداری تجهیزات پزشکی در شیراز QA آینده کاری مارکها و برندهای معروف تجهیزات پزشکی شب بيست و يكم درملن انجمن صنفی جراحی لثه بسته بندی و فروش گیاهان دارویی در تبریز

logo کنسرسیوم دانشگاهیان و متخصصان ایران - بازاریاب حرفه ای

حامیان کنسرسیوم ایرکاس

  • IRSME
  • RKA
  • ACS
  • IUE
  • RFTC
  • BQC
  • DNW
  • ICS
  • TUV-EMB
  • QAL
  • Ino
  • Allaiance
  • Tckit

تبلیغات در ایرکاس

دسترسی به ژورنال مقالات

az3

تصاویر اینستاگرام ایرکاس