نام کاربری یا پست الکترونیکی
رمز عبور

بازاریابی

سال‌های سال است که اغلب مردم بازاریابی را به چشم شغلی ناخوشایند می‌بینند. حرفه‌ای که با کمپین‌های «تلقین مثبت» و پر کردن اینباکس ایمیل‌های مردم عجین شده است.بازاریابی علم عجیبی نیست. بااین‌حال چیزی در مورد آن وجود دارد که باعث می‌شود حتی انسان‌های باهوش را سردرگم کند. اگر از نزدیک نگاه کنیم، می‌بینیم که بازاریابی، انسان‌های تحصیل‌کرده و با اعتمادبه‌نفس را هم مرعوب می‌کند. باوجوداینکه استراتژی‌های بازاریابی هرسال میلیون‌ها دلار برای شرکت‌ها هزینه دارند، ولی حتی متصدیان شرکت می‌ترسند که اقرار کنند از ماهیت بازاریابی و روش کار آن، چیزی نمی‌دانند. سه دلیل اصلی وجود دارد که بازاریابی را برای مردم و حتی مدیران رده‌بالا، کمی عجیب، ناخوشایند و وحشت‌آور می‌کند:اغلب مدیرانی که تیم‌های بازاریابی را استخدام می‌کنند، خودشان در زمینه‌ی دیگری متخصص هستند. مثلاً شما متخصص یک شرکت کترینگ قدیمی هستید یا یک شرکت سخت‌افزاری. درهرصورت تخصص شما در حوزه‌ی دیگری است. به‌این‌ترتیب هرگاه به روند بازاریابی نگاه کنید، احساس حیرت می‌کنید و برای اینکه ظاهر را نگه‌دارید، وانمود می‌کنید که مسائل بازاریابی را کاملاً فهمیده‌اید.شما نمی‌خواهید اعتراف کنید چیزی را نمی‌دانید که احساس می‌کنید «باید بدانید». با خودتان می‌گویید «من باهوش و تحصیل‌کرده هستم و باید وقتی اعضای تیم بازاریابی با هم حرف می‌زنند، حرف‌های آن‌ها را متوجه شوم. ولی واقعیت این است که من حتی یک کلمه از صحبت‌های آن‌ها را نمی‌فهمم.»هیچ دلیلی و بایدی وجود ندارد که روندهای بازاریابی را متوجه شوید. شما در زمینه‌ی دیگری متخصص هستید.نکته: با پذیرفتن اینکه شما کارشناس رشته‌ی خود هستید، می‌توانید یادگیری مبانی و اصول اولیه‌ی بازاریابی را به‌سادگی شروع کنید.اکثر بازاریابان نمی‌دانند بازاریابی به‌عنوان یک سیستم کل چطور کار می‌کند. آن‌ها فقط بخش‌هایی از این سیستم را مدیریت می‌کنند؛ مثل بخش سئو، برند سازی یا روابط عمومی.این شغل بازاریاب است که شما را متقاعد کند بخشی از آن سیستم طلایی است که جریان دائمی مشتریان را به سمت محصولات شما تضمین می‌کند. آن‌ها شما را با کلمات تخصصی و گاهی عجیب، آشفته می‌کنند تا باور کنید که آن‌ها افراد مناسب برای سیستم شما هستند. بازاریاب‌ها (البته به‌احتمال‌ زیاد) تعاملی از پیش طراحی‌شده را با شما شروع می‌کنند که طی آن، شما احساس می‌کنید تاکتیک‌های فروش بیش‌ازحد پیچیده و تخصصی اهستند و هر چه در این کار موفق‌تر باشند، شما پول بیشتری به آن‌ها پرداخت می‌کنید تا راه‌حلی برای فروش شما بیابند. اگر شما پس از پایان جلسه‌ی خود با بازاریاب‌ها، حس می‌کنید بیش از اینکه متقاعد شده باشید، گیج و سردرگم شده‌اید، به دلیل همین پروسه‌ی طراحی‌شده است.

دپارتمان های علمی

درباره کنسرسیوم

پنل آموزشی

آمار سایت

تعداد اعضای آنلاین : 0

تعداد کل اعضای کنسرسیوم : 1728

برای مشاهده اعضای آنلاین کلیک کنید

مراکز خدماتی و رفاهی طرف قرارداد

marakez

سلامت دندان عیب یابی مانیتور Visual basic دوره ارزدیجیتال در تبریز تصویربرداری در پزشکی بهینه سازی مصرف انواع کپسول آندوسکوپی دیوید هاروی، شهرهای شورشی، هنری لفور، اِرْبْز، جغرافیای انسانی، هوسمان، کمون پاریس روز درخت کاری صیقل روح دستگاه تنفسی نقشه های الکتریکی و مکانیکی تجهیزات پزشکی آموزش نسخه پیچی داروخانه davinsa کلاس دستیار دندانپزشکی در شیراز آیین نامه تجهیزات پزشکی بخ دوم حوض و یا استخر علی اکبر دوره تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی وجود قصد و تراضی طرفین پیوند اعضا مهندسی مواد طرح دستیاری دندانپزشکی شهر يزد قیمت ویژه یک لایه فعال زیستی فریت آموزش فوریت های پزشکی درتبریز آموزش سیستم زنی داروخانه در تبریز شبکه‌های کامپیوتری سوره قدر صلیب سرخ دوره ایمنی و بهداشت صنعتی (HSE) در شبستر استخدام دستیاری دندانپزشکی در شیراز شب نوزدهم آموزش تعمیر فشار سنج های آنالوگ در مشهد آگهی استخدام دستیار دندانپزشکی در کرمان سلول هاي بنيادي اپي تليالي پیوند اتولوگ برینل یوسف غایب کاربرد های گوناگون لیزر در دندانپزشکی بازرسی پره توربین اسكن رادیونوكلئید آزمایشگاه‌های کامپیوتر بازرسی سوله شب‌های مقدس اصول يك ساختمان هوشمند لیزرهای نرم تایید صلاحیت کلاس تعمیر تجهیزات دندانپزشکی در ارومیه صدمات فیزیکی و سوختگی ها دیجیتال پرکاربرد،مهندسی پزشکی، نمایش ضربان قلب جنین اثرات دارو مهندسان بیولوژیک نهم مرداد ماه برگزار کننده دوره های آموزشی بهیاری دوره دستیار دندانپزشکی در تبریز

logo چرا مردم نسبت به بازاریابی حس خوبی ندارند

حامیان کنسرسیوم ایرکاس

  • IRSME
  • RKA
  • ACS
  • IUE
  • RFTC
  • BQC
  • DNW
  • ICS
  • TUV-EMB
  • QAL
  • Ino
  • Allaiance
  • Tckit

تبلیغات در ایرکاس

دسترسی به ژورنال مقالات

az3

تصاویر اینستاگرام ایرکاس