نام کاربری یا پست الکترونیکی
رمز عبور

جدید ترین اخبار ایرکاس

ثبت نام دوره های آموزشی و گواهینامه ها

Copyright@ joombig.com

بازاریابی

سال‌های سال است که اغلب مردم بازاریابی را به چشم شغلی ناخوشایند می‌بینند. حرفه‌ای که با کمپین‌های «تلقین مثبت» و پر کردن اینباکس ایمیل‌های مردم عجین شده است.بازاریابی علم عجیبی نیست. بااین‌حال چیزی در مورد آن وجود دارد که باعث می‌شود حتی انسان‌های باهوش را سردرگم کند. اگر از نزدیک نگاه کنیم، می‌بینیم که بازاریابی، انسان‌های تحصیل‌کرده و با اعتمادبه‌نفس را هم مرعوب می‌کند. باوجوداینکه استراتژی‌های بازاریابی هرسال میلیون‌ها دلار برای شرکت‌ها هزینه دارند، ولی حتی متصدیان شرکت می‌ترسند که اقرار کنند از ماهیت بازاریابی و روش کار آن، چیزی نمی‌دانند. سه دلیل اصلی وجود دارد که بازاریابی را برای مردم و حتی مدیران رده‌بالا، کمی عجیب، ناخوشایند و وحشت‌آور می‌کند:اغلب مدیرانی که تیم‌های بازاریابی را استخدام می‌کنند، خودشان در زمینه‌ی دیگری متخصص هستند. مثلاً شما متخصص یک شرکت کترینگ قدیمی هستید یا یک شرکت سخت‌افزاری. درهرصورت تخصص شما در حوزه‌ی دیگری است. به‌این‌ترتیب هرگاه به روند بازاریابی نگاه کنید، احساس حیرت می‌کنید و برای اینکه ظاهر را نگه‌دارید، وانمود می‌کنید که مسائل بازاریابی را کاملاً فهمیده‌اید.شما نمی‌خواهید اعتراف کنید چیزی را نمی‌دانید که احساس می‌کنید «باید بدانید». با خودتان می‌گویید «من باهوش و تحصیل‌کرده هستم و باید وقتی اعضای تیم بازاریابی با هم حرف می‌زنند، حرف‌های آن‌ها را متوجه شوم. ولی واقعیت این است که من حتی یک کلمه از صحبت‌های آن‌ها را نمی‌فهمم.»هیچ دلیلی و بایدی وجود ندارد که روندهای بازاریابی را متوجه شوید. شما در زمینه‌ی دیگری متخصص هستید.نکته: با پذیرفتن اینکه شما کارشناس رشته‌ی خود هستید، می‌توانید یادگیری مبانی و اصول اولیه‌ی بازاریابی را به‌سادگی شروع کنید.اکثر بازاریابان نمی‌دانند بازاریابی به‌عنوان یک سیستم کل چطور کار می‌کند. آن‌ها فقط بخش‌هایی از این سیستم را مدیریت می‌کنند؛ مثل بخش سئو، برند سازی یا روابط عمومی.این شغل بازاریاب است که شما را متقاعد کند بخشی از آن سیستم طلایی است که جریان دائمی مشتریان را به سمت محصولات شما تضمین می‌کند. آن‌ها شما را با کلمات تخصصی و گاهی عجیب، آشفته می‌کنند تا باور کنید که آن‌ها افراد مناسب برای سیستم شما هستند. بازاریاب‌ها (البته به‌احتمال‌ زیاد) تعاملی از پیش طراحی‌شده را با شما شروع می‌کنند که طی آن، شما احساس می‌کنید تاکتیک‌های فروش بیش‌ازحد پیچیده و تخصصی اهستند و هر چه در این کار موفق‌تر باشند، شما پول بیشتری به آن‌ها پرداخت می‌کنید تا راه‌حلی برای فروش شما بیابند. اگر شما پس از پایان جلسه‌ی خود با بازاریاب‌ها، حس می‌کنید بیش از اینکه متقاعد شده باشید، گیج و سردرگم شده‌اید، به دلیل همین پروسه‌ی طراحی‌شده است.

جدیدترین مطالب دپارتمان ها

دپارتمان های علمی

درباره کنسرسیوم

پنل آموزشی

آمار سایت

تعداد اعضای آنلاین : 0

تعداد کل اعضای کنسرسیوم : 1754

برای مشاهده اعضای آنلاین کلیک کنید

مراکز خدماتی و رفاهی طرف قرارداد

marakez

اضطراب ستکهلم علي حافظي دستیار دندانپزشک جهاد تهران وسایل پزشکی فشار سنج های عقربه ای درآمد آموزش تعمیر و نگهداری تجهیزات پزشکی آشنایی با ونتیلاتور آموزش تعمیر ونتیلاتور آموزش تعمیر تجهیزات بیمارستانی آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی آموزش تعمیرات ونتیلاتور آموزشگاه مهندسی پزشکی استخدام مهندس پزشک انجمن مهندسی پزشکی تجهیزات بی آشنایی با دارو های تنفسی آنالیز روغن خدمات پس از فروش آیین نامه تجهیزات پزشکی اصول ایمنی دی اکسید کربن بیمارستان دیالیز فوری تعمیر بیوشیمی دستیار دندانپزشک اصفهان بازرسی کف مخازن امکان ذخيره سازی اطلاعات شهر يزد تولید تجهیزات پزشکی دوره دستیار دندانپزشک در قم فیلتر دوره گیاهان دارویی در بوشهر دانش فنی تولید ماشین بیهوشی فارغ التحصیلان مهندسی مدیریت اجرایی مرکز تحقیقات مهندسی پزشکی و بیولوژی متن ادبی شهادت حضرت فاطمه دوره های دستیار دندانپزشک در اصفهان رادیولوژی مدارک asnt پارس دانشگاه واشنگتن معایب اجزای کپسول آندوسکوپی تعداد گلبول های قرمز اموزش تعمیرات دندانپزشکی دندان پزشکی ها مزایای لیزردرمانی معرفی مهندسی پزشکی ، مهندسی پزشکی گرایش بالینی ، مهندسی پزشکی گرایش بیومکانیک ، مهندسی پزشکی گرایش بیوالکتریک ، مهندسی پزشکی گرایش بیومتریال (بیومواد) ، مهندسی پزشکی ایران ، مهندسی پزشکی دانشگاه پیام علم و فن آوری نقاشی درباره 12 فروردین معامله خوب مهندسی پروژه سلول بنيادي بافت همبندي آموزش خشک کردن و انبار کردن گیاهان دارویی در تبریز مشاوره جوشکاری آموزش نسخه پیچی در تبریز سانتریفیوژ افتراقی صحّت قرارداد رحم جایگزین علل دروغگویی استخدام دستیار دندانپزشک در مشهد فیلتر PLUS گرامیداشت روز درخت کاری مارکها و برندهای معروف تجهیزات پزشکی اکسیژن سازهای پرتابل بازرسی جوش به پنج روش عملی یوک ایرانی دانشگاه كالیفرنیا

logo چرا مردم نسبت به بازاریابی حس خوبی ندارند

حامیان کنسرسیوم ایرکاس

  • IRSME
  • RKA
  • ACS
  • IUE
  • RFTC
  • BQC
  • DNW
  • ICS
  • TUV-EMB
  • QAL
  • Ino
  • Allaiance
  • Tckit

تبلیغات در ایرکاس

دسترسی به ژورنال مقالات

az3

تصاویر اینستاگرام ایرکاس