نام کاربری یا پست الکترونیکی
رمز عبور

جدید ترین اخبار ایرکاس

ثبت نام دوره های آموزشی و گواهینامه ها

Copyright@ joombig.com

بازاریابی

سال‌های سال است که اغلب مردم بازاریابی را به چشم شغلی ناخوشایند می‌بینند. حرفه‌ای که با کمپین‌های «تلقین مثبت» و پر کردن اینباکس ایمیل‌های مردم عجین شده است.بازاریابی علم عجیبی نیست. بااین‌حال چیزی در مورد آن وجود دارد که باعث می‌شود حتی انسان‌های باهوش را سردرگم کند. اگر از نزدیک نگاه کنیم، می‌بینیم که بازاریابی، انسان‌های تحصیل‌کرده و با اعتمادبه‌نفس را هم مرعوب می‌کند. باوجوداینکه استراتژی‌های بازاریابی هرسال میلیون‌ها دلار برای شرکت‌ها هزینه دارند، ولی حتی متصدیان شرکت می‌ترسند که اقرار کنند از ماهیت بازاریابی و روش کار آن، چیزی نمی‌دانند. سه دلیل اصلی وجود دارد که بازاریابی را برای مردم و حتی مدیران رده‌بالا، کمی عجیب، ناخوشایند و وحشت‌آور می‌کند:اغلب مدیرانی که تیم‌های بازاریابی را استخدام می‌کنند، خودشان در زمینه‌ی دیگری متخصص هستند. مثلاً شما متخصص یک شرکت کترینگ قدیمی هستید یا یک شرکت سخت‌افزاری. درهرصورت تخصص شما در حوزه‌ی دیگری است. به‌این‌ترتیب هرگاه به روند بازاریابی نگاه کنید، احساس حیرت می‌کنید و برای اینکه ظاهر را نگه‌دارید، وانمود می‌کنید که مسائل بازاریابی را کاملاً فهمیده‌اید.شما نمی‌خواهید اعتراف کنید چیزی را نمی‌دانید که احساس می‌کنید «باید بدانید». با خودتان می‌گویید «من باهوش و تحصیل‌کرده هستم و باید وقتی اعضای تیم بازاریابی با هم حرف می‌زنند، حرف‌های آن‌ها را متوجه شوم. ولی واقعیت این است که من حتی یک کلمه از صحبت‌های آن‌ها را نمی‌فهمم.»هیچ دلیلی و بایدی وجود ندارد که روندهای بازاریابی را متوجه شوید. شما در زمینه‌ی دیگری متخصص هستید.نکته: با پذیرفتن اینکه شما کارشناس رشته‌ی خود هستید، می‌توانید یادگیری مبانی و اصول اولیه‌ی بازاریابی را به‌سادگی شروع کنید.اکثر بازاریابان نمی‌دانند بازاریابی به‌عنوان یک سیستم کل چطور کار می‌کند. آن‌ها فقط بخش‌هایی از این سیستم را مدیریت می‌کنند؛ مثل بخش سئو، برند سازی یا روابط عمومی.این شغل بازاریاب است که شما را متقاعد کند بخشی از آن سیستم طلایی است که جریان دائمی مشتریان را به سمت محصولات شما تضمین می‌کند. آن‌ها شما را با کلمات تخصصی و گاهی عجیب، آشفته می‌کنند تا باور کنید که آن‌ها افراد مناسب برای سیستم شما هستند. بازاریاب‌ها (البته به‌احتمال‌ زیاد) تعاملی از پیش طراحی‌شده را با شما شروع می‌کنند که طی آن، شما احساس می‌کنید تاکتیک‌های فروش بیش‌ازحد پیچیده و تخصصی اهستند و هر چه در این کار موفق‌تر باشند، شما پول بیشتری به آن‌ها پرداخت می‌کنید تا راه‌حلی برای فروش شما بیابند. اگر شما پس از پایان جلسه‌ی خود با بازاریاب‌ها، حس می‌کنید بیش از اینکه متقاعد شده باشید، گیج و سردرگم شده‌اید، به دلیل همین پروسه‌ی طراحی‌شده است.

جدیدترین مطالب دپارتمان ها

دپارتمان های علمی

درباره کنسرسیوم

پنل آموزشی

آمار سایت

تعداد اعضای آنلاین : 0

تعداد کل اعضای کنسرسیوم : 1744

برای مشاهده اعضای آنلاین کلیک کنید

مراکز خدماتی و رفاهی طرف قرارداد

marakez

شیمی درمانی آناتومی دهان شورای عالی انقلاب فرهنگی آموزش دستیاری دندانپزشکی در قم فیلتر بالا گذر آموزش تست های غیر مخرب به روش های چشمی VT در تهران آشنایی با تعمیر ساکشن آشنایی با اصول روش های بازرسی جوش در اردبیل تفکر مارتین هایدگر بر معماری درد شدید عضلات و مفاصل آموزش تعمیر تجهیزات دندانپزشکی آموزش آنلاین نسخه خوانی آموزش دستیاری دندانپزشکی در تبریز بیماری های قلبی استخدام دستیار دندانپزشک در غرب تهران آموزشگاه icdl در تبریز آموزشگاه icdl در تبریز ماری كوری دوره های ارز های دیجیتال در تبریز تجهیزات تجهیزات دندانپزشکی خونگیری بدون سرنگ بازرسی مواد مصرفی آموزش مجازی بهیاری موسسه آموزش کامپیوتر تبریز تاريخ معاصر فرصت های شغلی برگزاری دوره های اموزشی روز جهانی اداره استاندارد دوره گیاهان دارویی در سنندج متخصص ارتباطات درون شبکه تشخیص گیاهان دارویی کلاس عملی قفسه چینی داروخانه در تبریز بازرسی به روش نشت شار آموزش نسخه خوان در تبریز رشته مهندسی پزشکی استخدام حس ششم و مایع نافذ دوره دستیار دندانپزشک در اهواز کلاس های تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی مرکز آموزش تعمیرات کامپیوتر در تبریز مرکز آموزش تعمیرات کامپیوتر در تبریز پروب‌های اولتراسوند آموزش دستیار دندانپزشکی در تبریز روزبزرگداشت خواجه نصیر الدین طوسی فروش MT دوره های تکنسین داروخانه در تبریز خونگیری بدون درد نبولایزر اولتراسونیک لاپلاسين لبه یابی و پردازش تصویر آینده‌ی پرینت سه‌بعدی مجرم گالوانیک پوست محبوب ترين جان كیز بهره وری تصاویر رنگی روز جهانی هلال احمر و صلیب سرخ کلاس تعمیر تجهیزات دندانپزشکی در مشهد خرید یوک گرایش طبیعی

logo چرا مردم نسبت به بازاریابی حس خوبی ندارند

حامیان کنسرسیوم ایرکاس

  • IRSME
  • RKA
  • ACS
  • IUE
  • RFTC
  • BQC
  • DNW
  • ICS
  • TUV-EMB
  • QAL
  • Ino
  • Allaiance
  • Tckit

تبلیغات در ایرکاس

دسترسی به ژورنال مقالات

az3

تصاویر اینستاگرام ایرکاس