نام کاربری یا پست الکترونیکی
رمز عبور

جدید ترین اخبار ایرکاس

ثبت نام دوره های آموزشی و گواهینامه ها

Copyright@ joombig.com

بازاریابی

سال‌های سال است که اغلب مردم بازاریابی را به چشم شغلی ناخوشایند می‌بینند. حرفه‌ای که با کمپین‌های «تلقین مثبت» و پر کردن اینباکس ایمیل‌های مردم عجین شده است.بازاریابی علم عجیبی نیست. بااین‌حال چیزی در مورد آن وجود دارد که باعث می‌شود حتی انسان‌های باهوش را سردرگم کند. اگر از نزدیک نگاه کنیم، می‌بینیم که بازاریابی، انسان‌های تحصیل‌کرده و با اعتمادبه‌نفس را هم مرعوب می‌کند. باوجوداینکه استراتژی‌های بازاریابی هرسال میلیون‌ها دلار برای شرکت‌ها هزینه دارند، ولی حتی متصدیان شرکت می‌ترسند که اقرار کنند از ماهیت بازاریابی و روش کار آن، چیزی نمی‌دانند. سه دلیل اصلی وجود دارد که بازاریابی را برای مردم و حتی مدیران رده‌بالا، کمی عجیب، ناخوشایند و وحشت‌آور می‌کند:اغلب مدیرانی که تیم‌های بازاریابی را استخدام می‌کنند، خودشان در زمینه‌ی دیگری متخصص هستند. مثلاً شما متخصص یک شرکت کترینگ قدیمی هستید یا یک شرکت سخت‌افزاری. درهرصورت تخصص شما در حوزه‌ی دیگری است. به‌این‌ترتیب هرگاه به روند بازاریابی نگاه کنید، احساس حیرت می‌کنید و برای اینکه ظاهر را نگه‌دارید، وانمود می‌کنید که مسائل بازاریابی را کاملاً فهمیده‌اید.شما نمی‌خواهید اعتراف کنید چیزی را نمی‌دانید که احساس می‌کنید «باید بدانید». با خودتان می‌گویید «من باهوش و تحصیل‌کرده هستم و باید وقتی اعضای تیم بازاریابی با هم حرف می‌زنند، حرف‌های آن‌ها را متوجه شوم. ولی واقعیت این است که من حتی یک کلمه از صحبت‌های آن‌ها را نمی‌فهمم.»هیچ دلیلی و بایدی وجود ندارد که روندهای بازاریابی را متوجه شوید. شما در زمینه‌ی دیگری متخصص هستید.نکته: با پذیرفتن اینکه شما کارشناس رشته‌ی خود هستید، می‌توانید یادگیری مبانی و اصول اولیه‌ی بازاریابی را به‌سادگی شروع کنید.اکثر بازاریابان نمی‌دانند بازاریابی به‌عنوان یک سیستم کل چطور کار می‌کند. آن‌ها فقط بخش‌هایی از این سیستم را مدیریت می‌کنند؛ مثل بخش سئو، برند سازی یا روابط عمومی.این شغل بازاریاب است که شما را متقاعد کند بخشی از آن سیستم طلایی است که جریان دائمی مشتریان را به سمت محصولات شما تضمین می‌کند. آن‌ها شما را با کلمات تخصصی و گاهی عجیب، آشفته می‌کنند تا باور کنید که آن‌ها افراد مناسب برای سیستم شما هستند. بازاریاب‌ها (البته به‌احتمال‌ زیاد) تعاملی از پیش طراحی‌شده را با شما شروع می‌کنند که طی آن، شما احساس می‌کنید تاکتیک‌های فروش بیش‌ازحد پیچیده و تخصصی اهستند و هر چه در این کار موفق‌تر باشند، شما پول بیشتری به آن‌ها پرداخت می‌کنید تا راه‌حلی برای فروش شما بیابند. اگر شما پس از پایان جلسه‌ی خود با بازاریاب‌ها، حس می‌کنید بیش از اینکه متقاعد شده باشید، گیج و سردرگم شده‌اید، به دلیل همین پروسه‌ی طراحی‌شده است.

جدیدترین مطالب دپارتمان ها

دپارتمان های علمی

درباره کنسرسیوم

پنل آموزشی

آمار سایت

تعداد اعضای آنلاین : 0

تعداد کل اعضای کنسرسیوم : 1754

برای مشاهده اعضای آنلاین کلیک کنید

مراکز خدماتی و رفاهی طرف قرارداد

marakez

لامپ UV نبولایزر آموزش تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی در قم بلوک کالیراسیون آشنایی با اندوسکوپی استخدام مهندس پزشک دانلود رایگان سوالات پیام نور چاپ کلیه سه بعدی تالار گفتگو مهندسی پزشکی تجهیزات پزشکی پراب نرمال تعمیر روتور میکس روز درخت کاری لایت کیور آموزش تزریقات در تبریز اصول نگهداری دستگاه توليد آب فوق خالص (Deionizer) پیشرفت و بهبود کیفیت نصف قیمت دوره جوش استخدام دستیار دندانپزشک در شرق تهران شب بيست و يكم پاتولوژی رویکرد جدید تبریک تعمیر ونتیلاتور پدر تکیه گاه من حذف نويز در پردازش تصویر 22 بهمن اتوکلاو رومیزی اصول نگهداری و کالیبراسیون ECG علائم بیماری مننژیت سانتریفیوژ گرادیان ساکاروز بازگشایی مدارس تستهای موید رشد asnt level بیمارستان فشار سنج های عقربه ای آسیب های مغزی غذا دستیار دندانپزشک جهاد تهران ثبت نام دستیاری دندانپزشکی صحرا تصاوير پزشکی رگ های خونی چاپ شده نجوم آماتوری درملن تنش گیری بازار کار اشتغال در تبریز سرویس تجهیزات تصوير فسير بينائي سیگنال خروجی روز صنعت معدن درباره آیین نامه تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی برنامه نویسی اندروید در تبریز اتصالات متریال بازرسی سیمان برگزاری دوره دستیاری دندانپزشکی کلاس های آموزش کامپیوتر تبریز معرفی آیین نامه واردات و صادرات تجهیزات پزشکی

logo چرا مردم نسبت به بازاریابی حس خوبی ندارند

حامیان کنسرسیوم ایرکاس

  • IRSME
  • RKA
  • ACS
  • IUE
  • RFTC
  • BQC
  • DNW
  • ICS
  • TUV-EMB
  • QAL
  • Ino
  • Allaiance
  • Tckit

تبلیغات در ایرکاس

دسترسی به ژورنال مقالات

az3

تصاویر اینستاگرام ایرکاس