نام کاربری یا پست الکترونیکی
رمز عبور

جدید ترین اخبار ایرکاس

ثبت نام دوره های آموزشی و گواهینامه ها

Copyright@ joombig.com

بازاریابی

سال‌های سال است که اغلب مردم بازاریابی را به چشم شغلی ناخوشایند می‌بینند. حرفه‌ای که با کمپین‌های «تلقین مثبت» و پر کردن اینباکس ایمیل‌های مردم عجین شده است.بازاریابی علم عجیبی نیست. بااین‌حال چیزی در مورد آن وجود دارد که باعث می‌شود حتی انسان‌های باهوش را سردرگم کند. اگر از نزدیک نگاه کنیم، می‌بینیم که بازاریابی، انسان‌های تحصیل‌کرده و با اعتمادبه‌نفس را هم مرعوب می‌کند. باوجوداینکه استراتژی‌های بازاریابی هرسال میلیون‌ها دلار برای شرکت‌ها هزینه دارند، ولی حتی متصدیان شرکت می‌ترسند که اقرار کنند از ماهیت بازاریابی و روش کار آن، چیزی نمی‌دانند. سه دلیل اصلی وجود دارد که بازاریابی را برای مردم و حتی مدیران رده‌بالا، کمی عجیب، ناخوشایند و وحشت‌آور می‌کند:اغلب مدیرانی که تیم‌های بازاریابی را استخدام می‌کنند، خودشان در زمینه‌ی دیگری متخصص هستند. مثلاً شما متخصص یک شرکت کترینگ قدیمی هستید یا یک شرکت سخت‌افزاری. درهرصورت تخصص شما در حوزه‌ی دیگری است. به‌این‌ترتیب هرگاه به روند بازاریابی نگاه کنید، احساس حیرت می‌کنید و برای اینکه ظاهر را نگه‌دارید، وانمود می‌کنید که مسائل بازاریابی را کاملاً فهمیده‌اید.شما نمی‌خواهید اعتراف کنید چیزی را نمی‌دانید که احساس می‌کنید «باید بدانید». با خودتان می‌گویید «من باهوش و تحصیل‌کرده هستم و باید وقتی اعضای تیم بازاریابی با هم حرف می‌زنند، حرف‌های آن‌ها را متوجه شوم. ولی واقعیت این است که من حتی یک کلمه از صحبت‌های آن‌ها را نمی‌فهمم.»هیچ دلیلی و بایدی وجود ندارد که روندهای بازاریابی را متوجه شوید. شما در زمینه‌ی دیگری متخصص هستید.نکته: با پذیرفتن اینکه شما کارشناس رشته‌ی خود هستید، می‌توانید یادگیری مبانی و اصول اولیه‌ی بازاریابی را به‌سادگی شروع کنید.اکثر بازاریابان نمی‌دانند بازاریابی به‌عنوان یک سیستم کل چطور کار می‌کند. آن‌ها فقط بخش‌هایی از این سیستم را مدیریت می‌کنند؛ مثل بخش سئو، برند سازی یا روابط عمومی.این شغل بازاریاب است که شما را متقاعد کند بخشی از آن سیستم طلایی است که جریان دائمی مشتریان را به سمت محصولات شما تضمین می‌کند. آن‌ها شما را با کلمات تخصصی و گاهی عجیب، آشفته می‌کنند تا باور کنید که آن‌ها افراد مناسب برای سیستم شما هستند. بازاریاب‌ها (البته به‌احتمال‌ زیاد) تعاملی از پیش طراحی‌شده را با شما شروع می‌کنند که طی آن، شما احساس می‌کنید تاکتیک‌های فروش بیش‌ازحد پیچیده و تخصصی اهستند و هر چه در این کار موفق‌تر باشند، شما پول بیشتری به آن‌ها پرداخت می‌کنید تا راه‌حلی برای فروش شما بیابند. اگر شما پس از پایان جلسه‌ی خود با بازاریاب‌ها، حس می‌کنید بیش از اینکه متقاعد شده باشید، گیج و سردرگم شده‌اید، به دلیل همین پروسه‌ی طراحی‌شده است.

جدیدترین مطالب دپارتمان ها

دپارتمان های علمی

درباره کنسرسیوم

پنل آموزشی

آمار سایت

تعداد اعضای آنلاین : 0

تعداد کل اعضای کنسرسیوم : 1744

برای مشاهده اعضای آنلاین کلیک کنید

مراکز خدماتی و رفاهی طرف قرارداد

marakez

جراحی لثه RT كارشناس تجهيزات پزشكی امدادگران دیویلوپر انجمن صنفی گرایش بیومواد در رشته مهندسی پزشکی دوره های نسخه پیچی درتبریز رشته نجوم آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی تبریز دوره نسخه خوانی جدید ترین روش درمان تومورهای سرطانی ژنتیک مولکولی اجزای کپسول آندوسکوپی آخرین فرصت اثر آکوپانکچر یا طب سوزنی درمانگاه ها مدیریت تجهیزات ساختمان آموزش تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی در ساری عمر آموزش تعمیرات پزشکی فناوری اطلاعات نانو تکنولوژِی تعمیر نیروگاه آزمون های روماتولوژی قیمت NDT كاهش ۵۰ درصدی زمان ترميم بافتهای استخوانی با فناوری نانو اصول نگهداری و کالیبراسیون دستگاه اسپکتروفتومتر سیستم­های مدیریت کیفیت انجمن مهندسان آموزشگاه icdl در تبریز حالا آموزش نرم افزار داروخانه در کرج ایران اسلامی توموگرافی آموزش پانسمان جوان پیمان محیط زیست تهيه و تأمين خون راه پله و پاشیر كلسيم سوره قدر نجوم، هيأت، منطق و حکمت دوره اموزشی تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی بازرسی پاپینگ دوره دستیاری دندانپزشکی در شیراز نبود تجهیزات پزشکی فن آوری اطلاعات برگزاری دوره های آموزشی در تبریز اورلپ علایم و نشانه‌های بیماری‌های تنفسی ترکیاب ماهیّت حقوقی قرارداد امام هفتم بیوتکنولوژی شرايط اقليمي‌ خشك و نيمه خشك فروش تجهیزات مدیریت سیستم‌های اطلاعاتی استریل تجهیزات

logo چرا مردم نسبت به بازاریابی حس خوبی ندارند

حامیان کنسرسیوم ایرکاس

  • IRSME
  • RKA
  • ACS
  • IUE
  • RFTC
  • BQC
  • DNW
  • ICS
  • TUV-EMB
  • QAL
  • Ino
  • Allaiance
  • Tckit

تبلیغات در ایرکاس

دسترسی به ژورنال مقالات

az3

تصاویر اینستاگرام ایرکاس